Postów:
205
Dołączył:
2010-11-23
Temat:
Aktorzy specjalni - Sweet, Ryder
|
Napisano dnia:
2010-12-06 22:03:09
To dzięki za pomoc. Prosze o niezamykanie tematu, gdy skończą mi się pomysły to napisze na PW.
Postów:
205
Dołączył:
2010-11-23
Temat:
Aktorzy specjalni - Sweet, Ryder
|
Napisano dnia:
2010-12-06 20:47:22
Dzięki a nie mogę dodać ich jak zwykłych aktorów ? Taki oto przykład do załadowania modeli :
0247: request_model 270
Gdzie 270 to Sweet ( znalazłem przed 2 minutami w necie )
Postów:
205
Dołączył:
2010-11-23
Temat:
Ruchoma kamera kinowa
|
Napisano dnia:
2010-12-06 20:39:32
Dzięki pytałem się o to gdyz widziałem wasze misje w Cleo i właśnie tam kamera się poruszała i chcę miec podobny efekt, jeszcze raz dzięki.
Postów:
205
Dołączył:
2010-11-23
Temat:
Aktorzy specjalni - Sweet, Ryder
|
Napisano dnia:
2010-12-06 16:28:05
Mam pytanie jakie numery modeli mają pedy specjalne jak Sweet czy Ryder gdyż potrzebuję ich do mojej misji. Proszę ( jeżeli to możliwe ) o wypisanie większości tych pedów. Program którego używam ( PED Editor ) niestety nie pokazuje mi wygląd tych postaci tzn. widzę czarne tło i są podpisani jako special01 - special10. Także jak ktoś mógłby mi pomóc to bardzo proszę.
Postacie które występują w fabule głównej.
Pulawski
Tenpeny
Sweet
Ryder
Toreno
Woozie
Big Smoke
The Truth
Kendl
Catalina
Og Lock
Madd Dogg
Nie wiem czy to są wszystcy ale najbardziej zalezy mi na Toreno i Swee'cie.
Postów:
205
Dołączył:
2010-11-23
Temat:
Ruchoma kamera kinowa
|
Napisano dnia:
2010-12-06 16:10:16
Mam pytanie co zrobić aby " kamera kinowa " ruszała się np. przybliża, oddala, w lewo, w prawo itd.
Postów:
205
Dołączył:
2010-11-23
Temat:
Podstawowe animacje aktora i inne
|
Napisano dnia:
2010-12-06 10:53:48
przemo122 wolę nie gdyż misja ma automatycznie wystartować we wnętrzu Shamala.
I dzięki za pomoc.
Postów:
205
Dołączył:
2010-11-23
Temat:
Podstawowe animacje aktora i inne
|
Napisano dnia:
2010-12-05 17:16:12
Dzięki MakG, znalazłem również dobre koordy do wnętrza Shamala :
Z domu CJ'a teleportuj się tu:
x: 1416,217 Y: -1,337326 Z: 1000,926
A następnie tu:
X: 3,276992 Y: 32,12799 Z: 1199,892
Teraz tylko nie wiem czy moge odrazu wstawić te Y: 32,12799 Z: 1199,892 Czy muszę najpierw te pierwsze.
Dodam jeszcze że teleportowałem się tam GTA San Andreas Place Manager
Postów:
205
Dołączył:
2010-11-23
Temat:
Podstawowe animacje aktora i inne
|
Napisano dnia:
2010-12-05 16:05:54
To może opiszę jak ma wyglądać poczatek tej misji i mi pomożecie.
Cj ( gracz ) siedzi na jednym z miejsc w Shamalu i wykonuje animację mówienia.
Postów:
205
Dołączył:
2010-11-23
Temat:
Podstawowe animacje aktora i inne
|
Napisano dnia:
2010-12-05 13:03:41
Może Cię za bardzo nie rozumiem ale wiele graczy teleportuje się właśnie GTA SAn Andreas Place Manager tutaj jest pewien tutek ( http://forum.gtasite.pl/index.php?action=printpage;topic=9358.0 ) z bardzo dużą ilością koorynatorów do np chaty Sweeta czy też Rydera i oni się teleportowali tam tym programem.
Postów:
205
Dołączył:
2010-11-23
Temat:
Podstawowe animacje aktora i inne
|
Napisano dnia:
2010-12-05 12:28:59
MakG ale mi chodzi oto żebym wogóle tam był już nie chodzi nawet o aktora tylko chciałym się teleportować abym to zobaczył jak to tam w środku wygląda.
Postów:
205
Dołączył:
2010-11-23
Temat:
Podstawowe animacje aktora i inne
|
Napisano dnia:
2010-12-05 12:25:19
to może dodam jeszcze że do teleportowania się używam San Andreas Place Manager. Na necie znalazłem juz kilka koordów dotyczących tej kabiny jednak u mnie żaden z nich nie działa :(
MakG do programu używałem kropek jak i przecinków jednak ani jedno ani drugie nie zadziałało
Postów:
205
Dołączył:
2010-11-23
Temat:
Podstawowe animacje aktora i inne
|
Napisano dnia:
2010-12-05 11:55:46
Cześć, dziś mam parę pytań już nie odnośnie całego kodu cutscenki a jedynie opcodów i jeszcze jednej rzeczy od której zacznę.
Misja ma się zacząć we wnętrzu Shamala tego z misji Free Fall ale nie moge się do niego dostać moje koortynaty to :
X: 1,837295
Y: 32,39884
Z: 1199,594
Jednak gdy chcę się teleportować z domu CJ'a lub z siłowni z Gtanton nie udaję się tzn. wiem ze jestem w jakimś pomieszczeniu i przedemną jest znacznik ale nie mogę w niego wejść. I czy ktoś zna prawidłowe koordy do tej kabiny ?
Moje drugie pytanie to jakie są opcody do podstawowych animacji aktorów jak, kucnij, rozmawiaj, ruszaj rękami itp.
A trzecie to jest już dosyć inne pytanie gdybym chciał zacząć pisac nową fabułę ze starego main.scm to czy mógłbym ? Wydaje mi się że tak tylko musiałbym usunąć stare cutscenki.
Napisałem te trzy pytania w jednym temacie jednak gdy zrobiłem to w zły sposób proszę o poprawienie.
Postów:
205
Dołączył:
2010-11-23
Temat:
Gmax i kam script nie całkiem działa.
|
Napisano dnia:
2010-12-01 17:58:37
Dzięki za odpowiedź. Gdy zacznę się uczyć modelować skorzystam z tego programu :)
Postów:
205
Dołączył:
2010-11-23
Temat:
Gmax i kam script nie całkiem działa.
|
Napisano dnia:
2010-12-01 12:46:36
A ja chciałbym wiedzieć do czego służy program Gmax.