Czy wiesz, że... możesz podsyłać newsy, artykuły, pliki i zdjęcia?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 8 Dołączył: 2009-06-15
#
Nie no i tak przy blenderze zostaje, tak z ciekawości pytam. A wracając do tematu, to jak tego pluga zainstalować do blendera. Aha i ten Plug z tego co wyczytałem zamienia .blend na .dff a z tego co wyczytałem na tym forum potrzebuje jeszcze .col żeby przez obiekty się nie przechodziło jak przez powietrze, czyż nie?
Postów: 8 Dołączył: 2009-06-15
#
Słyszałem że są programy, które przedłużają ważność Triali, chodzi chyba o zmianę IP co jakiś czas, wiecie może gdzie można coś takiego znaleźć?
Postów: 8 Dołączył: 2009-06-15
#
Nigdy tego nie robiłem ale... wiem że zanoza odczytuje pliki 3ds, wystarczy otworzyć w zanozie i skonwertować do GTA
Postów: 8 Dołączył: 2009-06-15
#
Jak byś jeszcze powiedział jak go zainstalować do Blendera to byłbym bardzo wdzięczny
Postów: 8 Dołączył: 2009-06-15
#
Robię modele w Blenderze już od jakiegoś czasu i chciałbym je wstawić do GTA, problem w tym że nie wiem jak to zrobić. Znalazłem plugin który formatuje do .dff ale z tego co wiem potrzebny mi jeszcze .col. Wiem że można to zrobić w 3DS ale jest potwornie drogi a pirata mieć nie chce;/ macie jakiś pomysł co z tym zrobić?
Postów: 8 Dołączył: 2009-06-15
#
Pomogło :) Dzięki wielkie
Postów: 8 Dołączył: 2009-06-15
#
Mam 2.0coś tam... ale moge używać MED'a i Map viewer'a. Nie wiem czy zamieniać na tą 1.0, co nowego wnosi ta 2.0?
Postów: 8 Dołączył: 2009-06-15
#
Mam mały problem, nie wiem czy to wina wersji programu czy jakiegoś bug'a. Ściągnąłem sobie MED v32 i coś mi się rypie z teksturkami, właściwie to w ogóle ich nie ma, czy jest jakiś sposób żeby je włączyć? Jak mam w View wyświetlanie textur to budynki są tylko odrobinę ciemniejsze, a na mapie bez tekstur strasznie ciężko się połapać. Z góry dziękuje za wszelką pomoc.
Poprzedni 1 Następny
Created & Powered by MakG