Czy wiesz, że... rejestracja trwa tylko 20 sekund?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 2 Następny
Postów: 28 Dołączył: 2009-07-24
#
VC Akina Hill

Sory za niezły odkop, ale znalazłem link więc daję bo może jeszcze kogoś interesuje. Działa na pewno bo sprawdzałem :)
Postów: 28 Dołączył: 2009-07-24
#
Akurat to już jest.

Edit: Już naprawione.
Postów: 28 Dołączył: 2009-07-24
#
Trochę oczadziałem jak to czytałem, ale spróbuję zrobić tak jak mówisz. Dzięki za pomoc :)

Tylko jeszcze jaki jest opcode na sprawdzenie czy samochód już istnieje?
Postów: 28 Dołączył: 2009-07-24
#
Może nie każdy o tym słyszał, ale jest już CLEO do vice city i zacząłem się bawić w swoje skrypty. Stworzyłem coś takiego:

Kod:

// This file was decompiled using vicescm.ini published by GtaForums.com on 27.7.07

{$VERSION 2.2.0000}
{$CLEO .cs}

//-------------MAIN---------------
0000: 

:NONAME
wait 0 
if 
   Player.Defined($PLAYER_CHAR)
jf @NONAME 
if 
  $ONMISSION == 0 // integer values 
jf @NONAME 
if 
   not Actor.Driving($PLAYER_ACTOR)
jf @NONAME 
04C4: create_coordinate 1@ 2@ 3@ from_actor $PLAYER_ACTOR offset 2.5 0.0 1.0 
0@ = Actor.Angle($PLAYER_ACTOR)
jump @KEYS_1

:KEYS_1
wait 0
if
05EE:  key_pressed 9 //VK_... 
05EE:  key_pressed 49 //VK_... 
jf @NONAME 
jump @DELUXO
wait 0
if
05EE:  key_pressed 9 //VK_... 
05EE:  key_pressed 50 //VK_... 
jf @NONAME 
jump @SABRE

:DELUXO
wait 0 
Model.Load(#DELUXO)
038B: load_requested_models
wait 0 
if 
   Model.Available(#DELUXO)
jf @DELUXO 
wait 100 
4@ = Car.Create(#DELUXO, 1@, 2@, 3@)
0175: set_car 4@ z_angle_to 0@ 
jump @NONAME

:SABRE
wait 0 
Model.Load(#SABRETUR)
038B: load_requested_models
wait 0 
if 
   Model.Available(#SABRETUR)
jf @SABRE 
wait 100 
5@ = Car.Create(#SABRETUR, 1@, 2@, 3@)
0175: set_car 5@ z_angle_to 0@ 
jump @NONAME 


A mój problem polega na tym, że sabre turbo nie chce się pojawić, a deluxo tak. Nie umiem jeszcze dobrze robić skryptów, więc nie wiem jak to naprawić :(


Edit: Jednak z tym już sobie poradziłem :)
Ale mam kolejny problem. Otóż kiedy przytrzymam TAB + 1 Samochody pojawiają się jeden w drugim i po chwili wybuchają. Jak zrobić, żeby ten pierwszy znikał podczas gdy pojawi się drugi?
Postów: 28 Dołączył: 2009-07-24
#
Chyba najpierw trzeba budynek zrobić, a potem skrypt w CLEO albo main.scm ale nie jestem pewien.
Postów: 28 Dołączył: 2009-07-24
#
Postów: 28 Dołączył: 2009-07-24
#
To jest taki w ogóle czy nie???
Ps Mam już ten GTA3 Audio ale on jest do kitu, lepszy już jest Nullpointers GTA3 Sound Tools, ale nie oto mi chodzi tylko takie coś jak do GTA SA "vechicle audio editor"
Postów: 28 Dołączył: 2009-07-24
#
Teraz zauważyłem że zacina się przez zainstalowane mody, ale przecież po przeinstalowaniu gry białe obiekty nie powinny być. W Map Viewerze i MooMapperze jest podobnie... :( Wiecie dlaczego???
Postów: 28 Dołączył: 2009-07-24
#
Robię dokładnie tak samo, nawet tą samą wersję ściągnąłem i dalej to samo...
Postów: 28 Dołączył: 2009-07-24
#
Uruchamiam Map eritor v0.32 BETA I jak chcę wczytać mapę to czasami sie w ogóle nie wczytuje, ale jak się wczyta to wszystkie obiekty są białe i prawie nic nie widać (aby mosty), a tak chyba nie powinno być. Co trzeba zrobić???
Postów: 28 Dołączył: 2009-07-24
#
Znacie jakiś??? Jak wiecie to pomóżcie.
GTA3 Audio mam a tam przecież się nie da wybierać jaki dźwięk ma mieć samochód. Szukam czegoś takiego jak do GTA SA "vechicle audio editor"
Postów: 28 Dołączył: 2009-07-24
#
Niewiem czy w dobrym miejscu napisałem :| Taki mały tutorial stworzyłem jak dodawać całkiem nowe wozy do VC (nie zamieniać), więc oto i on:

