Czy wiesz, że... na forum możesz uzyskać pomoc nt. modowania GTA?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 13 Dołączył: 2010-05-31
#
Najlepiej do Vice City! ;)

___________________
Postów: 13 Dołączył: 2010-05-31
#
To jest myśl! Tylko jak to zrobić?

___________________
Postów: 13 Dołączył: 2010-05-31
#
Panowie, ja tylko chciałem pomóc! Wcześniej przeniosłem palmę (skopiowałem) i była w tych dwóch miejscach. Z tond mój wniosek, że Map Edytor sam modyfikuje main.scm :)

___________________
Postów: 13 Dołączył: 2010-05-31
#
1.Forum się nie czepiam! 2.Google nie znajdzie wszystkiego! 3.Powinny być mody, bo to zwiększa popularność! 4. Umiem pisać! To raczej ty nie umiesz, bo zmieniałeś swój post 2 razy 5. Nie zgapiaj od innych AVATARU! 6. Nie denerwuj się i mnie nie obrażaj, bo sam chciałeś szczerej opinii!

___________________
Postów: 13 Dołączył: 2010-05-31
#
Szczerze? Do usunięcia! Wyszukiwarka słabo rozbudowana, beznadziejny wygląd, (wydaje mi się) nie ma tam modów go mi. wydaje mi się bo jak to zobaczyłem to odrazu zakłem karte. gta vice city, niepotrzebne reklamy itd.,itp. Może się na tym nie znam, ale tak to odbieram. Uważam, że wszystkie takie strony, powinny się wzorować na GTASite.pl wejdź i zobacz! Przejrzyście, dużo downloadu ... Jest tylko jeden kolosalny minus! Na forum 4 warny = ban. To mnie denerwuje! To moje zdanie.

___________________
Postów: 13 Dołączył: 2010-05-31
#
Wydaje mi się, że ,,map edytor'' sam zmienia koordynaty w pliku main.scm! Możliwe że się mylę, bo właściwie sam mam problem z tym map edytorem! W Vice City skopiowałem taki dźwig który sam się kręci, koło przejazdu do doku w połowie po ziemią. Zapisałem i odpaliłem grę. Niestety, nie było skopiowanego dźwigu. :( Może coś źle robię? Jak wiecie co, to powiedzcie.

___________________
Postów: 13 Dołączył: 2010-05-31
#
No wiesz, ty przynajmniej coś tam masz! Ja mam limit 1GB i muszę czekać do końca miesiąca na nowy! :O Mam problem z ZModeler'em i muszę poszukać w necie. Możliwe że ktoś zna rozwiązanie, tylko mu się nie chce forum czytać. No ale skoro też kombinujesz z VC, dodam że to moja ulubiona część GTA, załóżmy własną drużynę! Co ty na to? Powymieniamy się pomysłami i zmodowanymi plikami. Ja doradze tobie, a ty mi. Wchodzisz w to?

___________________
Postów: 13 Dołączył: 2010-05-31
#
Nie jestem pewny, ale pliki *dff możesz importować do ZModeler'a (oczywiście w wersji zarejestrowanej) i eksportować też w formacie *dff tylko zmienisz opcje San Andreas na Vice City w okienku: DFF Version. No a pliki TXD wiadomo, TXD Workshop'em. Miłej zabawy! ;)

___________________
Postów: 13 Dołączył: 2010-05-31
#
Zrób re-install gry. A najlepiej to graj w Vice City, może jest wiele bugów, ale gra całkiem przyjemna i bezproblemowa!

___________________
Postów: 13 Dołączył: 2010-05-31
#
Osobiście uważam, że można by dodać kierunkowskazy! Bo lubię sobie czasami pojeździć zgodnie z przepisami z kamerą z pierwszej osoby, ale bez kierunkowskazów to nie takie fajne!

___________________
Postów: 13 Dołączył: 2010-05-31
#
Tutaj piszcie, co by można dodać do GTA Vice City!

___________________
Postów: 13 Dołączył: 2010-05-31
#
Angielski to nie problem (jak dla mnie). Może nie jestem prymusem, ale sobie radze. Wpadłem na pomysł żeby zrobić model w SketchUpPro 7 (http://www.brothersoft.com/google-sketchup-pro-61179.html) (PRO, bo w zwykłej wersji nie ma rozszerzenia *3ds) wyeksportować ten gotowy model w formacie *3ds, a następnie importować go do ZModeler2.0.8 (http://chomikuj.pl/Haker5/ZModeler2+*2b+Serial) i wyeksportować w formacie *dff. Ale gdy robiłem test na podstawie poradnika z tej oto strony (GTA Mods ZONE) czyli (http://www.gta-mods.pl/articles/view/id/38) to prawie się udało. Właściwie to zrobiłem ten sześcian i go oteksturowałem (oknami i dzwiami (mniej więcej taki domek))i wyeksportowałem go w formacie *3ds. Na pulpicie pojawiły się dwa pliki: szescian.3ds i acura_rs.JPEG (czyli tekstura(była pod ręką)). No ale 3ds Max pełna wersja zajmuje ponad 700MB a ja mam ograniczenie do 1GB (wiem że się mieści (1024MB=1GB)) ale to net siostry i nie pozwoliła mi go dodykać (wcale nie jest chamska) to go że tak powiem ,,kradne'' xD. No więc szukałem wersji trial, ale miałem pecha i wszystkie strony były z jakimiś ankietami, to odpuściłem, i zacząłem szukać ZModeler'a z filtrem *3ds. Okazało się że jest taki (link macie wyżej) i dodatkowo był kod rejestracyjny! Już się cieszyłem, ale nagle coś takiego: import--> *3ds--> szescian --> import. No i oczywiście powrucił mój pech, ZModeler czysty jak łza. NIC! Tak jakby ten szescian.3ds był w złym formacie, czy coś! Zrobiłem eksperyment. IMG Tool 2.0 --> admiral.dff --> extrakt --> pulpit. Otworzyłem ZModeler'a import--> *dff --> importuj. Załadował się model admirala. Dorobiłem na dachu coś w stylu kogutów a następnie export --> autko --> eksportuj. Na tym dolnym okienku pojawiło się coś takiego:
Scene Root doesn't contain "autko.dff" node. file:GTAExport.cpp line:60
No i co? NIC! PPM --> właściwości --> ,,size'': 0kb
Albo coś robię źle, albo ten program (ZModeler2.0.8) jest zepsuty lub coś z nim nie tak! Proszę o pomoc! Pozdro!

___________________
Postów: 13 Dołączył: 2010-05-31
#
A ja chciałem zapytać czy moglibyście dać mi link z 3d MAX (czy jakoś tak) na który kliknę i normalnie wybiorę opcje DOWNLOAD, a nie jakieś ankiety w których nie wiadomo co napisać!! :O
bo robię GTA Vice City life i nie mam czym zrobić modelów!

___________________
Poprzedni 1 Następny
Created & Powered by MakG