Czy wiesz, że... rejestracja trwa tylko 20 sekund?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 2 Następny
Postów: 21 Dołączył: 2009-02-01
#
Powiedz mi po co dwa razy sprawdzasz czy ma odpowiedni wanted level ?
Skorzystaj z tego skryptu:
Kod:
{$CLEO .cs}
0000: NOP

:check
wait 10
if
  Player.Defined($PLAYER_CHAR)
jf @check


:hasArrived
  wait 0
  if
    Player.WantedLevel($PLAYER_CHAR) > 0
jf @hasArrived

0570: $630 = create_asset_radar_marker_with_icon 20 at 2489.897 -1669.733 13
:hasArrived2
wait 0
if
    00EC:   actor $PLAYER_ACTOR 0 near_point 2489.897 -1669.733 radius 30.0 30.0 
jf @hasArrived2


32@ = 0
:wait
  wait 0
  if
    32@ >= 5000
jf @wait

0565: create_soundless_explosion_at 2489.897 -1669.733 13.33 type 11 

:hasArrived3
wait 0
if
 810F: not player $PLAYER_CHAR wanted_level > 0
jf @hasArrived3
0164: disable_marker $630

jump @hasArrived

0A93: end_custom_thread


Usunąłem cały :hasArrived4.
Postów: 21 Dołączył: 2009-02-01
#
Jeśli chodzi ci o to, że po zakończeniu skryptu ma uruchomić się od nowa to wystarczy pomiędzy
Kod:
jf @hasArrived
a
Kod:
0A93: end_custom_thread
dodać
Kod:
jump @hasArrived

Postów: 21 Dołączył: 2009-02-01
#
Witam.
Mam problem z zanikaniem tekstur. Próbowałem ze stream memory fix, ale nic nie pomaga. Różne wersje próbowałem i dalej zanikają. Ma ktoś jakiś pomysł ?
Postów: 21 Dołączył: 2009-02-01
#
Witam.
Potrzebuje Opcodu, żeby się pojawił jakiś obiekt (samochód, helikopter itp.) obok gracza (np. 100 metrów dalej). Wiem, wiem było to gdzieś na forum, ale nie mogę znaleźć dlatego tutaj piszę.
Postów: 21 Dołączył: 2009-02-01
#
Właśnie też tak myślałem, ale chciałem się upewnić.
Postów: 21 Dołączył: 2009-02-01
#
A wiecie jak zamienić gracza z powrotem w CJ'a ? Chodzi mi o ID czy coś w tym stylu.
Postów: 21 Dołączył: 2009-02-01
#
Dzięki za pomoc, działa.
Postów: 21 Dołączył: 2009-02-01
#
@SubaruPL
Nie zadziałało to (patrzyłem to w 3 kodzie bo wydaje mi się on najlepszy)
@Kolo33
Dokładnie, w której pętli ?
Postów: 21 Dołączył: 2009-02-01
#
Siema. Co jest źle z tym kodem:
Kod:
{$CLEO .cs}

thread 'ZIOMEK'

0247: load_model #FAM1
0247: load_model #FAM2
0247: load_model #FAM3

:ZIOMEK
wait 10
if
Player.Defined($PLAYER_CHAR)
jf @ZIOMEK

:ZIOMEK1_A
wait 10
if
00E1: player $PLAYER_CHAR pressed_key 55
jf @ZIOMEK1_A

:ZIOMEK1_B
wait 10
if
09C7: change_player $PLAYER_CHAR model_to #FAM1
jf @ZIOMEK1_A 

:ZIOMEK2
wait 10
if
00E1: player $PLAYER_CHAR pressed_key 56
jf @ZIOMEK2

:ZIOMEK2_B
wait 10
if
09C7: change_player $PLAYER_CHAR model_to #FAM2
jf @ZIOMEK2

:ZIOMEK3
wait 10
if
00E1: player $PLAYER_CHAR pressed_key 57
jf @ZIOMEK3

:ZIOMEK3_B
wait 10
if
09C7: change_player $PLAYER_CHAR model_to #FAM3
jf @ZIOMEK3

:NOP
0000: NOP
0A93: end_custom_thread


Dawno nie pisałem więc nie pamiętam, ale postanowiłem znowu coś se porobić i w każdym kodzie mam ufoluda. Kilka razy próbowałem zmieniać kod.

