Postów:
304
Dołączył:
2010-10-02
Napisano dnia: 2011-01-31 16:35:56
Siema.
1.Jak przesuwać obiekty za pomocą cleo w grze, chodzi mi o to aby stworzyć obiekt i nakazać mu aby się np. przesuną w lewo letko gdy klikne klawisz.
2.Jak zrobić aby jeździło więcej aut ?
Postów:
248
Dołączył:
2009-06-27
Napisano dnia: 2011-01-31 16:44:27
1.Możesz przyczepić obiekt do niewidzialnego (materialnego) auta o modelu #RCCAM i nadać mu prędkość, np. Car.SetSpeedInstantly(0@, 10.0)
Przesuwanie samego obiektu będzie 'dematerializować' auta i przechodniów.
2. Umieść w pętli:
Kod:
01EB: set_traffic_density_multiplier_to 1000.0
To działa, kiedyś sprawdzałem :D
___________________
Postów:
878
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2011-01-31 16:47:14
1.
Kod:
05A7: set_object
82@ velocity_in_direction_X 1.0 direction_Y 0.0 direction_Z 0.0
Jeśli chcesz zatrzymać obiekt, to po prostu ustaw prędkości na 0.
2.
Kod:
01EB: set_traffic_density_multiplier_to 2.0
Współczynnik 1.0 jest domyślną wartością.
___________________
Administrator
Postów:
304
Dołączył:
2010-10-02
Napisano dnia: 2011-01-31 16:59:20
Postów:
248
Dołączył:
2009-06-27
Napisano dnia: 2011-01-31 17:19:55
Jak dla mnie to przy 2.0 nie ma żadnej różnicy :P
I nie radzę przekraczać 1000.0, bo i tak już przy tym robi się korek w miastach xD
Pisząc "przesuwanie obiektu" miałem na myśli tylko put_object. Ten opcode od MakG może być sprawny.
___________________