Czy wiesz, że... możesz podsyłać newsy, artykuły, pliki i zdjęcia?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 9 Dołączył: 2011-06-28
#
Jest wiele innych patentów dla NVC, wystarczy poszukać.
Postów: 9 Dołączył: 2011-06-28
#
Model udało się naprawić. Aczkolwiek teraz jest kolejny problem, z kolizją. Po prostu jakbym chodził w powietrzu nad trasą..
Postów: 9 Dołączył: 2011-06-28
#
Myślę że chodzi koledze o Night Vertex Colors. Poradnik: http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=246123
Można zrobić dowolny kolor aby pojawiał się nocą.
Postów: 9 Dołączył: 2011-06-28
#
Witam. W google sketchup wykonałem sobie trasę do driftu, wiem że duże obiekty w SA muszą być podzielone na części ale chciałem wpierw przetestować jak to wygląda na razie. Niestety ale coś nie wyszło w sketchup i gdy nałożę teksturę na model w 3ds max to model znika, zostają tylko krawędzie. Co może być nie tak?
Postów: 9 Dołączył: 2011-06-28
#
No, nareszcie działa :).
Dziękuje bardzo za pomoc, nawet nie sądziłem że błąd jest tak prosty!
Edit:
Jeszcze pytanko, czy można zmienić rotacje stworzonego efektu w cleo?
Postów: 9 Dołączył: 2011-06-28
#
Rozumiem, tylko nie wiem czemu u mnie skrypt nie chce działać..
Postów: 9 Dołączył: 2011-06-28
#
Nie wiem dlaczego, ale gdy kompiluje ten kod to mi Sanny Builder go przerabia.. Tak wygląda kod po przerobieniu przez program:
Kod:
// This file was decompiled using sascm.ini published by Seemann (http://sannybuilder.com/files/SASCM.rar) on 13.10.2007

{$VERSION 3.1.0027}
{$CLEO .cs}

//-------------MAIN---------------
thread 'JPR' 

:JPR_11
wait 0 
if 
   Player.Defined($PLAYER_CHAR)
jf @JPR_11 
064B: 7@ = create_particle "WATER_SPLASH_BIG" at 1447.86 -1619.07 22 type 1 

:JPR_68
wait 10 
064C: make_particle 7@ visible 
jump @JPR_68 
0A93: end_custom_thread 

I efekt nie działa..
Postów: 9 Dołączył: 2011-06-28
#
Skonstruowałem taki kod:
Kod:
// This file was decompiled using sascm.ini published by Seemann (http://sannybuilder.com/files/SASCM.rar) on 13.10.2007

{$VERSION 3.1.0027}
{$CLEO .cs}

//-------------MAIN---------------
thread 'JPR' 

:JPR_11
wait 0 
if 
   Player.Defined($PLAYER_CHAR)
else_jump @JPR_11 
064B: 7@ = create_particle "WATER_SPLASH_BIG" at 1447.86 -1619.07 22 type 1 
064C: make_particle 7@ visible 
jump @JPR_80 

:JPR_80
0A93: end_custom_thread 


Jednak nadal nic nie działa, dziwne.. Koordynaty na 100% się zgadzają, może rzeczywiście efekt jest tymczasowy, bo zanim dostanę się do miejsca efektu to trochę potrwa. Czy jest możliwość żeby efekt działał nieskończenie, czy z takim kodem efekt by działał bez końca? :
Kod:
// This file was decompiled using sascm.ini published by Seemann (http://sannybuilder.com/files/SASCM.rar) on 13.10.2007

{$VERSION 3.1.0027}
{$CLEO .cs}

//-------------MAIN---------------
thread 'JPR' 

:JPR_11
wait 0 
if 
   Player.Defined($PLAYER_CHAR)
else_jump @JPR_11 
064B: 7@ = create_particle "WATER_SPLASH_BIG" at 1447.86 -1619.07 22 type 1 
064C: make_particle 7@ visible 
jump @JPR_11 

0A93: end_custom_thread 

Postów: 9 Dołączył: 2011-06-28
#
Witam. Od dawna nie zajmowałem się cleo, ale nadszedł moment gdy potrzebny mi jest jeden skrypt. Ma to być najprostszy skrypt aby w danym miejscu utworzył mi się dany efekt. Niestety, ale coś mi to nie chcę działać..
Oto kod:
Kod:
// This file was decompiled using sascm.ini published by Seemann (http://sannybuilder.com/files/SASCM.rar) on 13.10.2007

{$VERSION 3.1.0027}
{$CLEO .cs}

//-------------MAIN---------------
thread 'JPR' 
064B: 7@ = create_particle "WATER_SPLASH_BIG" at 1447.86 -1619.07 22 type 1 
064C: make_particle 7@ visible 
jump @JPR_60 

:JPR_60
0A93: end_custom_thread 

Poprzedni 1 Następny
Created & Powered by MakG