Najpierw wybieramy jakiś samochód. ja dla przykładu wybrałem Hondę S2000 (download). Następnie dodajemy pliki (w moim przypadku) 's2000.txd' i 's2000.dff' do archiwum 'gta3.img'. Potem otwieramy plik ...GTA VCmodelsgenericvechicles.col i tam kopiujemy plik COL od jakiegoś innego (najlepiej podobnego) samochodu lub dodajemy ten który był dodany w archiwum z samochodem (w moim przypadku go nie było więc musiałem skopiować), następnie nazwać tak samo jak pliki txd i dff no i wiadomo trzeba zapisać. Teraz trzeba dodać nowe teksty do tego samochodu. Żeby to zrobić otwieramy plik ...GTA VCTEXTamerican.GXT i tam dodajemy nowy tekst i nazywamy go tak samo jak pliki txd i dff, tylko dużymi literami, potem wpisujemy tekst który gra ma wyświetlać i klikamy [Apply], i zapisujemy. Teraz otwieramy plik ...GTA VCdatacarcols.dat i tam dodajemy kolory do naszego samochodu. Można też skopiować od innego, tylko trzeba zmienić nazwę i zapisujemy. Teraz najtrudniejsza rzecz. Otwieramy plik ...GTA VCdatadefault.ide i tam musimy zmienić ID kół. Tam gdzie mamy 237 zamieniamy na 248, 238 na 107, a 239 na 108. Teraz wyszukujemy te liczby u samochodów i zamieniamy na te same co poprzednio. W ten sposób zwolniliśmy 3 nowe miejsca na 3 nowe samochody. Dodajcie tą linijkę pod linijką, która ma ID 236:

237, (nazwa pliku dff), (nazwa pliku txd), car, (NAZWA HANDLINGU), (NAZWA TEKSTU DO SAMOCHODU), null, normal, 10, 7, 0, 249, 0.8

To co podkreślone, trzeba zmienić tak jak napisane. Jeszcze tylko jedna ważna rzecz. Nazwa handlingu musi mieć w sobie tyle samo znaków co nazwa pliku txd i dff. Inaczej gra będzie crashować jeżeli podejdziemy do naszego samochodu.

To tyle. Teraz pozostało tylko sprawdzić czy działa. Są do niego też odgłosy które dodają się automatycznie. Głos silnika ma taki jak np. sentinel XS. U mnie na wersji 1.0 działa dobrze.


PS Programy które użyłem:
gta3.img - IMG Tool
vechicles.col - COL Editor II
american.gxt - GXT Editor
default.ide - notatnik
carcols.dat - notatnik


Sory już wiem że nie tu. Nie zauważyłem wcześniej, że jest inny temat.
Postów: 28 Dołączył: 2009-07-24
#
Są to pliki 'player.dff' oraz 'player.txd'. Ale są też inne stroje, które są kolejno podpisane 'player1.dff' 'player2.dff' itd. Nie wiem który plik za jaki strój odpowiada.
Poprzedni 1 2 Następny
Created & Powered by MakG