Czy wiesz, że... rejestracja trwa tylko 20 sekund?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Kod:
{$CLEO .cs}

:wcisnij
wait 10
if
 00E1: player 0 pressed_key 15
jf @wcisnij

(kod misji)

0A93: end_custom_thread


Zamiast parametru 15 możesz dać dowolny inny klawisz. Znajdziesz je w dokumentacji Sanny Buildera.
W miejsce "(kod misji)" wklej kod misji, który znajduje się pomiędzy

Kod:
:MISJA
thread 'MISJA'


a

Kod:
end_thread


W skryptach CLEO nie umieszcza się sekcji MAIN.

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Przecież napisałem:
Cytat:
Po prostu wklej pliki "dsound.dll" (Alice Loader) i "FileCheckFix.asi" (File Check Fix) do głównego katalogu z grą.

Macie skopiować te dwa pliki (jeden z archiwum Alice Loader, a drugi z archiwum File Check Fix) do głównego katalogu z grą, do którego możecie wejść poprzez:
Kod:
Prawy przycisk myszy na ikonce GTA IV -> Właściwości -> Znajdź element docelowy

Otworzy się katalog i tam macie skopiować te dwa pliki.

Zwykła operacja kopiuj/wklej, a dalej już możecie instalować jakie chcecie modyfikacje, do których instrukcje będą w plikach ReadMe, a jak będziecie mieli problemy to załóżcie nowy temat odnośnie danej modyfikacji.

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Najlepiej pobierz Alice Loader i File Check Fix z Naszego downloadu:

Alice Loader
File Check Fix

Po prostu wklej pliki "dsound.dll" (Alice Loader) i "FileCheckFix.asi" (File Check Fix) do głównego katalogu z grą. Jak już to zrobisz, to będziesz miał możliwość modyfikacji dowolnego zasobu gry, czyli będziesz mógł zainstalować każdą modyfikację.

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Jeśli chcesz zastąpić całe San Andreas na własną mapę, to najpierw musisz wyczyścić cały teren. Pomoże Ci w tym program Map Cleaner, którego obsługa opisana jest w tym temacie:

http://www.gta-mods.pl/forum/topics/view/id/1

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
OpenIV jest bardzo proste w obsłudze, a opis instalacji zazwyczaj zawarty jest w plikach ReadMe dołączonych do poszczególnych pojazdów. W skrócie: otwierasz wyznaczone archiwum i podmieniasz dany plik.

Pamiętaj, że musisz zainstalować tą poprawkę, aby OpenIV działało z GTA IV w wersji 1.0.4.0.

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Tak, to jest nowy pojazd. Domyślnie w grze nie ma takiego.

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Coś źle robisz. Tu masz poradnik jak zmodyfikować teksturę w SparkIV:
http://www.gta-mods.pl/articles/view/id/18

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Możliwe, że źle zainstalowałeś modyfikację. Przeczytaj dokładnie plik ReadMe.
Istnieje też możliwość, że skrypt został źle napisany i powoduje crashowanie gry.

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Cytat:
Jak chłopak nie wie to trzeba mu pomóc,a nie zaraz "Hej dzieciaku !" :/

Nie chodzi o to, że poprosił o pomoc, tylko o sposób w jaki to zrobił.

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Może zrób jakąś kontynuację fabuły podstawowej wersji? Ja niestety nie dam Ci konkretnych pomysłów, bo nie przeszedłem całego VC.

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Musisz wyciągnąć po prostu odpowiednie grafiki z tego pliku WDR. Jeśli za pomocą SparkIV nie można tego zrobić to spróbuj z OpenIV.

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Cytat:
ponieważ jestem bardzo głupi prosze

To idź do szkoły.

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Mogłeś przynajmniej podać nazwę programu i/lub link do niego...

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Musisz znaleźć odpowiedni plik *.txd zawierający tekstury z listą pojazdów. Dokładny poradnik:
http://www.gta-mods.pl/articles/view/id/22

Plik, którego szukasz znajduje się prawdopodobnie w models/gta3.img, który można otworzyć za pomocą programu Img Tool. Poradnik:
http://www.gta-mods.pl/articles/view/id/17

___________________
Administrator
Created & Powered by MakG