Czy wiesz, że... rejestracja trwa tylko 20 sekund?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 304 Dołączył: 2010-10-02
#
Siema.
1.Jak przesuwać obiekty za pomocą cleo w grze, chodzi mi o to aby stworzyć obiekt i nakazać mu aby się np. przesuną w lewo letko gdy klikne klawisz.

2.Jak zrobić aby jeździło więcej aut ?
Postów: 248 Dołączył: 2009-06-27
#
1.Możesz przyczepić obiekt do niewidzialnego (materialnego) auta o modelu #RCCAM i nadać mu prędkość, np. Car.SetSpeedInstantly(0@, 10.0)
Przesuwanie samego obiektu będzie 'dematerializować' auta i przechodniów.

2. Umieść w pętli:
Kod:
01EB: set_traffic_density_multiplier_to 1000.0 

To działa, kiedyś sprawdzałem :D

___________________
http://www.gta-mods.pl/public/images/userbar
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
1.
Kod:
05A7: set_object 82@ velocity_in_direction_X 1.0 direction_Y 0.0 direction_Z 0.0

Jeśli chcesz zatrzymać obiekt, to po prostu ustaw prędkości na 0.

2.
Kod:
01EB: set_traffic_density_multiplier_to 2.0

Współczynnik 1.0 jest domyślną wartością.

___________________
Administrator
Postów: 304 Dołączył: 2010-10-02
#
Dzięki.
Postów: 248 Dołączył: 2009-06-27
#
Jak dla mnie to przy 2.0 nie ma żadnej różnicy :P
I nie radzę przekraczać 1000.0, bo i tak już przy tym robi się korek w miastach xD

Pisząc "przesuwanie obiektu" miałem na myśli tylko put_object. Ten opcode od MakG może być sprawny.

___________________
http://www.gta-mods.pl/public/images/userbar
Poprzedni 1 Następny
Zaloguj się lub zarejestruj się, żeby pisać na forum.
Created & Powered by MakG