Czy wiesz, że... możesz podsyłać newsy, artykuły, pliki i zdjęcia?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 2 Następny
Postów: 19 Dołączył: 2009-02-06
#
Problem w tym że jak daje -1 to od razu jest tak kamera pod powierzchnią.
Postów: 19 Dołączył: 2009-02-06
#
Witam serdecznie mam tutaj oto taki skrypt
Kod:
009A: $TERRO = create_actor_pedtype 20 model 46 at 2317.749 2369.3965 10.8203                                       
00A5: $WOZ = create_car #banshee at 2315.749 2369.3965 10.8203
0175: set_car $WOZ z_angle_to 264.1425
036A: put_actor $TERRO in_car $WOZ
01B2: give_actor $PLAYER_ACTOR weapon 30 ammo 60 
0667: AS_actor $PLAYER_ACTOR aim_at 2317.749 2369.3965 10.8203 ms 100000
Camera.SetAtPos(2316.2856, 2394.9204, 10.8203)
067C: put_camera_on_actor $PLAYER_ACTOR with_offset 0.0 0.0 0.0 rotation 0.0 0.0 0.0 0.0 0
0936: set_camera 2316.2856 2394.9204 10.8203 position_to 2316.0896 2381.8477 10.8203 time 10000 drop_mode 1 
wait 10000
Camera.OnPed($TERRO, 15, 2)

Do czasu gdy jest wait 10000 jest wszystko ok ale gdy przechodzi do opcodu Camera.OnPed($TERRO, 15, 2) jest coś takiego że kamera jest jakby pod ziemią i nic nie widac. Myśle że trzeba zakończyc opcod kamery na playera ale nie wiem jak to zrobic. Z góry dziekuje za pomoc.
Postów: 19 Dołączył: 2009-02-06
#
Witam jest może jakiś opcod żeby aktor strzelił playerowi headshota dokładnie? Bardzo prosze o pomoc ponieważ jest to bardzo potrzebne,
Postów: 19 Dołączył: 2009-02-06
#
Kod:
009A: $OFIARA = create_actor_pedtype 20 model 46 at 245.9328 186.5579 1008.1719
wait 1000
015F: set_camera_position 247.5262 186.6104 1008.1719 rotation 0.0 0.0 0.0 
0159: camera_on_ped $OFIARA 15 2
0936: set_camera 247.5262 186.6104 1008.1719 position_to 245.8974 188.3174 1008.1719 time 7000 drop_mode 1          

end_thread


Teraz kamera porusza się dobrze ale nie jest ustawiona na peda
Postów: 19 Dołączył: 2009-02-06
#
Kod:
038B: load_requested_models

04BB: select_interior 3
0860: link_actor $PLAYER_ACTOR to_interior 3

009A: $OFIARA = create_actor_pedtype 20 model 46 at 245.9328 186.5579 1008.1719
wait 8000            
0159: camera_on_ped $OFIARA 15 2
0936: set_camera 247.5262 186.6104 1008.1719 position_to 245.8974 188.3174 1008.1719 time 7000 drop_mode 


Oto mój kod. Wszystko jest ok ale zamiast kamera na peda kamera jest na suficie :)
Prosze o podanie przyczyny
Postów: 19 Dołączył: 2009-02-06
#
Yhym dzięki ale pytanie czy przejścia będą płynne ?
Postów: 19 Dołączył: 2009-02-06
#
Witam czy jest może jakiś opcod na to aby kamera obracała się wokół jakiegoś peda ? Jeśli tak bardzo prosze o podanie. Będe bardzo wdzięczny. Z góry dziękuje
Postów: 19 Dołączył: 2009-02-06
#
Nom tylko ten problem że ja nie mam niestety IV. A byłbym bardzo wdzięczny gdybyś się pofatygował.
Textura - Teksturka jedno i to samo xD
Postów: 19 Dołączył: 2009-02-06
#
To tak mirrors edge's troche nudna gra skaczesz po dachach w przyszłości i that is it. W IV jest wiele więcej zabawy, możwliości. Ja bym kupił IV mimo bugów.
Postów: 19 Dołączył: 2009-02-06
#
Witam czy mógłby ktoś podesłac texturke wybuchu w IV image i alpha o ile coś takiego istnieje ;)
PS: najlepiej jakby było w ludzkim roższerzeniu jpeg. bmp. png. Something this.
Postów: 19 Dołączył: 2009-02-06
#
Witam. W poradniku na stronie znajduje się taki oto kod.
Kod:
:petla1
wait 10
if
0103: actor $PLAYER_ACTOR in_sphere 2413.1838 1213.1718 7.9992 radius 3.0 3.0 3.0 sphere 0 stopped_in_car
jf @petla1


Ja przerobiłem go na taki:
Kod:
:petla1
wait 10
if
0103: actor $PLAYER_ACTOR in_sphere 2485.9736 -1670.7662 13.0223 radius 3.0 3.0 3.0 sphere 0
jf @petla1
Car.Health($WOZ) = 0


W zwiąku z tym mam 2 pytania.
1. Co trzeba zrobic abym nie musiał zatrzymac się w wyznaczonym miejscu żeby auto zaczeło się palic tylko że wystarczyłoby abym przez to miejsce przejechał.
2. Co trzeba zrobic aby auto natychmiast eksplodowało a nie paliło się a później dopiero wybuchło.

