Postów:
7
Dołączył:
2014-03-29
Napisano dnia: 2014-03-29 19:00:38
Witam otóż obiekt który stworzyłem jest ciemniejszy od pozostałych na mapie.Jestem niemal przekonany ,iż jest to wina kolizji.Kolizje tworzyłem manualnie w 3ds maxie ponieważ przy "myku" z .3ds w col editorze wyskakiwał błąd o przekroczeniu "diemension limits of 255.99" i kolizje były bardzo wadliwe.Nie mam pomysłu w jaki sposób to naprawić pewnie jest to jakaś pierdółka.
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2014-03-29 19:43:33
Pewnie nie nałożyłeś
vertex color.
Postów:
7
Dołączył:
2014-03-29
Napisano dnia: 2014-03-29 22:31:00
Dzięki teraz obiekt jest trochę za jasny ale to już sobie ustawie.Tak czy inaczej wcześniej nie używałem tego skryptu i muszę powiedzieć ,że nie było takiej potrzeby w noc czy w dzień obiekt miał taką samą jasność powiedzmy uniwersalną problem dopiero napotkałem kiedy nie dało się załadować 3ds'a to col editora.Teraz niestety będę musiał się pomęczyć bo o każdej porze dnia ma inne natężenie.No ale trudno :P
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2014-03-29 22:56:48
W skrypcie ustaw day na 90, a night 20. Oprócz tego w pliku IDE przy każdym nowym obiekcie ustaw parametr na 1. W tedy modele w grze są takie ładniejsze.
5002, test1, tekstura, 299, 1