Czy wiesz, że... na forum możesz uzyskać pomoc nt. modowania GTA?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Postów: 73 Dołączył: 2009-11-19
#
Znaczy sie , ja dopiero zaczynam z ubraniami. Wiec ta bandana jest edytowana z innej wiec skoro jest edytowana to wydaje mi sie że jest dobrze ustawiona na "kościotrupie" :P
wiec chodzi mi tylko o dokladny opis exportu do gta :)
z gory dzieki ;)
Postów: 73 Dołączył: 2009-11-19
#
słodycze.

GTA SA
Postów: 73 Dołączył: 2009-11-19
#
Siemka , postanowiłem wymodelować sobie bandane do GTA.
Zrobilem modal , i tu pojawia sie moje pytanie. Jak ja teraz wyexportowac do GTA SA?
http://img132.imageshack.us/img132/2176/obrazgr.png
dzieki za pomoc :)
Postów: 73 Dołączył: 2009-11-19
#
spróbuj animke chodzenia WuziMu i edytuj zeby chodzil z 2 rekami a nie z jedna :)
Postów: 73 Dołączył: 2009-11-19
#
"Nie da się powiększyć rozdzielczości w grze w ten sposób."
a jednak sie da :]

Już wiem gdzie był problem :P , trzeba po wrzuceniu plikasa do gta3.img wziąść "odbuduj archiwum" :D
wszystko dziala bardzo dobrze , jak widać jakość się bardzo poprawiła :D :
http://img444.imageshack.us/img444/2493/gtasa2011011622183455
Postów: 73 Dołączył: 2009-11-19
#
no niestety , mialem zaznaczona ta opcje. czyli to nie tego wina. :(
macie jakies inne pomysły?;]
Postów: 73 Dołączył: 2009-11-19
#
kurde , a da sie jakos "skompresowac" grafike bez utraty jakosci?
bo moj awatar w .png 19kb , wiec musialem do .jpg ;/ ale wtedy traci sie na jakosci duuzo. :D
Postów: 73 Dołączył: 2009-11-19
#
kurde :( podmieniam odpowedni plik :)
a gdzie jest to "kompresję DX2". bo chyba wlasnie o to chodzi :)

i dzieki za przeniesienie
Postów: 73 Dołączył: 2009-11-19
#
Bardzo dziekuje danio :)
Postów: 73 Dołączył: 2009-11-19
#
Witam ;) na wstepie chcialem powiedziec ze pracuje na mapie zrobionej przez BaygoN'a (mam pozwolenie od niego) :D

Otoż pracuje nad mapą radarową. Zrobilem juz prawie cale LS i stwierdzilem ze mapa jest niewyraźna.
http://img145.imageshack.us/img145/3859/fasdfsdfdfs
http://img600.imageshack.us/img600/6172/adasdasdadasdad
Wiec postanowilem dac textury 2x wieksze textury
Stara Textura:
http://img97.imageshack.us/img97/7129/radar118j
Nowa Textura:
http://img153.imageshack.us/img153/2623/asdfasfsdfasdf

I mam problem , poniewaz gdy wsadzalem male textury , wszystko dzialalo.
A jak wsadza duze w gta nic sie nie zmienia. Jest standardowy radar. ;/
wie ktos moze jak to zmienic. lub napisac mi jak mozna szybko i wyraźnie przerobic radar?
za kazda pomoc wielkie dzieki :)

Postów: 73 Dołączył: 2009-11-19
#
no z 2500 moze byc :)
Postów: 73 Dołączył: 2009-11-19
#
Mod niestety nie ujzy swiatla dziennego.
Kumplowi spalil sie dysk na ktorym byly wszystkie animki :(
Postów: 73 Dołączył: 2009-11-19
#
Ja teraz kupuje nowy kompik. ;)
Mogli byscie "złożyć" mi jakis porządny komputer ? z czesci dostepnych na necie (na polskich stronach) :) bo ja sie na czesciach zbytnio nie znam:)
z gory dzieki ;)
Postów: 73 Dołączył: 2009-11-19
#
dobrze by bylo gdyby mozna bylo wsadzac wieksze avatary nie 80x80 tylko tak 100x100 albo 110x110
i zwiekszenie limitu cieżaru avka. z 15kb np na 30.:) pozdros
Postów: 73 Dołączył: 2009-11-19
#
Siema zacząłem prace nad nowym modem o nazwie "mocap3run mod" (mocap - Motion Capture)
Jak zreszta wiecie motion capture jest wykozystywany do robienia animacji przez profesjonalistow.  :E
My mamy kiepki sprzet , domowej roboty wiec prace beda dlugo trwaly ;/

motion capture test : (animka wykonana dosc dawno , okolo 4grudnia) teraz pracujemy nad innymi  :E
http://www.youtube.com/watch?v=WIB8E1pxO5A

specjalne podziekowania :
WarsawPRO - warszawski team Parkour , ktory uzyczy nam swych umiejetnosci. - oni beda aktorami animacji  :E
Created & Powered by MakG