Postów:
31
Dołączył:
2009-02-02
Temat:
Cleo
|
Napisano dnia:
2009-04-06 18:05:18
Widzialem go, ale nie pobieralem z tego co widzilaem na screenach to tam byla myszka itp jak w sims
Postów:
31
Dołączył:
2009-02-02
Temat:
Cleo
|
Napisano dnia:
2009-03-29 16:10:47
Tak sie zastanawiam, jak sie robi misje w cleo ^^ była by możliwość napisania owego tutka?
Postów:
31
Dołączył:
2009-02-02
Temat:
Zniknięcie
|
Napisano dnia:
2009-02-06 16:23:07
sprawdzilem i tagi w Map Edito'rze wygladaja normalnie (tak jjak je stworzylem) ale w grze ich nie ma , Reinstalne gta sprawdze czy zadziala.
Edit - reinstlowalem gta sa i zainstalowalem moj skrypt , zainstalowalem moje tagi = znikly (a wczesniej byly te orginalne). Moze wstawie ta paczke graffiti i sprwdzisz czy ci dzialaja ?
Edit2 - http://www.wrzuta.pl/pliki/g8fNSzEutM/tags <- to te tagi.
Postów:
31
Dołączył:
2009-02-02
Temat:
Zniknięcie
|
Napisano dnia:
2009-02-06 07:46:01
Hmmm nie znalazlem skryotu odpowiadajacego za tagi niestety.
Postów:
31
Dołączył:
2009-02-02
Temat:
Zniknięcie
|
Napisano dnia:
2009-02-05 20:35:28
MAIN , a jak by dalo sie to naprawic bo orginalnego skryptu nie mam to nie mam skad tego skryptu brac.
Postów:
31
Dołączył:
2009-02-02
Temat:
Zniknięcie
|
Napisano dnia:
2009-02-05 18:42:57
Stworzylem Tagi wgralem je ale nawet nie bylo widac ich arysow zadnych tagow nie bylo (tez tych do zamalowania) , wgralem zwykle orginalne i dalej ich nei ma nie wiem juz w czym klopot bo skrypt za to nie odpowiada bo wczesniej byly a tera nie ma.Sprawdzilem te Tagi (wypakowalem i sprawdzilem txd workshop'em) wszystkie sa poprawne.
Edit - nie wiedzialem cz dac ten temat do skryptow czy teksur.
Postów:
31
Dołączył:
2009-02-02
Temat:
GXT
|
Napisano dnia:
2009-02-05 15:27:24
Kurcze patrzylem wczoraj ten poradnik nie widzialem ze w nim jest cos o napisach teraz patrze i jest ;d thx
Postów:
31
Dołączył:
2009-02-02
Temat:
GXT
|
Napisano dnia:
2009-02-04 22:34:09
Tworze nowe linijki w plikach american.gxt , ok sa , ale potem jak je do skryptu wprowadzic znam komende ale jak wybrac ktory dokladnie chce a nawet jak staram sie cos wymyslic to nie wyswietla textu uzywam komendy :
00BC: show_text_highpriority GXT 'XXX' time 3000 flag 1
Postów:
31
Dołączył:
2009-02-02
Temat:
Graffiti
|
Napisano dnia:
2009-02-04 21:56:32
Wystarczylo ze to napisales ;] teraz juz sam robie nie myslalem ze to takie latwe a ja jak zawsze szukalem najtrudniejszego sposobu.
Edit - Takie tutki to mogl bys dawac na strone zawsze sie przyda.
Postów:
31
Dołączył:
2009-02-02
Temat:
Graffiti
|
Napisano dnia:
2009-02-04 18:11:35
Mam taki maly klopot bo jak sprawdzalem to graffiti "grove" ma "alpha" jako "grovea' , wypakowalem oby dwa ale gdy zrobie textury to nie moge ich polaczyc w jedna tak jak sa w orginalnych plikach.W czym lezy klopot?
Postów:
31
Dołączył:
2009-02-02
Temat:
Graffiti
|
Napisano dnia:
2009-02-03 17:36:04
Pracuje nad pewnym modem w MAIN ale tez robie nowe textury na jego potrzeby i tu jest klopot , potrzebuje podmienic malowane "graffiti: przez Cj'a ale gdy je zmieniam to wciaz jest zarys bialego poprzedniego napisu growstreet i ma ono kolry mojego graffii.A przeciez gaffiti nie maja modelu , wiec w czym klopot?
Postów:
31
Dołączył:
2009-02-02
Temat:
Ciag Zadan , klopot.
|
Napisano dnia:
2009-02-03 13:07:49
Chce zrobic aby gdy koncze misje pokazywala sie strefa a po wejscu w nia zaczynala misja ale poprostu nie umiem tego zrobic , wiem ze najpierw trzeba zrobic Strefe , petle sprawdzajaca czy gracz szedl w nia ale jak odpalic potem misje?
Postów:
31
Dołączył:
2009-02-02
Temat:
Bohater
|
Napisano dnia:
2009-02-02 21:04:53
Mam taki maly klopot , a dokladnie w ktorej czesci umiescic ten upcode w Main czy w kodzie misji?