Czy wiesz, że... rejestracja trwa tylko 20 sekund?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 12 Dołączył: 2009-02-27
#
O lol, a i dajcie jakis dzialajacy link! Prosze
Postów: 12 Dołączył: 2009-02-27
#
Jest takowy... Poszukaj na stronie głownej ;>
Postów: 12 Dołączył: 2009-02-27
#
Okej, ale z tego linku mi nie dziala, to znaczy nie moge sciagnac ;(
Postów: 12 Dołączył: 2009-02-27
#
A skad kupic? xD I za ile?
Postów: 12 Dołączył: 2009-02-27
#
Poszukuje programu z tematu ;> Bardzo proszę o ten program i o poradnik jak będzie... Z gory dzieki ;>
Postów: 12 Dołączył: 2009-02-27
#
Więc tak: Chciałem zrobić podstawowy skrypt, ale troche go zmienić, chodzi o ten ze strony ;)

Kod:
{$CLEO .cs}
0000: NOP

0247: request_model #SULTAN
0247: request_model 101
038B: load_requested_models

00A5: $TAXI = create_car #SULTAN at 2499.2405 -1682.202 13.3649
0175: set_car $TAXI z_angle_to 280.5
00AD: set_car $TAXI max_speed_to 15.0

0129: $KIEROWCA = create_actor_pedtype 23 model 101 in_car $TAXI driverseat

:petla1
wait 10
if and
00E1: player 0 pressed_key 16
00E1: player 0 pressed_key 15
0206: actor $PLAYER_ACTOR near_car $TAXI radius 5.0 5.0 3.0 flag 0 on_foot
jf @petla2

05CA: AS_actor $PLAYER_ACTOR enter_car $TAXI passenger_seat 0 10000 ms

:petla2
wait 10
if
00DB: actor $PLAYER_ACTOR in_car $TAXI
jf @petla1

00A7: car $TAXI drive_to 2095.6367 -1792.661 13.0752

0A93: end_custom_thread


Jak jest ten skrypt to GTA SA MP nie chce sie wlaczyc, nie wiem jak z Single Player, ale ja i tak nie gram w "Singla"...

Ktoś wie jaki problem? Z góry dzięki
Postów: 12 Dołączył: 2009-02-27
#
Dzieki ;)
Postów: 12 Dołączył: 2009-02-27
#
Cytat:
Najlepiej zwalić swoja robotę na kogoś innego

O co w tym chodzi? A i dzieki za pomoc ;>

Wszystko działa ;) Ale jak nacisne F9 to potem nie moge od nowa włączyć modu ;> Ktos wie co z tym zrobić?
Postów: 12 Dołączył: 2009-02-27
#
Więc tak, najpierw podam skrypt:
Ma on dodawać walki na GS ;)
Tutaj download, prosze ściągnąć i sprawdzić czy u Was działa bo może to coś z moim GTA: http://www.sendspace.com/file/jy5j49
I tutaj co jest napisane w skrypcie:
Kod:
// This file was decompiled using sascm.ini published by Seemann (http://sannybuilder.com/files/SASCM.rar) on 13.10.2007

{$VERSION 3.1.0027}
{$CLEO .cs}

//-------------MAIN---------------
0000: NOP 
Model.Load(#BMYDRUG)
Model.Load(#WMYDRUG)
Model.Load(#KNIFECUR)
Model.Load(#BAT)
Model.Load(#BRASSKNUCKLE)
Model.Load(#FAM1)
Model.Load(#FAM2)
Model.Load(#FAM3)
Model.Load(#BMYTATT)
Model.Load(#WBDYG2)
Model.Load(#WBDYG1)
Model.Load(#GANGRL3)
Model.Load(#BMYBAR)
Model.Load(#WMYBAR)
Model.Load(#WMYAMMO)
Model.Load(#VWMYCR)
Model.Load(#WMYBMX)
Model.Load(#WMYMECH)
Model.Load(#SWMYHP2)
Model.Load(#WMYST)
038B: load_requested_models 