Pozdrawiam.
Postów: 19 Dołączył: 2009-02-06
#
No tak ja też tak kombinowałem bo wiedziałem że coś z tym związane tylko niestety zmieniałem
Kod:
mode 4 3000 ms
4 a nie 300 ;) dzięki
Postów: 19 Dołączył: 2009-02-06
#
Witam mam pewien problem mam oto taki opcod
Kod:
05D3: AS_actor $TERRO goto_point 372.0385 175.4236 1008.3828 mode 4 3000 ms


Z początku aktor idzie normalnie do miejsca kilka kroków, a następnie nagle przeskakuje tak jakby się teleportował.
Postów: 19 Dołączył: 2009-02-06
#
Witam o to opcod jaki stworzyłem.
Kod:
DEFINE OBJECTS 0
DEFINE MISSIONS 1
DEFINE MISSION 0 AT @MISJA
DEFINE EXTERNAL_SCRIPTS -1
DEFINE UNKNOWN_EMPTY_SEGMENT 0
DEFINE UNKNOWN_THREADS_MEMORY 0

thread 'MAIN'

var
$PLAYER_CHAR : Player
end

set_weather 3
00C0: set_current_time 21 00
01F0: set_max_wanted_level_to 6

$PLAYER_CHAR = Player.Create(#NULL, 372.5525, 180.4747, 1008.383)
$PLAYER_ACTOR = Actor.EmulateFromPlayer($PLAYER_CHAR)

$PLAYER_CHAR.SetClothes("PLAYER_FACE", "HEAD", Head)
$PLAYER_CHAR.SetClothes("JEANSDENIM", "JEANS", Legs)
$PLAYER_CHAR.SetClothes("SNEAKERBINCBLK", "SNEAKER", Shoes)
$PLAYER_CHAR.SetClothes("VEST", "VEST", Torso)
$PLAYER_CHAR.Build
$PLAYER_CHAR.CanMove(True)

016C: restart_if_wasted at 2027.77 -1420.52 15.99 angle 137.0 unknown 0
016D: restart_if_busted at 1550.68 -1675.49 14.51 angle 90.0 unknown 0

fade 1 (out) 0 ms

start_mission 0

end_thread

:MISJA
thread 'MISJA'

0247: request_model 111 // Ofiara
0247: request_model 112 // Kolega ofiary
0247: request_model 113 // Kolega ofiary
0247: request_model #shotgspa // UZI
0247: request_model #ak47 // MP5
0247: request_model #cuntgun // TEC9
038B: load_requested_models

04BB: select_interior 3 
0860: link_actor $PLAYER_ACTOR to_interior 3

02A7: $CEL = create_icon_marker_and_sphere 56 at 364.5656 184.8908 1008.3828 radius 3.0

009A: $TERRO = create_actor_pedtype 20 model 111 at 362.5525 172.4747 1008.383 z_angle 267.8791
009A: $TERRO2 = create_actor_pedtype 4 model 113 at 364.2965 173.6771 1008.3828 z_angle 267.8791
009A: $TERRO1 = create_actor_pedtype 4 model 112 at 364.4514 172.4747 1008.389 z_angle 267.8791
                                                  
01B2: give_actor $TERRO weapon 27 ammo 20
01B2: give_actor $TERRO2 weapon 30 ammo 20
01B2: give_actor $TERRO1 weapon 33 ammo 20

02A7: $CEL = create_icon_marker_and_sphere 56 at 364.5656 184.8908 1008.3828 radius 3.0
:petla1
wait 10
if
0103: actor $PLAYER_ACTOR in_sphere 364.5656 184.8908 1008.3828 radius 3.0 3.0 3.0 sphere 0 
jf @petla1

wait 1000

05D3: AS_actor $TERRO goto_point 362.5525 175.4747 1008.383 mode 4 3000 ms
05D3: AS_actor $TERRO1 goto_point 362.5525 175.4747 1008.383 mode 4 3000 ms // versionA
05D3: AS_actor $TERRO2 goto_point 362.5525 180.4747 1008.383 mode 4 3000 ms 

end_thread


Tyle że jest 1 problem. Nie widac markera. Prosze o pomoc.
Postów: 19 Dołączył: 2009-02-06
#
Ok dzięki MG, oraz inni sprawdze ;)
Poprzedni 1 2 Następny
Created & Powered by MakG