Postów:
534
Dołączył:
2009-03-08
Temat:
instalator
|
Napisano dnia:
2011-08-24 22:18:15
Instalkę która podmieni pliki w archiwach IMG robisz z pomocą Spark Console pisząc odpowiedni skrypt, np.
-open\"models\gta3.img"
-import\\"rgta3\wheel_gn1.dff"
-import\"rgta3\wheel_gn2.dff"
-import\"rgta3\wheel_gn3.dff"
-import\"rgta3\wheel_gn4.dff"
-import\"rgta3\wheel_gn5.dff"
-save
-close
Postów:
534
Dołączył:
2009-03-08
Temat:
instalator
|
Napisano dnia:
2011-08-24 20:15:43
Za godzinę napiszę Ci instrukcję krok po kroku.
Postów:
534
Dołączył:
2009-03-08
Temat:
mod
|
Napisano dnia:
2011-08-24 17:42:31
Te eksplozje, model zniszczeń i oszałamiająca grafika, a to wszystko w Saperze :)
Postów:
534
Dołączył:
2009-03-08
Temat:
Car pack i skrypty
|
Napisano dnia:
2011-08-24 17:30:26
Zwracam honor twojemu składakowi ;P. Złożyć Ci tego car packa?
Postów:
534
Dołączył:
2009-03-08
Temat:
mod
|
Napisano dnia:
2011-08-24 17:24:47
Sam w shoutboxie powiedziałeś że się na niczym nie znasz. Ten temat w ogóle ma sens ?;]
@UP srupmy sapera na silniku gjeteja fołur pencie fajne
Postów:
534
Dołączył:
2009-03-08
Temat:
Car pack i skrypty
|
Napisano dnia:
2011-08-24 15:55:45
Kilka samochodów nie obciąży tak pamięci ja car pack. Karta(pożal się boże ddr2) i proc masz słabe, widzę komp z allegro lub marketu :P.
Postów:
534
Dołączył:
2009-03-08
Temat:
Car pack i skrypty
|
Napisano dnia:
2011-08-24 08:35:47
Miałem tego fixa, szczerze mówiąc nic on nie dał a testowałem go u kolegi który mocniejszy sprzęt ode mnie czyli:
Phenom II x4 2.9Ghz
2GB Ram
GF GTS 450
Postów:
534
Dołączył:
2009-03-08
Temat:
Car pack i skrypty
|
Napisano dnia:
2011-08-23 22:16:18
Car Pack to nie najlepsze rozwiązanie. Lepiej samemu dobierać sobie samochody. Jeżeli chcesz mogę Ci takiego packa zrobisz jeżeli wyślesz mi linki do samochodów, najpierw jednak przywróć backup lub zreinstaluj grę. Zainstaluj patcha 1.0.4.0.
Postów:
534
Dołączył:
2009-03-08
Temat:
Cztero wyrazowa historyjka
|
Napisano dnia:
2011-08-18 11:34:08
...wtedy zaczęła się prawdziwa...
Postów:
534
Dołączył:
2009-03-08
Temat:
Konwersja obiektów z sa do crysisa
|
Napisano dnia:
2011-08-07 17:51:07
Ten plugin nazywa się "cryexport", nie działa on jednak z wersją 2010 3dmaxa.
Postów:
534
Dołączył:
2009-03-08
Temat:
podmiana dźwięków CJ
|
Napisano dnia:
2011-08-07 10:07:13
Dźwięki Cj znajdują się w Pain_A, Bank_001 a pozostałych padów zapewne w Bank_002/003 itd.