Nie da się zjechać po linie, można tylko utworzyć na niej chara.
Kod:
0503: create_actor_on_rope_with_pedtype 27 model #SWAT at 2223.56 -1168.05 32.28 handle_as 47@
No dobra, można jeszcze stworzyć samą linę, ale to już wysoka szkoła jazdy, bo trzeba użyć funkcji:
Kod:
createSwatRope = 0x558D10
createRope = 0x556B40
Żeby użyć createSwatRope, trzeba wywołać funkcję, podając jej dokładny adres zmiennych z pozycjami X, Y i Z, czyli dla CLEO4:
Kod:
0007: 1@ = X_COORD
0007: 2@ = Y_COORD
0007: 3@ = Z_COORD
0AC7: 0@ = var 1@ offset
0AA5: call_function 0x558D10 num_params 1 pop 1 0@
A dla CLEO3:
Kod:
0007: 1@ = X_COORD
0007: 2@ = Y_COORD
0007: 3@ = Z_COORD
0A9F: 0@ = current_thread_pointer
000A: 0@ += 0x3C
0A90: 1@ = 4 * VAR_NUM // (int) // (* 5 dla 5@, * 0 dla 0@, * 27 dla 27@ itd.)
005A: 0@ += 1@ // (int)
0AA5: call_function 0x558D10 num_params 1 pop 1 0@
PRZED wywołaniem tego można ustalić, jak długo lina ma być renderowana:
Kod:
0A8C: write_memory 0x558D1E size 4 value 8000 virtual_protect 1 // Lina zostanie przez 8 sekund
Można też wymusić na niej działanie zgodnie z prawami fizyki (nie wiem co to daje, nie testowałem):
Kod:
0A8C: write_memory 0x558D25 size 1 value 1 virtual_protect 1
Po wywołaniu funkcji najlepiej przywrócić tym dwóm w/w adresom domyślne wartości, czyli 4000 dla 0x558D1E i 0 dla 0x558D25.
To forum naprawdę potrzebuje opcji 'podgląd posta'.
Ej no, nie mogę dać wiadomości w Shoutboxie dłuższej niż 4 litery :O