Postów:
11
Dołączył:
2009-04-11
Napisano dnia: 2009-04-12 16:35:10
chciałbym się was zapytać(zanim zacznę okaleczać GTA :P)czy jak posiadam model organiczny i osobna teksturę to muszę wgrać je osobno czy mogę od razu w 1 kawałku podmienić?
Sądzę że pytanie może być dla was głupie ale mam nadzieje że zrozumiecie mnie pod tym względem gdyż nigdy nie modowałem:)
___________________
Postów:
74
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2009-04-12 22:52:31
Nie wiem czy dokładnie to masz na myśli ale: pliki txd podmieniasz za pliki txd a dff za dff i inaczej nie idze tego zrobić :)
___________________
Postów:
74
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2009-04-12 22:53:35
Nie wiem czy dokładnie to masz na myśli ale: pliki txd podmieniasz za pliki txd a dff za dff i inaczej nie idze tego zrobić :)
___________________
Postów:
74
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2009-04-12 22:53:46
Nie wiem czy dokładnie to masz na myśli ale: pliki txd podmieniasz za pliki txd a dff za dff i inaczej nie idze tego zrobić :)
PS. Sorki za posty. Usuńcie te 2 poprzednie. Problemy z netem miałem i za dużo razy odświeżyło.
___________________
Postów:
11
Dołączył:
2009-04-11
Napisano dnia: 2009-04-13 10:13:04
jeszcze napisz mi (sorki za taka niesamodzielność) za głównego gracza odpowiada player dff i txt??
___________________
Postów:
28
Dołączył:
2009-07-24
Napisano dnia: 2009-07-27 13:08:04
Są to pliki 'player.dff' oraz 'player.txd'. Ale są też inne stroje, które są kolejno podpisane 'player1.dff' 'player2.dff' itd. Nie wiem który plik za jaki strój odpowiada.
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2009-07-27 14:50:32
Jaka nazwa za dany struj odpowiada jest wymienione w pomocy Sanny Buildera albo można to też zobaczyć na tej stronie:
http://development.mtasa.com/index.php?title=CJ_Clothes
Postów:
13
Dołączył:
2010-05-31
Napisano dnia: 2010-05-31 16:39:45
A ja chciałem zapytać czy moglibyście dać mi link z 3d MAX (czy jakoś tak) na który kliknę i normalnie wybiorę opcje DOWNLOAD, a nie jakieś ankiety w których nie wiadomo co napisać!! :O
bo robię GTA Vice City life i nie mam czym zrobić modelów!
___________________
Postów:
179
Dołączył:
2009-04-14
Napisano dnia: 2010-06-25 14:10:43
@Zeusek97 program 3ds max jest płatny, można pobrać wersję trial (30-dniowa) z oficjalnej strony tego programu, ale trzeba podstawy angielskiego znać do tego.
Postów:
13
Dołączył:
2010-05-31
Napisano dnia: 2010-07-22 13:20:46
Angielski to nie problem (jak dla mnie). Może nie jestem prymusem, ale sobie radze. Wpadłem na pomysł żeby zrobić model w SketchUpPro 7 (http://www.brothersoft.com/google-sketchup-pro-61179.html) (PRO, bo w zwykłej wersji nie ma rozszerzenia *3ds) wyeksportować ten gotowy model w formacie *3ds, a następnie importować go do ZModeler2.0.8 (http://chomikuj.pl/Haker5/ZModeler2+*2b+Serial) i wyeksportować w formacie *dff. Ale gdy robiłem test na podstawie poradnika z tej oto strony (GTA Mods ZONE) czyli (http://www.gta-mods.pl/articles/view/id/38) to prawie się udało. Właściwie to zrobiłem ten sześcian i go oteksturowałem (oknami i dzwiami (mniej więcej taki domek))i wyeksportowałem go w formacie *3ds. Na pulpicie pojawiły się dwa pliki: szescian.3ds i acura_rs.JPEG (czyli tekstura(była pod ręką)). No ale 3ds Max pełna wersja zajmuje ponad 700MB a ja mam ograniczenie do 1GB (wiem że się mieści (1024MB=1GB)) ale to net siostry i nie pozwoliła mi go dodykać (wcale nie jest chamska) to go że tak powiem ,,kradne'' xD. No więc szukałem wersji trial, ale miałem pecha i wszystkie strony były z jakimiś ankietami, to odpuściłem, i zacząłem szukać ZModeler'a z filtrem *3ds. Okazało się że jest taki (link macie wyżej) i dodatkowo był kod rejestracyjny! Już się cieszyłem, ale nagle coś takiego: import--> *3ds--> szescian --> import. No i oczywiście powrucił mój pech, ZModeler czysty jak łza. NIC! Tak jakby ten szescian.3ds był w złym formacie, czy coś! Zrobiłem eksperyment. IMG Tool 2.0 --> admiral.dff --> extrakt --> pulpit. Otworzyłem ZModeler'a import--> *dff --> importuj. Załadował się model admirala. Dorobiłem na dachu coś w stylu kogutów a następnie export --> autko --> eksportuj. Na tym dolnym okienku pojawiło się coś takiego:
Scene Root doesn't contain "autko.dff" node. file:GTAExport.cpp line:60
No i co? NIC! PPM --> właściwości --> ,,size'': 0kb
Albo coś robię źle, albo ten program (ZModeler2.0.8) jest zepsuty lub coś z nim nie tak! Proszę o pomoc! Pozdro!
___________________