Postów:
28
Dołączył:
2009-01-21
Napisano dnia: 2011-02-07 20:17:58
Kolejny problem, tym razem związany z wyścigiem.
1. Stworzyłem sobie trasę dla przeciwników używając:
Kod:
05D7: add_point_to_scmpath -1932.9098 -1762.542 24.5949
Pojazdy jadą po ścieżce. Nadałem im prędkość 100.0 (wkońcu to wyścig). Wszystko fajnie do czasu aż nie znajdą się przy ostrym zakręcie. Wtedy nie wyhamowują i wypadają poza drogę. Czy da się to jakoś zniwelować?
___________________
Postów:
878
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2011-02-07 20:32:17
Chyba nie ma innego sposobu, niż zmniejszanie prędkości, kiedy dany samochód zbliży się do zakrętu. Ewentualnie możesz sprawdzić ten opcode, może on nada większej przyczepności:
Kod:
01EC: make_car 34@ very_heavy 1
ale nie liczyłbym na zadowalające efekty.
___________________
Administrator
Postów:
248
Dołączył:
2009-06-27
Napisano dnia: 2011-02-08 16:05:42
to tylko zwiększa masę samochodu, tzn. łatwiej można zepchnąć inne przedmioty i auta
___________________
Postów:
878
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2011-02-08 16:07:56
Wiem, ale na logikę może też lepiej radzić sobie w takiej sytuacji, ale nie liczyłbym na to przy silniku fizycznym SA.
___________________
Administrator
Postów:
28
Dołączył:
2009-01-21
Napisano dnia: 2011-02-08 16:12:35
Próbowałem, ale to nic nie daje. Dodatkowo opcode 05D7 ma limit do 8 punktów ścieżki.
Zdecydowałem się przenieść wyścig na wodę. Na wodzie jest wszystko OK (tak udało mi się rozplanować trasę, że nigdzie nie wypadają).
___________________