Postów:
14
Dołączył:
2009-06-01
Napisano dnia: 2009-08-29 22:48:56
Witam mam mały problem chciałbym się dowiedzieć do czego służy 02AC: set_car 0@ immunities BP 1 FP 1 EP 1 CP 1 MP 1
jak wiecie co dokładnie oznaczają te BF FP CP MP pisze dużo róznych skryptów i chciałbym się dowiedzieć do czego to służy
Postów:
159
Dołączył:
2009-02-05
Napisano dnia: 2009-08-29 22:57:50
Ten kod skojarzył się mi z innym który widziałem w pewnym modzie
Kod:
Actor.SetImmunities($PLAYER_ACTOR, 1, 1, 1, 1, 1)
I na podstawie niego myślę że
Kod:
02AC: set_car 0@ immunities BP 1 FP 1 EP 1 CP 1 MP 1
Spowoduje że auto 0@ będzie nie zniszczalne a te
Kod:
BP 1 FP 1 EP 1 CP 1 MP 1
oznaczają chyba odporność na dane czynniki
BP - Bullet Prof - Nie reaguje na pociski
FP - Fire Prof - Nie reaguje na ogień
EP Nie Wiem
CP - Colision Prof - Nie reaguje na zderzenia (chyba)
MP Nie Wiem
___________________
Postów:
14
Dołączył:
2009-06-01
Napisano dnia: 2009-08-29 23:35:28
Tak właśnie kojarzyłem ze słowem imunitet czyli że jakieś dodatkowe prawa były nałożone Ogólnie to dzięki za pomoc i oczywiść pomógł idzie.
Postów:
248
Dołączył:
2009-06-27
Napisano dnia: 2009-08-30 10:00:48
Cytat:
EP Nie Wiem
CP - Colision Prof - Nie reaguje na zderzenia (chyba)
EP - Explosion Proof - Nie reaguje na wybuchy
CP - potwierdzam tłumaczenie powyżej
___________________
Postów:
207
Dołączył:
2009-03-18
Napisano dnia: 2010-02-15 17:01:04
MP - Melee Proof - Wydaje mi się że nie reaguje na np. bicie i walenie z broni białej w pojazd.
___________________