Postów:
179
Dołączył:
2009-04-14
Temat:
Pokoje i refleksy - jakie pliki
|
Napisano dnia:
2010-10-31 23:16:09
lustra są robione w modelu nie w jakimś osobnym pliku czy kodzie (jedynie może być coś o tym w efecs czy coś takiego, czyli ten plik z efektami w grze itp.)
co do pomieszczeń, mylisz się, Map Viewer może podglądać wnętrza, najlepiej przełącz sobie na pokazywanie pozycji (nie pamiętam już którym) wejdź na wysokość 1000 kliknij "I" i jeśli nic nie widać przytrzymaj + i obracaj kamera aż coś zobaczysz
a jak nie chcesz się aż tak bawić to ściągnij po prostu map edytor, tam możesz zobaczyć wszystko
Postów:
179
Dołączył:
2009-04-14
Temat:
Ped editor
|
Napisano dnia:
2010-10-08 22:00:00
SanAnStudio (SAS) jest multi modem do GTA Sa, został głównie stworzony po to by można było łatwo i szybko używać skomplikowanego kodu z misji (main.scm), jest stosowany głównie do nagrywania filmików.
Możliwości trudno opisać w jednym poście ale można tam zmienić skin, dać sobie jakąś animację, stworzyć ped'a z którym możemy wszystko zrobić itd.
Postów:
179
Dołączył:
2009-04-14
Temat:
Gta San Andreas 4 pory roku
|
Napisano dnia:
2010-10-05 09:43:53
@primo3001 pomysł dobry tyle że byś powiększył wielkość San Andreas x2 zapewne, bo te drzewa bez liści, śnieg itp. to by trzeba najlepiej zrobić nowe obiekty/przerobić te co są w grze
P.S trzeba by też jakiś kalendarz stworzyć bo z tego co wiem to w SA jedynie są określone pory dnia i dni tygodnia
Postów:
179
Dołączył:
2009-04-14
Temat:
Neon mod.
|
Napisano dnia:
2010-10-05 09:40:02
dobrze zrobiłeś ten obiekt (zrobiłeś kolizję, w pliku .ide ustawiłeś wszystko, plik .txd itp. ??)
P.S czym ustawiasz ten obiekt ?? w cleo ??
Postów:
179
Dołączył:
2009-04-14
Temat:
Konwersja
|
Napisano dnia:
2010-09-08 20:02:50
jest dużo takich modów więc po co się męczyć jak są już gotowe ??
Postów:
179
Dołączył:
2009-04-14
Temat:
Brak zakończeń typu .exe i innych
|
Napisano dnia:
2010-08-29 14:16:29
XP ??
otwierasz jakiś folder, Narzędzia > opcje folderów > widok i na liście odznacz Ukryj rozszerzenia znanych plików czy coś w tym rodzaju
Postów:
179
Dołączył:
2009-04-14
Temat:
Pz.Kpfw.IV - Następca Rhino
|
Napisano dnia:
2010-07-10 16:58:05
to naprawdę twój model ?? bo jakoś wierzyć mi się nie chce (zwłaszcza że piszesz że to twój pierwszy)
p.s niestety jeśli chcesz go wrzucić do SA to te ładne gąsienice się nie będą poruszać
oteksturuj go to dopiero będzie można coś powiedzieć
Postów:
179
Dołączył:
2009-04-14
Temat:
błąd skina.
|
Napisano dnia:
2010-07-10 16:55:07
a w czym robisz tego skina ?? (program)
ogólnie na pewno koślawość skina jest spowodowana złym riggowaniem modelu ped'a do szkieletu
Postów:
179
Dołączył:
2009-04-14
Temat:
Basy
|
Napisano dnia:
2010-06-29 18:10:31
@danio1151 powiem ci tylko że Windows Media Player to najgorszy shit jakim można robić filmiki głównie dlatego ze choćbyś miał film już mocno słaby jakościowo to WMP i tak zdoła go pogorszyć
Postów:
179
Dołączył:
2009-04-14
Temat:
[Prośba] Spawner NRG.
|
Napisano dnia:
2010-06-29 18:08:22
@extermin porównując inne fora o tym programowaniu i ogólnie o programowaniu do SA to to forum jest najgorsze pod względem udzielanych informacji
Postów:
179
Dołączył:
2009-04-14
Temat:
model i tekstura
|
Napisano dnia:
2010-06-25 14:10:43
@Zeusek97 program 3ds max jest płatny, można pobrać wersję trial (30-dniowa) z oficjalnej strony tego programu, ale trzeba podstawy angielskiego znać do tego.
Postów:
179
Dołączył:
2009-04-14
Temat:
Nowa fabuła w CLEO?
|
Napisano dnia:
2010-05-18 21:48:26
W Cleo można zrobić kompletnie wszystko z jednym tylko dużym minusem, nie można tego zapisać, za każdym razem można te misje robić od nowa, ale nie można sobie zrobić tak jakby kontynuacji fabuły, do tego trzeba by przerobić main.scm a co się z tym wiąże grę trzeba przechodzić od nowa
ogólnie "całą fabułę w cleo" chodziło raczej o ten język programowania który większość ludzi nazywa cleo, i ten ktoś robi to zapewne w main.scm
Postów:
179
Dołączył:
2009-04-14
Temat:
Gdzie jest Infernus.
|
Napisano dnia:
2010-05-04 10:28:21
Infernus'a i SuperGT można znaleźć w bogatych dzielnicach, najczęściej LV, choć są to rzadkie raczej samochody ale nie unikalne