Czy wiesz, że... możesz podsyłać newsy, artykuły, pliki i zdjęcia?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 14 Dołączył: 2009-06-01
#
Witam mam mały problem chciałbym się dowiedzieć do czego służy 02AC: set_car 0@ immunities BP 1 FP 1 EP 1 CP 1 MP 1
jak wiecie co dokładnie oznaczają te BF FP CP MP pisze dużo róznych skryptów i chciałbym się dowiedzieć do czego to służy
Postów: 159 Dołączył: 2009-02-05
#
Ten kod skojarzył się mi z innym który widziałem w pewnym modzie

Kod:
Actor.SetImmunities($PLAYER_ACTOR, 1, 1, 1, 1, 1)


I na podstawie niego myślę że
Kod:
02AC: set_car 0@ immunities BP 1 FP 1 EP 1 CP 1 MP 1


Spowoduje że auto 0@ będzie nie zniszczalne a te
Kod:
BP 1 FP 1 EP 1 CP 1 MP 1
oznaczają chyba odporność na dane czynniki

BP - Bullet Prof - Nie reaguje na pociski
FP - Fire Prof - Nie reaguje na ogień
EP Nie Wiem
CP - Colision Prof - Nie reaguje na zderzenia (chyba)
MP Nie Wiem



___________________

Postów: 14 Dołączył: 2009-06-01
#
Tak właśnie kojarzyłem ze słowem imunitet czyli że jakieś dodatkowe prawa były nałożone Ogólnie to dzięki za pomoc i oczywiść pomógł idzie.
Postów: 248 Dołączył: 2009-06-27
#
Cytat:
EP Nie Wiem
CP - Colision Prof - Nie reaguje na zderzenia (chyba)


EP - Explosion Proof - Nie reaguje na wybuchy

CP - potwierdzam tłumaczenie powyżej

___________________
http://www.gta-mods.pl/public/images/userbar
Postów: 207 Dołączył: 2009-03-18
#
MP - Melee Proof - Wydaje mi się że nie reaguje na np. bicie i walenie z broni białej w pojazd.

___________________
Poprzedni 1 Następny
Zaloguj się lub zarejestruj się, żeby pisać na forum.
Created & Powered by MakG