Postów:
28
Dołączył:
2009-07-24
Temat:
Problem z cleo :(
|
Napisano dnia:
2010-06-05 23:17:23
Akurat to już jest.
Edit: Już naprawione.
Postów:
28
Dołączył:
2009-07-24
Temat:
Problem z cleo :(
|
Napisano dnia:
2010-06-05 22:13:35
Trochę oczadziałem jak to czytałem, ale spróbuję zrobić tak jak mówisz. Dzięki za pomoc :)
Tylko jeszcze jaki jest opcode na sprawdzenie czy samochód już istnieje?
Postów:
28
Dołączył:
2009-07-24
Temat:
Jak zrobić garaż
|
Napisano dnia:
2009-10-07 19:35:28
Chyba najpierw trzeba budynek zrobić, a potem skrypt w CLEO albo main.scm ale nie jestem pewien.
Postów:
28
Dołączył:
2009-07-24
Temat:
Program do edycji dźwięków samochodów
|
Napisano dnia:
2009-08-11 12:35:10
To jest taki w ogóle czy nie???
Ps Mam już ten GTA3 Audio ale on jest do kitu, lepszy już jest Nullpointers GTA3 Sound Tools, ale nie oto mi chodzi tylko takie coś jak do GTA SA "vechicle audio editor"
Postów:
28
Dołączył:
2009-07-24
Temat:
Map Editor
|
Napisano dnia:
2009-08-07 22:24:43
Teraz zauważyłem że zacina się przez zainstalowane mody, ale przecież po przeinstalowaniu gry białe obiekty nie powinny być. W Map Viewerze i MooMapperze jest podobnie... :( Wiecie dlaczego???
Postów:
28
Dołączył:
2009-07-24
Temat:
Map Editor
|
Napisano dnia:
2009-08-06 19:17:40
Robię dokładnie tak samo, nawet tą samą wersję ściągnąłem i dalej to samo...
Postów:
28
Dołączył:
2009-07-24
Temat:
Map Editor
|
Napisano dnia:
2009-08-06 14:44:05
Uruchamiam Map eritor v0.32 BETA I jak chcę wczytać mapę to czasami sie w ogóle nie wczytuje, ale jak się wczyta to wszystkie obiekty są białe i prawie nic nie widać (aby mosty), a tak chyba nie powinno być. Co trzeba zrobić???
Postów:
28
Dołączył:
2009-07-24
Temat:
Program do edycji dźwięków samochodów
|
Napisano dnia:
2009-08-02 10:49:29
Znacie jakiś??? Jak wiecie to pomóżcie.
GTA3 Audio mam a tam przecież się nie da wybierać jaki dźwięk ma mieć samochód. Szukam czegoś takiego jak do GTA SA "vechicle audio editor"
Postów:
28
Dołączył:
2009-07-24
Temat:
Dodawanie nowych wozów VC
|
Napisano dnia:
2009-07-31 17:32:15
Niewiem czy w dobrym miejscu napisałem :| Taki mały tutorial stworzyłem jak dodawać całkiem nowe wozy do VC (nie zamieniać), więc oto i on:
Najpierw wybieramy jakiś samochód. ja dla przykładu wybrałem Hondę S2000 (download). Następnie dodajemy pliki (w moim przypadku) 's2000.txd' i 's2000.dff' do archiwum 'gta3.img'. Potem otwieramy plik ...GTA VCmodelsgenericvechicles.col i tam kopiujemy plik COL od jakiegoś innego (najlepiej podobnego) samochodu lub dodajemy ten który był dodany w archiwum z samochodem (w moim przypadku go nie było więc musiałem skopiować), następnie nazwać tak samo jak pliki txd i dff no i wiadomo trzeba zapisać. Teraz trzeba dodać nowe teksty do tego samochodu. Żeby to zrobić otwieramy plik ...GTA VCTEXTamerican.GXT i tam dodajemy nowy tekst i nazywamy go tak samo jak pliki txd i dff, tylko dużymi literami, potem wpisujemy tekst który gra ma wyświetlać i klikamy [Apply], i zapisujemy. Teraz otwieramy plik ...GTA VCdatacarcols.dat i tam dodajemy kolory do naszego samochodu. Można też skopiować od innego, tylko trzeba zmienić nazwę i zapisujemy. Teraz najtrudniejsza rzecz. Otwieramy plik ...GTA VCdatadefault.ide i tam musimy zmienić ID kół. Tam gdzie mamy 237 zamieniamy na 248, 238 na 107, a 239 na 108. Teraz wyszukujemy te liczby u samochodów i zamieniamy na te same co poprzednio. W ten sposób zwolniliśmy 3 nowe miejsca na 3 nowe samochody. Dodajcie tą linijkę pod linijką, która ma ID 236:
237, (nazwa pliku dff), (nazwa pliku txd), car, (NAZWA HANDLINGU), (NAZWA TEKSTU DO SAMOCHODU), null, normal, 10, 7, 0, 249, 0.8
To co podkreślone, trzeba zmienić tak jak napisane. Jeszcze tylko jedna ważna rzecz. Nazwa handlingu musi mieć w sobie tyle samo znaków co nazwa pliku txd i dff. Inaczej gra będzie crashować jeżeli podejdziemy do naszego samochodu.
To tyle. Teraz pozostało tylko sprawdzić czy działa. Są do niego też odgłosy które dodają się automatycznie. Głos silnika ma taki jak np. sentinel XS. U mnie na wersji 1.0 działa dobrze.
PS Programy które użyłem:
gta3.img - IMG Tool
vechicles.col - COL Editor II
american.gxt - GXT Editor
default.ide - notatnik
carcols.dat - notatnik
Sory już wiem że nie tu. Nie zauważyłem wcześniej, że jest inny temat.
Postów:
28
Dołączył:
2009-07-24
Temat:
model i tekstura
|
Napisano dnia:
2009-07-27 13:08:04
Są to pliki 'player.dff' oraz 'player.txd'. Ale są też inne stroje, które są kolejno podpisane 'player1.dff' 'player2.dff' itd. Nie wiem który plik za jaki strój odpowiada.