:NONAME_96
wait 10 
if 
   Player.Defined($PLAYER_ACTOR)
else_jump @NONAME_96 
$CEL = Marker.CreateIconAndSphere(25, 2487.795, -1654.203, 13.3332)

:NONAME_138
wait 10 
if 
00ED:   actor $PLAYER_ACTOR 0 near_point 2487.795 -1654.203 radius 13.3332 0.5 on_foot 
else_jump @NONAME_138 
Marker.Disable($CEL)
$AKTOR1 = Actor.Create(Mission1, #FAM1, 2507.846, -1670.498, 13.36433)
Actor.Health($AKTOR1) = 1000
$AKTOR2 = Actor.Create(Mission1, #FAM2, 2506.846, -1671.498, 13.36433)
Actor.Health($AKTOR2) = 1000
$AKTOR3 = Actor.Create(Mission1, #FAM3, 2505.846, -1672.498, 13.36433)
Actor.Health($AKTOR3) = 1000
$AKTOR4 = Actor.Create(Mission1, #BMYTATT, 2504.846, -1673.498, 13.36433)
Actor.Health($AKTOR4) = 1000
$AKTOR5 = Actor.Create(Mission1, #BMYDRUG, 2503.846, -1674.498, 13.36433)
Actor.Health($AKTOR5) = 1000
$AKTOR11 = Actor.Create(Mission1, #WBDYG2, 2502.846, -1674.498, 13.36433)
Actor.Health($AKTOR11) = 1000
$AKTOR12 = Actor.Create(Mission1, #WBDYG1, 2501.846, -1674.498, 13.36433)
Actor.Health($AKTOR12) = 1000
$AKTOR14 = Actor.Create(Mission1, #GANGRL3, 2500.846, -1674.498, 13.36433)
Actor.Health($AKTOR14) = 1000
$AKTOR15 = Actor.Create(Mission1, #BMYBAR, 2499.846, -1674.498, 13.36433)
Actor.Health($AKTOR15) = 1000
01B2: give_actor $AKTOR1 weapon 5 ammo 1 // Load the weapon model before using this 
01B2: give_actor $AKTOR2 weapon 4 ammo 1 // Load the weapon model before using this 
01B2: give_actor $AKTOR3 weapon 1 ammo 1 // Load the weapon model before using this 
01B2: give_actor $AKTOR4 weapon 5 ammo 1 // Load the weapon model before using this 
01B2: give_actor $AKTOR5 weapon 5 ammo 1 // Load the weapon model before using this 
01B2: give_actor $AKTOR11 weapon 1 ammo 1 // Load the weapon model before using this 
01B2: give_actor $AKTOR12 weapon 4 ammo 1 // Load the weapon model before using this 
01B2: give_actor $AKTOR14 weapon 4 ammo 1 // Load the weapon model before using this 
01B2: give_actor $AKTOR15 weapon 1 ammo 1 // Load the weapon model before using this 
$AKTOR6 = Actor.Create(Mission1, #WMYBAR, 2479.637, -1671.283, 13.33904)
Actor.Health($AKTOR6) = 1000
$AKTOR7 = Actor.Create(Mission1, #WMYAMMO, 2478.637, -1672.283, 13.33904)
Actor.Health($AKTOR7) = 1000
$AKTOR8 = Actor.Create(Mission1, #WMYBMX, 2477.637, -1673.283, 13.33904)
Actor.Health($AKTOR8) = 1000
$AKTOR9 = Actor.Create(Mission1, #WMYMECH, 2476.637, -1674.283, 13.33904)
Actor.Health($AKTOR9) = 1000
$AKTOR10 = Actor.Create(Mission1, #SWMYHP2, 2475.637, -1675.283, 13.33904)
Actor.Health($AKTOR10) = 1000
$AKTOR13 = Actor.Create(Mission1, #WMYCR, 2474.637, -1675.283, 13.33904)
Actor.Health($AKTOR13) = 1000
$AKTOR16 = Actor.Create(Mission1, #WMYST, 2473.637, -1675.283, 13.33904)
Actor.Health($AKTOR16) = 1000
$AKTOR17 = Actor.Create(Mission1, #WMYDRUG, 2472.637, -1675.283, 13.33904)
Actor.Health($AKTOR17) = 1000
01B2: give_actor $AKTOR6 weapon 1 ammo 1 // Load the weapon model before using this 
01B2: give_actor $AKTOR7 weapon 5 ammo 1 // Load the weapon model before using this 
01B2: give_actor $AKTOR8 weapon 4 ammo 1 // Load the weapon model before using this 
01B2: give_actor $AKTOR9 weapon 1 ammo 1 // Load the weapon model before using this 
01B2: give_actor $AKTOR10 weapon 5 ammo 1 // Load the weapon model before using this 
01B2: give_actor $AKTOR13 weapon 5 ammo 1 // Load the weapon model before using this 
01B2: give_actor $AKTOR16 weapon 1 ammo 1 // Load the weapon model before using this 
01B2: give_actor $AKTOR17 weapon 5 ammo 1 // Load the weapon model before using this 
05E2: AS_actor $AKTOR1 kill_actor $AKTOR6 
05E2: AS_actor $AKTOR6 kill_actor $AKTOR1 
05E2: AS_actor $AKTOR2 kill_actor $AKTOR7 
05E2: AS_actor $AKTOR7 kill_actor $AKTOR2 
05E2: AS_actor $AKTOR3 kill_actor $AKTOR8 
05E2: AS_actor $AKTOR8 kill_actor $AKTOR3 
05E2: AS_actor $AKTOR4 kill_actor $AKTOR9 
05E2: AS_actor $AKTOR9 kill_actor $AKTOR4 
05E2: AS_actor $AKTOR5 kill_actor $AKTOR10 
05E2: AS_actor $AKTOR10 kill_actor $AKTOR5 
05E2: AS_actor $AKTOR11 kill_actor $PLAYER_ACTOR 
05E2: AS_actor $AKTOR12 kill_actor $AKTOR13 
05E2: AS_actor $AKTOR13 kill_actor $AKTOR12 
05E2: AS_actor $AKTOR15 kill_actor $AKTOR17 
05E2: AS_actor $AKTOR17 kill_actor $AKTOR15 
05E2: AS_actor $AKTOR16 kill_actor $AKTOR14 
05E2: AS_actor $AKTOR14 kill_actor $AKTOR16 

