Czy wiesz, że... możesz podsyłać newsy, artykuły, pliki i zdjęcia?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 12 Następny
Postów: 179 Dołączył: 2009-04-14
#
lustra są robione w modelu nie w jakimś osobnym pliku czy kodzie (jedynie może być coś o tym w efecs czy coś takiego, czyli ten plik z efektami w grze itp.)

co do pomieszczeń, mylisz się, Map Viewer może podglądać wnętrza, najlepiej przełącz sobie na pokazywanie pozycji (nie pamiętam już którym) wejdź na wysokość 1000 kliknij "I" i jeśli nic nie widać przytrzymaj + i obracaj kamera aż coś zobaczysz

a jak nie chcesz się aż tak bawić to ściągnij po prostu map edytor, tam możesz zobaczyć wszystko
Postów: 179 Dołączył: 2009-04-14
#
SanAnStudio (SAS) jest multi modem do GTA Sa, został głównie stworzony po to by można było łatwo i szybko używać skomplikowanego kodu z misji (main.scm), jest stosowany głównie do nagrywania filmików.

Możliwości trudno opisać w jednym poście ale można tam zmienić skin, dać sobie jakąś animację, stworzyć ped'a z którym możemy wszystko zrobić itd.
Postów: 179 Dołączył: 2009-04-14
#
@primo3001 pomysł dobry tyle że byś powiększył wielkość San Andreas x2 zapewne, bo te drzewa bez liści, śnieg itp. to by trzeba najlepiej zrobić nowe obiekty/przerobić te co są w grze

P.S trzeba by też jakiś kalendarz stworzyć bo z tego co wiem to w SA jedynie są określone pory dnia i dni tygodnia
Postów: 179 Dołączył: 2009-04-14
#
dobrze zrobiłeś ten obiekt (zrobiłeś kolizję, w pliku .ide ustawiłeś wszystko, plik .txd itp. ??)

P.S czym ustawiasz ten obiekt ?? w cleo ??
Postów: 179 Dołączył: 2009-04-14
#
jest dużo takich modów więc po co się męczyć jak są już gotowe ??
Postów: 179 Dołączył: 2009-04-14
#
XP ??
otwierasz jakiś folder, Narzędzia > opcje folderów > widok i na liście odznacz Ukryj rozszerzenia znanych plików czy coś w tym rodzaju
Postów: 179 Dołączył: 2009-04-14
#
http://www.przeklej.pl/folder/gta-32439165
nie wiem czy znajdziesz tam wszystko czego potrzebujesz
Postów: 179 Dołączył: 2009-04-14
#
to naprawdę twój model ?? bo jakoś wierzyć mi się nie chce (zwłaszcza że piszesz że to twój pierwszy)

p.s niestety jeśli chcesz go wrzucić do SA to te ładne gąsienice się nie będą poruszać

oteksturuj go to dopiero będzie można coś powiedzieć
Postów: 179 Dołączył: 2009-04-14
#
a w czym robisz tego skina ?? (program)

ogólnie na pewno koślawość skina jest spowodowana złym riggowaniem modelu ped'a do szkieletu
Postów: 179 Dołączył: 2009-04-14
#
@danio1151 powiem ci tylko że Windows Media Player to najgorszy shit jakim można robić filmiki głównie dlatego ze choćbyś miał film już mocno słaby jakościowo to WMP i tak zdoła go pogorszyć
Postów: 179 Dołączył: 2009-04-14
#
@extermin porównując inne fora o tym programowaniu i ogólnie o programowaniu do SA to to forum jest najgorsze pod względem udzielanych informacji
Postów: 179 Dołączył: 2009-04-14
#
@Zeusek97 program 3ds max jest płatny, można pobrać wersję trial (30-dniowa) z oficjalnej strony tego programu, ale trzeba podstawy angielskiego znać do tego.

Postów: 179 Dołączył: 2009-04-14
#
W Cleo można zrobić kompletnie wszystko z jednym tylko dużym minusem, nie można tego zapisać, za każdym razem można te misje robić od nowa, ale nie można sobie zrobić tak jakby kontynuacji fabuły, do tego trzeba by przerobić main.scm a co się z tym wiąże grę trzeba przechodzić od nowa


ogólnie "całą fabułę w cleo" chodziło raczej o ten język programowania który większość ludzi nazywa cleo, i ten ktoś robi to zapewne w main.scm
Postów: 179 Dołączył: 2009-04-14
#
Infernus'a i SuperGT można znaleźć w bogatych dzielnicach, najczęściej LV, choć są to rzadkie raczej samochody ale nie unikalne
Postów: 179 Dołączył: 2009-04-14
#
ja widziałem moda na konia, że normalnie było można sobie jeździć
o znalazłem:
http://www.youtube.com/watch?v=jPF63ART78A


tworzenie zwierząt jest bardzo trudne trzeba się znać
po 1. na modelowaniu
po 2. na riggowaniu (przyłączaniu części modelu do ruchomych części)
po 3. na tworzeniu animacji (trudniej jest zrobić zwierze bo np. ma ono 4 kończyny na których się porusza)
Poprzedni 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 12 Następny
Created & Powered by MakG