Czy wiesz, że... rejestracja trwa tylko 20 sekund?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Postów: 63 Dołączył: 2009-01-21
#
Przeczytaj to: http://www.gta-mods.pl/articles/view/id/32

A i mam pytanie. Z jakich tutoriali do modelowania korzystałeś? Jak możesz to podaj je bo też bym chciał zrobić sobie jakąś broń a nie bardzo wiem jak to zrobić, a na dodatek nie wiem skąd wziąć odpowiednie tekstury.
Postów: 63 Dołączył: 2009-01-21
#
Chodzi mi o to jak pochylić dany wóz tak żeby nie stał sztucznie. Chodzi mi o to że mój wóz ma stać 2 kołami na chodniku, a następnymi 2 na drodze. Tyle że on stoi 2 kołami na chodniku, a następnymi w powietrzu co wygląda dziwnie i nierealnie i źle się wszystko komponuje podczas cutscenki do misji. A najdziwniejsze jest to że jeżeli dotknę wozik ciałem, to on ustawia się tak jak powinien (2 koła na chodniku, 2 na drodze).

Używam takiego kodu: (na spawnowanie wozu)

Kod:

{$CLEO .cs}
0000: NOP

0247: request_model #ADMIRAL
038B: load_requested_models

:check
wait 10
Model.Available(#ADMIRAL)
jf @check 

00A5: 2@ = create_car #ADMIRAL at 2472.752 -1737.5663 11.5276
0175: set_car 2@ Z_angle_to 271.3138
0519: set_car 2@ locked 1 
wait 1000
0519: set_car 2@ locked 0 
  
0A93: end_custom_thread


I teraz co zrobić żeby ten wóz od razu ustawiał się jak powinien a nie dopiero wtedy kiedy ktoś go dotknie?
Postów: 63 Dołączył: 2009-01-21
#
Problem tkwi w tym że po:

Kod:
00BC: show_text_highpriority GXT 'TXT1' time 3000 flag 1


nie dałeś:

Kod:
wait 3000


Ogólnie powinno to wyglądać tak:

Kod:

00BC: show_text_highpriority GXT 'TXT1' time 3000 flag 1
wait 3000
Postów: 63 Dołączył: 2009-01-21
#
Z tego co tu widzę to masz naprawdę szczere chęci :P Jednak to od groma czasu... Pamiętam jak robiłem zwykłą platformówkę w Games Factory xD zajęło to od groma czasu ;] A co dopiero skrypt z nowymi misjami do GTA SA ;p

BTW. Co to za gra?
Postów: 63 Dołączył: 2009-01-21
#
Do VC przydałaby się możliwość pływania + nurkowania, klimat jest świetny. Przydałyby się jeszcze jakieś nowe misje + jakieś nowe modyfikacje urozmaicające rozgrywkę. Ogólnie według mnie: 4/5
Postów: 63 Dołączył: 2009-01-21
#
Jak chcesz to możesz mi podać ten link. Zobaczę i ocenię oraz jeżeli chcesz to skomentuję ;] A i powodzenia.
Postów: 63 Dołączył: 2009-01-21
#
aa właśnie. Zaraz sprawdzę, może to coś da
Postów: 63 Dołączył: 2009-01-21
#
Mówisz do mnie jak do amatora :PP Chodzi mi o CLEO, nie main. A tak w ogóle to że stoją głupio to chodzi o to że nie tam gdzie powinny (ustawiają się np. po środku drogi, kiedy powinny na chodniku)

Próbowałem z tymi opcode'ami i nic ;/
Postów: 63 Dołączył: 2009-01-21
#
Siemka. Robię nową modyfikację, w tym przypadku z ustawieniem poszczególnych wozów. Jednak kiedy je ustawiam to stoją jakoś głupio, nie tak jak powinny. Jeżeli znacie właściwy opcode to mi go podajcie.

Z góry dzięki.


((Kurde, przeoczenie. ;/ miało być do gta SA a nie do IV. Jak możecie to przenieście i sory za pomyłkę))
Postów: 63 Dołączył: 2009-01-21
#
Eurphie ja mam taki problem. Podczas gdy zgram wszystkie pliki do folderu IV i odpalę grę pojawia się komunikat o treści: FATAL ERROR WS10. Wiesz co jest nie tak? (Te pliki wrzucałem po zainstalowaniu pierwszego wypuszczonego patcha)
Postów: 63 Dołączył: 2009-01-21
#
Eurphie nie wiem skąd to wyczułeś ale zapowiada się rewelacyjnie! Może nareszcie pogram w IV :D Na rozdziałce większej niż 800x480 :PP Jutro przetestuje i zdam relacje (edytuję posta)
Postów: 63 Dołączył: 2009-01-21
#
Na początku skryptu umieść coś takiego:

Kod:

0005: $Radius_X = 20.0
0005: $Radius_Y = 20.0


i potem:
Kod:
:HOMIES_7
00A0: store_actor $PLAYER_ACTOR position_to $Player_X $Player_Y $Player_Z
0007: $Car_Pos_X = $Player_X
0009: $Car_Pos_X += $Radius_X

0007: $Car_Pos_Y = $Player_Y
0009: $Car_Pos_Y += $Radius_Y


Teraz przygotujemy współrzędne, które posłużą nam do określenia miejsca stworzenia samochodu Grove. W tym celu zapisujemy współrzędne gracza do $Player_X, $Player_Y i $Player_Z. Następnie obliczamy współrzędne X i Y pojazdu. Odległość od gracza wyznacza promień ustawiony na początku skryptu.



To ustala odległość od gracza np. dla wozu
Postów: 63 Dołączył: 2009-01-21
#
Sory za offtop ale mam wiadomość dla eurphie'go. Stary weź wyluzuj z tą małą czcionką, Tam gdzie "cytat" mało co tam widać a tam gdzie prawdopodobnie "bo" to już w ogóle.

Do tematu: Zrób coś fajnego i estetycznego to pogadamy xd


//Eurphie: czy kurde mać tak trudno skopiować ten tekst i wkleić do notatnika?, ale już mi to któraś osoba mówi - uspokoję się
Postów: 63 Dołączył: 2009-01-21
#
Wydaje mi się że możesz dodać do programów, ale nie jestem pewien. Pytaj mistrza :] MakG'a

PS:
Fraps to gówno ;/ Czasem krótki filmik waży z 50 mb ;x. Na dodatek nie nagrywa dźwięków chyba że masz podłączony mikrofon to pobiera dźwięk z otoczenia.
Postów: 63 Dołączył: 2009-01-21
#
Nie powiedziałem że ten ;x zresztą dopiero teraz zauważyłem jak to wygląda ;x (wina mojego biednego, wolnego neta)
Created & Powered by MakG