Postów:
14
Dołączył:
2009-06-01
Temat:
Nowa Fabuła
|
Napisano dnia:
2009-09-13 21:18:04
Tu już się zdaje na twój wybór jak chcesz tak będzie
Ps.Jutro o godzinie 18:00 będę w domu i ustalimy co i jak ok i zaczniemy prace a w między czasie znajdzie się kogoś jeszcze. Pozdro
Postów:
14
Dołączył:
2009-06-01
Temat:
Nowa Fabuła
|
Napisano dnia:
2009-09-13 18:21:57
czekaj mam problemy z kompem zaraz zobaczę OK.
Postów:
14
Dołączył:
2009-06-01
Temat:
Nowa Fabuła
|
Napisano dnia:
2009-09-13 17:51:09
Wiesz co mógłbyś coś takiego napisać fajne by to było myślałem też o takim rozwiązaniu jak w Gta4 że nie będzie sklepu z brońmi tylko jakiś tam Gościu będzie sprzedawał w jakimś starym magazynie i będzie można się do niego udać po broń.
Acha jeszcze jedno myślisz jakie skrypty zostawić z orginalnego SA ?
Postów:
14
Dołączył:
2009-06-01
Temat:
Nowa Fabuła
|
Napisano dnia:
2009-09-13 17:33:18
Nie zaczniemy robić dopóki nie będzie przynajmniej 3 skrypterów bo to nie ma być kolejny polski projekt który zaraz upadnie bo robi go jedna osoba i potem mu sie odechciewa
Jakbyś ty był to jeszcze jeden jest potrzebny więc czekam na chętnych lub jakieś pomysły na temat modyfikacji
Postów:
14
Dołączył:
2009-06-01
Temat:
Nowa Fabuła
|
Napisano dnia:
2009-09-13 11:48:34
Witam jestem Bartek zajmuje się programowaniem w różnych językach jak i SCM
Chciałbym stworzyć nową fabułę(tzw.kilka misji około 20, a może i więcej)
Oto co planuję zrobić.
- min 20 misji głównego wątku
- misje poboczne (dodatkowe) z 6 tj. wyścigi uliczne itd.
- kilka nowych skryptów
- nowe gangi
Fabuła:
Carl przyjeżdża do Los Santos do kuzyna Sweeta któremu ktoś zamordował żonę, oczywiście Sweet chce się zemścić i razem z Carlem szukają zabójcy, dowiadują się że to sprawka pewnego gangu z wschodniego los Santos, i w tym momecie sprawy się komplikują ponieważ zadarcie z gangiem może się źle skończyć dla nich.Postanowili zaciągnąć się do innego gangu który ma zatargi z zabójcami jego żony.Dalej to już będą misje tzw. walki pomiędzy tymi dwoma gangami, choć nie spodziewanie do gry włącza się trzeci gang wtedy dopiero zaczyna się piekło w los Santos teraz to już trzeba mieć oczy z tyłu głowy by nie dać się zabić. PLAN BĘDZIE BARDZIEJ SZCZEGÓŁOWY GDY JUŻ USTALE WSZYSTKO TEN JEST TAKI NA 50%
Potrzebuje :
- Skrypterów, programistów SCM - 2-3 osoby (beze mnie)
czekam na sugestie z waszej strony i chętnych do współpracy.
Skrypterzy:
[LIST=1]
bartek5132
extermin
........
[/LIST]
Postów:
14
Dołączył:
2009-06-01
Temat:
problem ze savem do gta iv
|
Napisano dnia:
2009-09-05 20:55:37
Żebym mógł ci pomóc muszę wiedzieć jak wgrywasz te save i podaj mi na PW tego save'a
Postów:
14
Dołączył:
2009-06-01
Temat:
problem ze savem do gta iv
|
Napisano dnia:
2009-09-05 16:13:00
Masz chyba uszkodzony plik z save
Moje tłumaczenie
Załadowanie zapisu nie powiodło się, proszę sprawdzić dysk twardy
coś mniej więcej w tym sensie
Postów:
14
Dołączył:
2009-06-01
Temat:
3DS MAX
|
Napisano dnia:
2009-08-30 19:27:13
Jeśli do Gta SA robisz ten model to tekstury muszą być txd nie w 3ds max
Postów:
14
Dołączył:
2009-06-01
Temat:
3DS MAX
|
Napisano dnia:
2009-08-30 18:00:31
zaznacz cały obiekt kliknij prawym wybierz convert to: editable poly
potem zaznacz jeden np: box i kliknij znów prawym convert to: editable poly i użyj funkcji attach i kliknij do czego chcesz połączyć.
Postów:
14
Dołączył:
2009-06-01
Temat:
Taxi_driving
|
Napisano dnia:
2009-08-30 01:44:01
1.Zapomniałem dodać że ona jeździ po drogach publicznych(jak narazie).
2.Gdy zaznaczymy na mapie punkt wtedy do zmiennych jest zapisywane położenie (x, y, z) ale zauważ że punkt który zaznaczasz na mapie zajmuje całą drogę(nie można dokładnie zaznaczyć położenia) więc marker jest na całą drogę wtedy taksówka jedzie po obwodzie tego markera aż do srodka markera mimo iż dałem radius 10.0 10.0 10.0 to i tak staje w środku punktu i wtedy dopiero kończy się skrypt.
3.A jeżeli chodzi o ściemnianie i rozjaśnianie nie chciałem żeby przerywało nam rozgrywkę tylko gdy np: goni nas jakiś ballas wtedy wzywam taxi i można biegnąć z telefonem a jak przyjedzie taxi to wiadomo
Napisałem ten skrypt dla tego że nie mogłem nigdzie znaleźć takiego więc oto jest.
Dzięki za ocene,
PS. Może się uporam z kordynantami markera.
Postów:
14
Dołączył:
2009-06-01
Temat:
Opcode
|
Napisano dnia:
2009-08-29 23:35:28
Tak właśnie kojarzyłem ze słowem imunitet czyli że jakieś dodatkowe prawa były nałożone Ogólnie to dzięki za pomoc i oczywiść pomógł idzie.
Postów:
14
Dołączył:
2009-06-01
Temat:
Opcode
|
Napisano dnia:
2009-08-29 22:48:56
Witam mam mały problem chciałbym się dowiedzieć do czego służy 02AC: set_car 0@ immunities BP 1 FP 1 EP 1 CP 1 MP 1
jak wiecie co dokładnie oznaczają te BF FP CP MP pisze dużo róznych skryptów i chciałbym się dowiedzieć do czego to służy