Napisano dnia: 2013-01-14 23:39:32
Witam.
ostatnio postanowiłem pobawić się cleo, itd. konto tam kiedyś dawno założone ;D
dobra do rzeczy. Otóż mam pewnego moda "Auto Driver"
I teraz chciałbym aby "Auto" zamiast jechać do markera który zaznaczę na mapie, jechało do markera takiego jak są "wyscigi" czyli taki kwadracik na mini mapce.
Jeżeli nie da sie czegoś takiego to czy moge prosić o edycje i wskazanie miejsca w które wkleić kordy, chodzi mi o 17 miejsc :D
2 sprawa.
Chodzi mi o pomoc w napisaniu prostego skryptu nadającego 100 ammo do broni która mam aktualnie w ręce :D
3 sprawa. :D
też prosta... chodzi mi o skrypt który po naciśnięciu danego przycisku zmieni mi w danym samochodzie Handling.
Za wszelką pomoc dziękuje...
PS:jeśli nie chce wam sie skryptu pisać czy coś. to prosze chociaż o nakierowanie jak to zrobić.
ostatnio postanowiłem pobawić się cleo, itd. konto tam kiedyś dawno założone ;D
dobra do rzeczy. Otóż mam pewnego moda "Auto Driver"
Kod:
// This file was decompiled using sascm.ini published by Seemann (http://sannybuilder.com/files/SASCM.rar) on 13.10.2007
{$VERSION 3.1.0027}
{$CLEO .cs}
//-------------MAIN---------------
thread 'ZAD'
:ZAD_11
wait 0
if
Player.Defined($PLAYER_CHAR)
else_jump @ZAD_11
if
Player.Controllable($PLAYER_CHAR)
else_jump @ZAD_11
if
Actor.Driving($PLAYER_ACTOR)
else_jump @ZAD_11
if
0AB0: key_pressed 114
else_jump @ZAD_11
0AB6: store_target_marker_coords_to 1@ 2@ 3@ // IF and SET
03C0: 0@ = actor $PLAYER_ACTOR car
02C2: car 0@ drive_to 1@ 2@ 3@
03E5: show_text_box 'ZAD_A1'
09B3: get_car 0@ door_status 14@
01F7: set_player $PLAYER_CHAR ignored_by_cops 1
:ZAD_137
wait 0
00AE: set_car 0@ traffic_behaviour_to 2
0423: set_car 0@ improved_handling_to 2.0 // (float)
Car.SetMaxSpeed(0@, 35.0)
Car.Health(0@) = 1000
Car.DoorStatus(0@) = 2
Car.SetImmunities(0@, 1, 1, 1, 1, 1)
wait 100
wait 0
if
Actor.Driving($PLAYER_ACTOR)
else_jump @ZAD_245
if
0AB0: key_pressed 114
else_jump @ZAD_385
072A: put_actor $PLAYER_ACTOR into_car 0@ driverseat
:ZAD_245
wait 0
03E5: show_text_box 'ZAD_A2'
01F7: set_player $PLAYER_CHAR ignored_by_cops 0
03C0: 0@ = actor $PLAYER_ACTOR car
Car.DoorStatus(0@) = 14@
Car.SetImmunities(0@, 0, 0, 0, 0, 0)
wait 100
jump @ZAD_11
wait 0
if
0AB0: key_pressed 68
else_jump @ZAD_385
0501: set_player $PLAYER_CHAR driveby_mode 1
0563: set_player $PLAYER_CHAR driveby_ammo_to 1E11
0713: actor $PLAYER_ACTOR driveby_actor $PLAYER_ACTOR car -1 point 0.0 0.0 0.0 radius -2 -1 -1 firing_rate 100
jump @ZAD_385
:ZAD_385
wait 0
if
0AB0: key_pressed 65
else_jump @ZAD_137
0AB6: store_target_marker_coords_to 1@ 2@ 3@ // IF and SET
02C2: car 0@ drive_to 1@ 2@ 3@
018C: play_sound 1058 at 0.0 0.0 0.0
jump @ZAD_137
{$VERSION 3.1.0027}
{$CLEO .cs}
//-------------MAIN---------------
thread 'ZAD'
:ZAD_11
wait 0
if
Player.Defined($PLAYER_CHAR)
else_jump @ZAD_11
if
Player.Controllable($PLAYER_CHAR)
else_jump @ZAD_11
if
Actor.Driving($PLAYER_ACTOR)
else_jump @ZAD_11
if
0AB0: key_pressed 114
else_jump @ZAD_11
0AB6: store_target_marker_coords_to 1@ 2@ 3@ // IF and SET
03C0: 0@ = actor $PLAYER_ACTOR car
02C2: car 0@ drive_to 1@ 2@ 3@
03E5: show_text_box 'ZAD_A1'
09B3: get_car 0@ door_status 14@
01F7: set_player $PLAYER_CHAR ignored_by_cops 1
:ZAD_137
wait 0
00AE: set_car 0@ traffic_behaviour_to 2
0423: set_car 0@ improved_handling_to 2.0 // (float)
Car.SetMaxSpeed(0@, 35.0)
Car.Health(0@) = 1000
Car.DoorStatus(0@) = 2
Car.SetImmunities(0@, 1, 1, 1, 1, 1)
wait 100
wait 0
if
Actor.Driving($PLAYER_ACTOR)
else_jump @ZAD_245
if
0AB0: key_pressed 114
else_jump @ZAD_385
072A: put_actor $PLAYER_ACTOR into_car 0@ driverseat
:ZAD_245
wait 0
03E5: show_text_box 'ZAD_A2'
01F7: set_player $PLAYER_CHAR ignored_by_cops 0
03C0: 0@ = actor $PLAYER_ACTOR car
Car.DoorStatus(0@) = 14@
Car.SetImmunities(0@, 0, 0, 0, 0, 0)
wait 100
jump @ZAD_11
wait 0
if
0AB0: key_pressed 68
else_jump @ZAD_385
0501: set_player $PLAYER_CHAR driveby_mode 1
0563: set_player $PLAYER_CHAR driveby_ammo_to 1E11
0713: actor $PLAYER_ACTOR driveby_actor $PLAYER_ACTOR car -1 point 0.0 0.0 0.0 radius -2 -1 -1 firing_rate 100
jump @ZAD_385
:ZAD_385
wait 0
if
0AB0: key_pressed 65
else_jump @ZAD_137
0AB6: store_target_marker_coords_to 1@ 2@ 3@ // IF and SET
02C2: car 0@ drive_to 1@ 2@ 3@
018C: play_sound 1058 at 0.0 0.0 0.0
jump @ZAD_137
I teraz chciałbym aby "Auto" zamiast jechać do markera który zaznaczę na mapie, jechało do markera takiego jak są "wyscigi" czyli taki kwadracik na mini mapce.
Jeżeli nie da sie czegoś takiego to czy moge prosić o edycje i wskazanie miejsca w które wkleić kordy, chodzi mi o 17 miejsc :D
2 sprawa.
Chodzi mi o pomoc w napisaniu prostego skryptu nadającego 100 ammo do broni która mam aktualnie w ręce :D
3 sprawa. :D
też prosta... chodzi mi o skrypt który po naciśnięciu danego przycisku zmieni mi w danym samochodzie Handling.
Za wszelką pomoc dziękuje...
PS:jeśli nie chce wam sie skryptu pisać czy coś. to prosze chociaż o nakierowanie jak to zrobić.