:NONAME_1027
wait 10 
if 
0AB0:   key_pressed 120 
else_jump @NONAME_1027 
Actor.DestroyInstantly($AKTOR1)
Actor.DestroyInstantly($AKTOR2)
Actor.DestroyInstantly($AKTOR3)
Actor.DestroyInstantly($AKTOR4)
Actor.DestroyInstantly($AKTOR5)
Actor.DestroyInstantly($AKTOR6)
Actor.DestroyInstantly($AKTOR7)
Actor.DestroyInstantly($AKTOR8)
Actor.DestroyInstantly($AKTOR9)
Actor.DestroyInstantly($AKTOR10)
Actor.DestroyInstantly($AKTOR11)
Actor.DestroyInstantly($AKTOR12)
Actor.DestroyInstantly($AKTOR13)
Actor.DestroyInstantly($AKTOR14)
Actor.DestroyInstantly($AKTOR15)
Actor.DestroyInstantly($AKTOR16)
Actor.DestroyInstantly($AKTOR17)
jump @NONAME_96 
0A93: end_custom_thread 


No to proszę o wskazanie mi błedu w skrypcie ;>
Postów: 12 Dołączył: 2009-02-27
#
Dzieki ;)
Postów: 12 Dołączył: 2009-02-27
#
Al tam nie ma napisane w czym to pisać.
Postów: 12 Dołączył: 2009-02-27
#
Nie wiem jak napisac skrypt oO
Trzeba to w jakims programie robic czy po prostu w notatniku?
A jak juz sie zrobi to jak to zapisac?
Z góry dzieki i prosze o pomoc.
Poprzedni 1 Następny
Created & Powered by MakG