Czy wiesz, że... rejestracja trwa tylko 20 sekund?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 3 Dołączył: 2009-11-28
#
Właśnie przed chwilą też to znalazłem w tym poradniku.

Tak wygląda teraz mój kod:

Kod:
062F: $ENEMY_GROUP = create_group_type 0
07AF: $PLAYER_GROUP = player $PLAYER_CHAR group 
0631: put_actor $HOMIE1 in_group $PLAYER_GROUP
0631: put_actor $HOMIE2 in_group $PLAYER_GROUP
0631: put_actor $HOMIE3 in_group $PLAYER_GROUP
0631: put_actor $ENEMY1 in_group $ENEMY_GROUP
0631: put_actor $ENEMY2 in_group $ENEMY_GROUP
0631: put_actor $ENEMY3 in_group $ENEMY_GROUP


Niestety, nie działa.

Próbowałem też w taki sposób:

Kod:
062F: $PLAYER_GROUP = create_group_type 0 
07AF: $PLAYER_GROUP = player $PLAYER_CHAR group 
0631: put_actor $HOMIE1 in_group $PLAYER_GROUP 
0631: put_actor $HOMIE2 in_group $PLAYER_GROUP 
0631: put_actor $HOMIE3 in_group $PLAYER_GROUP 
062F: $ENEMY_GROUP = create_group_type 0 
0631: put_actor $ENEMY1 in_group $ENEMY_GROUP 
0631: put_actor $ENEMY2 in_group $ENEMY_GROUP 
0631: put_actor $ENEMY3 in_group $ENEMY_GROUP


Efekt taki sam jak wyżej.
Postów: 3 Dołączył: 2009-11-28
#
Sprawdziłem i niestety to nie działa. Oczywiście umieściłem $PLAYER_ACTOR w pierwszej grupie. Może wina leży w group_type?
Postów: 3 Dołączył: 2009-11-28
#
Witam. Piszę misję, w której - krótko mówiąc - odbędzie się wielka zadyma.
Na początek dla próby stworzyłem po trzech aktorów z jednej jak i drugiej strony barykady. Pierwszym trzem (tych, z którymi trzymie gracz) nadałem PedType Gang2 (Groove St.), a drugiej trójce PedType Gang1.
Efekt jest zadowalający - przy bezpośrednim kontakcie wzrokowym obie grupy zaczynają się ze sobą tłuc.
Problem pojawia się, kiedy Player_Actor przypadkiem uderzy członka swojej grupy, a o to bardzo łatwo w takiej bijatyce. Wtedy uderzony aktor skupia się na walce z graczem, zamiast z przeciwnikiem.

I tutaj prosiłbym o pomoc. Chcę, by aktorzy z PedType Gang2 ignorowali uderzenia gracza i dalej skupiali się na walce z przeciwnikiem.
Znacie jakieś dobre rozwiązanie?

Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam.
Poprzedni 1 Następny
Created & Powered by MakG