Postów:
31
Dołączył:
2009-02-20
Temat:
Nie aktywny garaż?
|
Napisano dnia:
2010-08-14 19:52:06
Pewnie pomyłka programistów i zapomnieli że dali ten garaż.
O ile pamiętam raz się otwierał do jakieś cut'scenki w misji.
Może wystarczy skopiować kilka linijek z dobrego garażu i dać do tego?
Postów:
31
Dołączył:
2009-02-20
Temat:
Fryzura i czapka w jednym
|
Napisano dnia:
2010-05-08 17:54:54
model taki to bez problemu można zrobić, ale to podlinkować pod szkielet animacji to już więcej roboty, jak pamiętam w sa:mp'a fryzjerów raczej niema, więc tylko na fryz cezara czapkę walnąć
Postów:
31
Dołączył:
2009-02-20
Instalacja patchów do 1.0.6.0
Program TuneUp Utilities i włączenie trybu turbo
Jak kolega wyżej wspomniał też sterowniki
Postów:
31
Dołączył:
2009-02-20
Temat:
Zwierzaki w san andreas
|
Napisano dnia:
2010-05-01 12:04:42
Dla chcącego nic trudnego ;]
Ktoś by musiał się znać na obsłudze 3ds max bo jak pamiętam to tam można w łatwy sposób robić animacje postaci.
Jeżeli o model chodzi o kiedyś już samochód robiłem, no niestety pivotów nie ustawiłem i każda część była gdzie indziej.
Postów:
31
Dołączył:
2009-02-20
Temat:
Ogólne pytania.
|
Napisano dnia:
2010-04-29 17:27:24
Możesz ustawić animacje i polecenia dla nowych postaci używając odpowiednich skryptów, poczytaj co nieco na temat Cleo. Jest też generator skrytpów (Code Generator) zrobiony przez MakG.
Postów:
31
Dołączył:
2009-02-20
Temat:
Zwierzaki w san andreas
|
Napisano dnia:
2010-04-28 23:03:21
Panowie, szukałem jakiś czas temu, szukam i teraz, nic niema na ten temat.
Zróbmy moda gdzie zwierzęta chodziły by po mieście.
Wiem że to multum roboty, no ale warto by było.
Podmienić model ped'a na psa albo na kota, porobić animacje, tekstury i dźwięki. Co Wy na to? Wszędzie gdzie nie włączy się gier to prawie niema jakiś zwierzaków. Jak już to sztywne krowy czy byki.
Postów:
31
Dołączył:
2009-02-20
Temat:
Ogólne pytania.
|
Napisano dnia:
2010-04-28 22:54:02
Jak by to powiedzieć, san andreas jest sam w sobie jednym totalnym skryptem. (ja tak uważam)
Nowe gangi można zrobić, ale niestety musisz podmienić skiny jeżeli chcesz zrobić na nowo, bądź wybrać kilka żuli i dać im szpanerskie ciuchy.
Gang taki można zrobić w Cleo ale żyjący tak żeby coś robił to już tylko skrypty pomogą.
Więcej pomogą koledzy którzy siedzą w skryptach, może podpowiedzą coś więcej;]
Życzę powodzenia w modowaniu :)
Postów:
31
Dołączył:
2009-02-20
Temat:
gta san andreas ero_sland mod
|
Napisano dnia:
2009-05-12 10:41:13
Widziałem ten filmik i ta wyspa prezentuje się świetnie, ale mam pomysł co do niej ;] Dać na nią ruch uliczny lub jakiś talibów z bronią i normalnie Pacific Assault.
Postów:
31
Dołączył:
2009-02-20
Temat:
Nowe Pojazdy
|
Napisano dnia:
2009-05-10 16:40:16
Czy ktoś zna sposób, lub program jak dodać nowe auto bez podmiany za inne?
Bo chciałbym Sentinela z GTA 3 i GTA IV w GTA SA a nie chciał bym podmieniać za normalnego z SA, kiedyś próbowałem zrobić to przez notatnik ale nic nie wyszło.