Czy wiesz, że... na forum możesz uzyskać pomoc nt. modowania GTA?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Postów: 31 Dołączył: 2009-02-20
#
Pewnie pomyłka programistów i zapomnieli że dali ten garaż.
O ile pamiętam raz się otwierał do jakieś cut'scenki w misji.
Może wystarczy skopiować kilka linijek z dobrego garażu i dać do tego?
Postów: 31 Dołączył: 2009-02-20
#
Jak coś to jest oficjalne malowanie tego czołgu, gdzie nie gdzie program mi z fiksował z teksturami.
Export do SA zacznę w czwartek a jeżeli chodzi o EFLC to prawda, szkoda ale dopiero zaczynam;]

http://img80.imageshack.us/img80/995/39966209
http://img210.imageshack.us/img210/7910/72749816
http://img692.imageshack.us/img692/2296/64049401
http://img62.imageshack.us/img62/7624/33872505
Postów: 31 Dołączył: 2009-02-20
#
Robiłem już modele ale nie przykładałem do tego wagi, zrobiłem już Audi S4 '98 ale projekt straciłem. Nad teksturami już pracuje, teraz nie wiem czy dać z mocno widocznymi oznaczeniami niemieckimi czy już bardziej zabrudzony czołg.
PS. Tekstury które są teraz na czołgu, robiłem na szybko.

http://img822.imageshack.us/img822/5839/czolg1
http://img69.imageshack.us/img69/1262/czolg2
http://img696.imageshack.us/img696/4886/czolg3
http://img51.imageshack.us/img51/3746/czolg4
http://img149.imageshack.us/img149/6473/czolg5
Postów: 31 Dołączył: 2009-02-20
#
Witam, właśnie przed chwilą ukończyłem modelowanie mojego pierwszego modelu.
W najbliższym czasie postaram się dodać do niego tekstury i udostępnić do grania ale przed tym chcę poznać Waszą opinie z fotek.

http://img269.imageshack.us/img269/1584/pzkpfwivversja100byblik
http://img535.imageshack.us/img535/1584/pzkpfwivversja100byblik
http://img80.imageshack.us/img80/1584/pzkpfwivversja100byblik
http://img204.imageshack.us/img204/1584/pzkpfwivversja100byblik
Postów: 31 Dołączył: 2009-02-20
#
Możesz zmienić ustawienia w swojej karcie dźwiękowej, Jeżeli masz Realtek wejdź w Efekt Dźwiękowy i w Equalizerze ustaw Rock lub Bass http://img42.imageshack.us/img42/9560/equalizerh
Postów: 31 Dołączył: 2009-02-20
#
model taki to bez problemu można zrobić, ale to podlinkować pod szkielet animacji to już więcej roboty, jak pamiętam w sa:mp'a fryzjerów raczej niema, więc tylko na fryz cezara czapkę walnąć
Postów: 31 Dołączył: 2009-02-20
#
Instalacja patchów do 1.0.6.0
Program TuneUp Utilities i włączenie trybu turbo
Jak kolega wyżej wspomniał też sterowniki
Postów: 31 Dołączył: 2009-02-20
#
Dla chcącego nic trudnego ;]
Ktoś by musiał się znać na obsłudze 3ds max bo jak pamiętam to tam można w łatwy sposób robić animacje postaci.
Jeżeli o model chodzi o kiedyś już samochód robiłem, no niestety pivotów nie ustawiłem i każda część była gdzie indziej.
Postów: 31 Dołączył: 2009-02-20
#
1. Nie, wystarczy że zmodyfikujesz teksturę kolorystycznie, w żadnym bądź razie rozmiarami, bo wtedy byś miał przykładowo, kawałek nogawki na głowie gościa.
2. Radze poszukać jakiś tutków
3. Tak można tak zrobić. Teksturę tego gościa przerobiłem w 3 minuty Przed:
http://img504.imageshack.us/img504/7496/przedy
i po
http://img443.imageshack.us/img443/6836/37503954

4. pliki txd przechowują dla gry pliki z teksturami, a samą teksturę można łatwo przerobić.
Postów: 31 Dołączył: 2009-02-20
#
Możesz ustawić animacje i polecenia dla nowych postaci używając odpowiednich skryptów, poczytaj co nieco na temat Cleo. Jest też generator skrytpów (Code Generator) zrobiony przez MakG.
Postów: 31 Dołączył: 2009-02-20
#
Panowie, szukałem jakiś czas temu, szukam i teraz, nic niema na ten temat.
Zróbmy moda gdzie zwierzęta chodziły by po mieście.
Wiem że to multum roboty, no ale warto by było.
Podmienić model ped'a na psa albo na kota, porobić animacje, tekstury i dźwięki. Co Wy na to? Wszędzie gdzie nie włączy się gier to prawie niema jakiś zwierzaków. Jak już to sztywne krowy czy byki.
Postów: 31 Dołączył: 2009-02-20
#
Jak by to powiedzieć, san andreas jest sam w sobie jednym totalnym skryptem. (ja tak uważam)
Nowe gangi można zrobić, ale niestety musisz podmienić skiny jeżeli chcesz zrobić na nowo, bądź wybrać kilka żuli i dać im szpanerskie ciuchy.
Gang taki można zrobić w Cleo ale żyjący tak żeby coś robił to już tylko skrypty pomogą.

Więcej pomogą koledzy którzy siedzą w skryptach, może podpowiedzą coś więcej;]

Życzę powodzenia w modowaniu :)
Postów: 31 Dołączył: 2009-02-20
#
Wielgachne dzięki ;]
Postów: 31 Dołączył: 2009-02-20
#
Widziałem ten filmik i ta wyspa prezentuje się świetnie, ale mam pomysł co do niej ;] Dać na nią ruch uliczny lub jakiś talibów z bronią i normalnie Pacific Assault.
Postów: 31 Dołączył: 2009-02-20
#
Czy ktoś zna sposób, lub program jak dodać nowe auto bez podmiany za inne?
Bo chciałbym Sentinela z GTA 3 i GTA IV w GTA SA a nie chciał bym podmieniać za normalnego z SA, kiedyś próbowałem zrobić to przez notatnik ale nic nie wyszło.
Created & Powered by MakG