Postów:
73
Dołączył:
2009-11-19
Napisano dnia: 2011-01-17 20:06:34
Siemka , postanowiłem wymodelować sobie bandane do GTA.
Zrobilem modal , i tu pojawia sie moje pytanie. Jak ja teraz wyexportowac do GTA SA?
http://img132.imageshack.us/img132/2176/obrazgr.png
dzieki za pomoc :)
Postów:
31
Dołączył:
2009-02-20
Napisano dnia: 2011-01-17 21:44:20
O ile dobrze sobie przypominam, Musisz podlinkować bandale pod manekina (kość głowy)
i wtedy wyexportować do SA.
Może pomoże, dawno się tym nie bawiłem.
Powodzenia ;]
Postów:
73
Dołączył:
2009-11-19
Napisano dnia: 2011-01-18 06:34:09
Znaczy sie , ja dopiero zaczynam z ubraniami. Wiec ta bandana jest edytowana z innej wiec skoro jest edytowana to wydaje mi sie że jest dobrze ustawiona na "kościotrupie" :P
wiec chodzi mi tylko o dokladny opis exportu do gta :)
z gory dzieki ;)
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2011-01-18 14:01:37
Najpierw to ty sobie wyciągnij jakąś oryginalną z gry bandane i zaimportuj ją do 3ds maxa. Przy iporcie nie zapomnij wcisnąć przycisku z napisem A. Potem ustaw tą swoją bandane na tej z gry i weź ją połącz ze sobą. Następnie usuń tą starą bandane. Gdy to zrobisz to pozostaje tylko wziąć i ją ją wyeksportować zapisując ją najlepiej pod tą samą nazwą. To tak napisałem w wielkim skróci. Jak byś miał miał jakieś dalej problemy to pisz, a ktoś ci pewnie pomoże.
Postów:
73
Dołączył:
2009-11-19
Napisano dnia: 2011-01-18 22:36:21
kurde ;p itak nic nie kumam.
macie jakis tutek na to?
Postów:
304
Dołączył:
2010-10-02
Napisano dnia: 2011-01-19 13:35:24
Więc ja ci powiem jak. Otwórz 3ds maxa i wlacz kams script, kliknij import i wybierz A aby się zaświeciło na żółto teraz import DFF i wybierasz orginalna bandane z gry. Importujesz nowa bandane i ustawiasz w tym miejscu co byla stara, usuwasz starą i włanczasz kams script poczym wybierasz Bones skin export i wybierasz orginalna bandane aby na nia zastąpić. Jeżeli wystąpi error jakiś to musisz nową bandane zriggować ale to już szukaj w google.
Postów:
73
Dołączył:
2009-11-19
Napisano dnia: 2011-01-19 17:00:56
ok , dzieki :)
za chwile przetestuje ^^