Postów:
9
Dołączył:
2011-06-28
Napisano dnia: 2011-06-30 16:49:32
Witam. W google sketchup wykonałem sobie trasę do driftu, wiem że duże obiekty w SA muszą być podzielone na części ale chciałem wpierw przetestować jak to wygląda na razie. Niestety ale coś nie wyszło w sketchup i gdy nałożę teksturę na model w 3ds max to model znika, zostają tylko krawędzie. Co może być nie tak?
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2011-06-30 20:57:12
Najlepiej jak byś zrobił fotkę tego obiektu bo nie bardzo wiem o co ci chodzi. Powodów takiego zjawiska może być kilka.
1. Model masz odwrócony na lewą stroną.
2. Model jest za wielki, a jak modele są za wielkie to znikają i praktycznie ich nie widać. Jak nie wiesz czy obiekt jest dobrej wielkości to wyeksportuj sobie jakiś obiekt z oryginalnej gry np. drogę i porównaj go ze swoim obiektem.
3. Jeżeli jednak ta trasa okaże się dobrej wielkości to i tak będziesz musiał ją podzielić na mniejsze kawałki. Jak są modele za duże to one na środku wydają się dobre a im dalej się idzie postacią to on coraz bardziej robi się nie widzialni aż w końcu znika. Tylko gdzie nie gdzie widać takie zarysy trasy.
Postów:
9
Dołączył:
2011-06-28
Napisano dnia: 2011-07-03 10:25:28
Model udało się naprawić. Aczkolwiek teraz jest kolejny problem, z kolizją. Po prostu jakbym chodził w powietrzu nad trasą..
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2011-07-03 19:26:42
Możliwe że nie wyzerowałeś modelu.