Próbowałem też tak:
Kod:
{$CLEO .cs}

thread 'ZIOMEK'

0247: load_model #FAM1
0247: load_model #FAM2
0247: load_model #FAM3

:ZIOMEK
wait 10
   if
     Player.Defined($PLAYER_CHAR)
jf @ZIOMEK

00E1: player $PLAYER_CHAR pressed_key 55

:ZIOMEK1_A
wait 10
   if
     00E1: player $PLAYER_CHAR pressed_key 55
jf @ZIOMEK1_A

09C7: change_player $PLAYER_CHAR model_to #FAM1

:ZIOMEK1_B
wait 10
   if
     09C7: change_player $PLAYER_CHAR model_to #FAM1
jf @ZIOMEK1_A 

00E1: player $PLAYER_CHAR pressed_key 56

:ZIOMEK2
wait 10
  if
     00E1: player $PLAYER_CHAR pressed_key 56
jf @ZIOMEK2

09C7: change_player $PLAYER_CHAR model_to #FAM2

:ZIOMEK2_B
wait 10
   if
     09C7: change_player $PLAYER_CHAR model_to #FAM2
jf @ZIOMEK2

00E1: player $PLAYER_CHAR pressed_key 57

:ZIOMEK3
wait 10
   if
     00E1: player $PLAYER_CHAR pressed_key 57
jf @ZIOMEK3

09C7: change_player $PLAYER_CHAR model_to #FAM3

:ZIOMEK3_B
wait 10
   if
     09C7: change_player $PLAYER_CHAR model_to #FAM3
   jf @ZIOMEK3
jump @ZIOMEK

:NOP
0000: NOP
0A93: end_custom_thread


A tu najnowszy kawałek skryptu:
Kod:
{$CLEO .cs}

thread 'ZIOMEK'

0247: load_model #FAM1
0247: load_model #FAM2
0247: load_model #FAM3

:ZIOMEK
wait 10
   if
     Player.Defined($PLAYER_CHAR)
jf @ZIOMEK

:ZIOMEK1
wait 10
   if
     0AB0: key_pressed 0x37
     0001: wait 1000 ms
     09C7: change_player $PLAYER_CHAR model_to #FAM1
jf @ZIOMEK1

:ZIOMEK2
wait 10
  if
     0AB0: key_pressed 0x38
     0001: wait 1000 ms
     09C7: change_player $PLAYER_CHAR model_to #FAM2
jf @ZIOMEK2

:ZIOMEK3
wait 10
   if
     0AB0: key_pressed 0x39
     0001: wait 1000 ms
     09C7: change_player $PLAYER_CHAR model_to #FAM3
jf @ZIOMEK3
jump @ZIOMEK

:NOP
0000: NOP
0A93: end_custom_thread
Postów: 21 Dołączył: 2009-02-01
#
Sorry, że poza temat ale mam problem z sanny builderem. Zainstalowałem go i dałem lokalizacje Vice City w instalacji, a potem chce lokalizacje San Andreas jak chce otworzyć main.scm w Vice City co robię źle :?:
Postów: 21 Dołączył: 2009-02-01
#
Jak dla mnie to wszystko dobrze tylko po
Kod:
start_mission 0

chyba powinien być
Kod:
end_thread

tak myślę bo robię misje do GTA SA ale przypuszczam, że w vice city też ma być ;).
Sprawdź może w tym błąd.
Postów: 21 Dołączył: 2009-02-01
#
Niezłe są te odcinki.
Postów: 21 Dołączył: 2009-02-01
#
1.Właśnie dałem nowy styl forum i muszę jakiś nowy banner :(
2.Właśnie robię poprawki forum i dam go na końcu. (i on był na końcu ale dodałem nowe kategorie i nie jest :()
3.ShoutBox to właśnie tak myślałem i chyba dam go na początku.
4.Logowanie i rejestracja nie mam jak poprawić bo to jest wina fora.pl ale na samej górze pisze "Zaloguj" i przenosi cię do logowania.
P.S Jak możesz to zrób.

///Edit
2.Już dałem.
3.Dałem.
P.S Jeszcze punkt pierwszy i będzie lepiej.
Postów: 21 Dołączył: 2009-02-01
#
Witam. Chciałem pokazać wam moje forum
Kod:
http://rozmawiajoczymchcesz.fora.pl/

Jak ma coś źle to dajcie jakieś rady i gdzie jest błąd.
Postów: 21 Dołączył: 2009-02-01
#
To jest kod przejścia:
Kod:
$Ikona_1 = Marker.CreateIconWithoutSphere(15, X, Y, Z)
Poprzedni 1 2 Następny
Created & Powered by MakG