Czy wiesz, że... na forum możesz uzyskać pomoc nt. modowania GTA?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Nie należy zapominać, że animacje do cutscenek w GTA powstały przy pomocy technologi Motion Capture, więc robiąc animacje ręcznie trudno uzyskać takie efekty.

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Nie znalazłem takiej modyfikacji, wiem tylko, że pogodę, czas itd. można zmieniać w "GTA SA Control Center" ale to nie jest w postaci menu w grze. Najlepiej będzie, jak napiszesz wiadomość do autora filmiku i tam zapytasz się o nazwę tego moda.

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Niestety nie ma takiej opcji, żeby odtworzyć plik filmowy podczas gry.

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
@Bryan
Mogłeś skorzystać z translatora.
http://pokazywarka.pl/i7h9c2/

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Tekstury Clauda nie są pobierane z plików *.txd tylko z tego jednego obrazka *.bmp. Chyba nie ma innego wyjścia jak przerobić ten plik graficzny. Mi raczej nie uda się tego tak precyzyjnie wykonać ale jak pojawi się eurphie to on powinien Ci pomóc.

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Na Naszej stronie jest tutorial do programu SparkIV, może po jego przeczytaniu uda Ci się to zrobić:

SparkIV - Edycja tekstur

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Ten opcode tworzy pickupa z tym dollarem:
Kod:
04A6: $GS_GANG_MONEY_PICKUP = create_asset_money_pickup_at 2508.359 -1676.538 12.579 money 10000 $GS_GANG_CASH


Nie jestem pewien, czy to wystarczy, żeby pieniądze uzupełniały się cyklicznie, w razie czego to jest jeszcze taka funkcja:
Kod:
094A: set_money_pickup $GS_GANG_MONEY_PICKUP cash_to $GS_GANG_CASH

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Kiedyś widziałem modyfikację, która umożliwiała tuning wszystkich pojazdów w grze. Na razie udało mi się znaleźć coś takiego:

Tuning 4 everyone

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
A na pewno plik ma rozszerzenie *.fxt, a nie .txt?

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Chyba nie ma takiego programu, ale to możesz sobie sam coś takiego skonstruować. Zobacz o ile punktów jest przesuwana kamera, aby była za graczem. Po tym obliczasz tylko sumę.

XYZ - współrzędne gracza
X'Y'Z' - wartości przesunięcia kamery

(X+X')+(Y+Y')+(Z+Z') - współrzędne pozycji kamery.

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Musisz mieć plugin do CLEO o nazwie GXTHOOK (ściągnij). Umożliwia on korzystanie z plików *.fxt zawierającego teksty. Owe pliki muszą znajdować się w katalogu:

Kod:
[katalog z grą]/cleo/CLEO_TEXT


Oczywiście muszą mieć rozszerzenie *.fxt. Zawartość takiego pliku powinna wyglądać mniej więcej tak:

Kod:
TXT1 tekst numer jeden
TXT2 tekst numer dwa


W kodzie ładujesz to identycznie jak tabele z plików *.gxt. Odpowiedniki:

Nazwa pliku *.fxt - nazwa tabeli
TXT1;TXT2 - wiersze tabeli

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Chodziło mu o to, że jego zdaniem button po prostu nie wygląda estetycznie. Nie rozwijajcie tutaj tego typu kłótni.

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Tutaj nie popieramy piractwa, więc odpowiedź jest oczywista. Co do innych tego typu programów, to np. komunikator xfire ma wbudowaną możliwość nagrywania obrazu z gry.

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Na stronie są przecież poradniki:

Tworzenie skryptów CLEO

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Ohhh... Przepraszam, źle spojrzałem na funkcję i mi się pomyliło. To co zastosowałeś do płynne przeniesienie kamery z jednego punktu do drugiego. Przed

Kod:
Camera.OnPed($TERRO, 15, 2)


Musisz ustawić kamerę w odpowiednim punkcie funkcją:

Kod:
015F: set_camera_position 2316.0896 2381.8477 10.8203 rotation 0.0 0.0 0.0

___________________
Administrator
Created & Powered by MakG