Postów:
3
Dołączył:
2010-07-01
Temat:
main.scm
|
Napisano dnia:
2010-07-02 15:57:59
poradziłem sobie :) podmieniłem main.scm z tym który jest w programie Map Cleaner - działa :)
Postów:
3
Dołączył:
2010-07-01
Temat:
main.scm
|
Napisano dnia:
2010-07-02 09:14:23
aha no rozumiem, więc jak to zrobić by gra się nie crashowała? przepraszam, naprawdę wiem, że są do tego tutoriale ale czytałem je i nic z nich nie rozumiem, pomożesz?
Postów:
3
Dołączył:
2010-07-01
Temat:
main.scm
|
Napisano dnia:
2010-07-01 17:05:51
Witam wszystkich. Jestem tu nowy zatem proszę o wyrozumiałość.
Poszukuję kogoś kto potrafiłby napisać plik main.scm tak aby zawarte w nim wszystkie oryginalne misje główne jak i poboczne oraz cutscenki zostały bezpiecznie usunięte oraz żeby jasno określić miejsce spwanu gracza po rozpoczęciu nowej gry. Oczywiście prosiłbym także byście podpowiedzieli mi która linijka kodu odpowiada za współrzędne spawnu gracza po rozpoczęciu nowej gry jak i po śmierci, czy złapaniu przez policję. Reszta chciałbym by została nienaruszona czyli skill gracza itp. Po prostu tworzę mod w którym mam zamiar wymienić całą mapę SA - może to wam ułatwi sprawę. Z góry dzięki za pomoc i pozdrawiam.