Czy wiesz, że... możesz podsyłać newsy, artykuły, pliki i zdjęcia?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 12 Dołączył: 2010-04-27
#
Siema, na sam początek powiem, że jestem nowy w całym modowaniu GTA. Więc proszę o nie naśmiewanie się z moich pytań (dla niektórych mogą się wydawać banalne itp.).

Postawiłem cel, że stworzę moda dającego nowy gang w Los Santos. Fabułę już mam i cały plan misji itd. Interesuje mnie możliwość zrobienia oddzielnych skinów, dla gangu... i tu jest problem, czy można stworzyć oddzielne nie nadpisując starych? A jeśli nie, to jakie skiny mi polecacie zmienić, by nie zepsuć gry (w sensie fabuły, ponieważ to ma być dodatek dający więcej misji, który nie zmienia starych, czyli parę godzin zabawy więcej ;) ). Ja się zastanawiam nad skinami bezdomnych, ale długo nie grałem, dlatego nie wiem czy do zmieni dużo w grze (nie wiem gdzie ich można znaleźć ;P ). I jeszcze jedno pytanie. Czy da się zrobić "żyjący" gang? To znaczy, że będzie sobie chodził po dzielnicy, napadał na ludzi, jeździł samochodami lub rozmawiał ze sobą tak jak inne frakcje.

Proszę o szybką pomoc, bo już chce zacząć skiny itd. ;)

@Edit:
Piszę to tu, ponieważ to połączenie różnych pytań i nie wiem gdzie wstawić oraz nie chcę zaśmiecać forum. :)
Postów: 31 Dołączył: 2009-02-20
#
Jak by to powiedzieć, san andreas jest sam w sobie jednym totalnym skryptem. (ja tak uważam)
Nowe gangi można zrobić, ale niestety musisz podmienić skiny jeżeli chcesz zrobić na nowo, bądź wybrać kilka żuli i dać im szpanerskie ciuchy.
Gang taki można zrobić w Cleo ale żyjący tak żeby coś robił to już tylko skrypty pomogą.

Więcej pomogą koledzy którzy siedzą w skryptach, może podpowiedzą coś więcej;]

Życzę powodzenia w modowaniu :)
Postów: 12 Dołączył: 2010-04-27
#
Dzięki za wytłumaczenie ;)
Cytat:
Gang taki można zrobić w Cleo ale żyjący tak żeby coś robił to już tylko skrypty pomogą.