Czy wiesz, że... możesz podsyłać newsy, artykuły, pliki i zdjęcia?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 205 Dołączył: 2010-11-23
#
Przepraszam że się wtracam, ale mam pytanie właśnie na temat dodawania nowych aut a właściwie ich wytrzymałości. Co musiałbym zrobić aby dany pojazd był wytrzymały jak czołg ? Być moze jest to napisane w tutorialu podanego przez Silent'a ale u mnie nie zadobrze z angielskim i mogłem to pominąć lub po prostu nie zrozumiec.
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Zrobiłem z tego nowy temat, bo problem dotyczy pliku handling.cfg, a nie samego modelu. Poza tym, jeśli masz problem niezwiązany z danym tematem, to załóż własny, w przeciwnym razie robi się bałagan.

___________________
Administrator
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Dało by się to napisać w cleo i nawet zacząłem to robić tylko nie bardzo wiem jak napisać pętle która sprawdzi czy pojazd w którym się siedzi jest blisko lub na styk z innym przypadkowo spotkanym pojazdem. A to potrzebne po to bo wiadomo że jak czołg dotknie innego pojazdu to ten pojazd wybucha. No więc mam na razie tak:

Kod:
:czolga1
wait 0
if
Actor.Driving($PLAYER_ACTOR)
jf @czolga1
03C0: 0@ = actor $PLAYER_ACTOR car
//0186: $marker1 = create_marker_above_car 0@ 
Car.Health(0@) = 5000
01EC: make_car 0@ very_heavy 1 

Ta pętla powoduje że po wejściu do dowolnego pojazdu przyjmuje on właściwości prawie że czołgu. Inaczej mówiąc staje się on bardziej wytrzymały i że jak jedzie to odpycha pojazdu na bok.

I tu właśnie przydała by się pętla która sprawdza czy pojazd w którym się siedzi jest na styk z innym przypadkowym pojazdem. Jak mniemam żeby pętla sprawdzała czy tak jest służy ten oto opcod
Kod:
09CB:   vehicle $SWEET_CAR colliding_with_vehicle 274@
Jednak to tylko działa kiedy jest z góry ustawiony samochodu za pomocą cleo ale żeby pętla sprawdzała czy jest blisko na inny przypadkowy samochód to już nie bardzo wiem jak to zrobić. Potem jak by się takie coś w ogóle dało napisać to by wystarczyło dać ten opcod
Kod:
020B: explode_car 0@ 
i można powiedzieć że z pojazdu robi się czołg(hm).
Postów: 248 Dołączył: 2009-06-27
#
Kod:
0407: store_coords_to 1@ 2@ 3@ from_car 0@ with_offset -10.0 -10.0 -5.0
0407: store_coords_to 4@ 5@ 6@ from_car 0@ with_offset 10.0 10.0 5.0
0327: 7@ = get_random_car_with_model -1 in_rectangle_cornerA 1@ 2@ cornerB 4@ 5@
if
056E:   car 7@ defined
jf @czolga1
if
09CB: vehicle 7@ colliding_with_vehicle 0@
then
0227: 8@ = car 7@ health              // zamiast wybuchu
8@ -= 200 // zamiast wybuchu
0224: set_car 8@ health_to 200 // zamiast wybuchu
end
jump @czolga1

Nie wysadzaj odrazu pojazdu, bo może Ci uszkodzić Twój własny.

___________________
http://www.gta-mods.pl/public/images/userbar
Poprzedni 1 Następny
Zaloguj się lub zarejestruj się, żeby pisać na forum.
Created & Powered by MakG