Czy wiesz, że... możesz podsyłać newsy, artykuły, pliki i zdjęcia?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 2 3 4 5 Następny
Postów: 74 Dołączył: 2009-01-20
#
Cześć. Postanowiłem się zwrócić do was o pomoc. Po moi długim czasie nieobecności, postanowiłem sobie wreszcie stworzyć jakiś modzik i stwierdziłem, że zrobie sobie kawałek mapki mojego miasta lecz, tu pojawia się problem, ponieważ nie mogę wstawić do GTA SA więcej niż 3 modele. Gdy wstawie czwarty model, gra crash`uje. Próbowałem już SA Limit Adjuster z tej strony oraz SALA Alpha8, ale oba programy zwiodły, chyba, że źle ich używam. Na jakiejś stronie pisali, że wystarczy zmienić tylko granice limitu dla linijki "Buildings", ale u mnie to nie poogło. Proszę was o pomoc, może wiecie jak to rozwiązać. Z góry dzięki :)

___________________
Postów: 74 Dołączył: 2009-01-20
#
Rzeczywiście..od czegoś trzeba zacząć...a co do rejestrowania...to nie jest to w żadnym wypadku firma itd..po prostu zrzeszenie freelancerów, można to tak nazwać, ale chyba nie wypali niestety bo teraz większość ludzi z reguły nie wierzy w takie coś.

___________________
Postów: 74 Dołączył: 2009-01-20
#
Witam!

Jeżeli posiadasz jakieś umiejętności, tworzysz niezłą grafikę, piszesz programy, strony internetowy itp. dołącz do nas. Jesteśmy grupą freelancer`ską, czyli zajmujemy się zleceniami. Jako prywatna osoba, miałbyś nikłe szanse na tle wielu firm, by otrzymać zlecenie, zaś jako grupa będziesz mógł wreszcie się wzbogacić dzięki swoim umiejętnościom i dzięki swojej wiedzy. Działa to w ten sposób, iż po zapisaniu do grupy, określasz się co chcesz robić, a następnie ja, jako przedstawiciel grupy pozyskuje Ci zlecenia, za które dostajesz oczywiście pieniądze. Zapisując się do Get Art nie jest zobowiązany żadna umową itp. zapisujesz się i wypisujesz kiedy chcesz. Aby dowiedzieć się więcej zapraszam na www.getjob.dbv.pl

http://img22.imageshack.us/img22/5922/getjobreklama

___________________
Postów: 74 Dołączył: 2009-01-20
#
Jeżeli chodzi o stworzenie samego budynku to na forum jest tutek, który sam osobiście napisałem, więc skorzystaj z niego. Własny model. Składa się z dwóch części.

PS. To jak mówi Terminator3, to nie jest łatwa sprawa, więc równiż polecam zacząć od czegoś łatwiejszego.

___________________
Postów: 74 Dołączył: 2009-01-20
#
a Dajesz do modelu Convert To--->Editable Poly (na przykład)?

___________________
Postów: 74 Dołączył: 2009-01-20
#
San Andreas Mod Instal`er..bardzo prosty program..intuicyjna obsługa....dasz rade.

___________________
Postów: 74 Dołączył: 2009-01-20
#
Proponuje napisać sobie szybkiego carspawner`a do tego samochodu. Łatwo do napisania, a autko będzie tam gdzie chcesz :D

___________________
Postów: 74 Dołączył: 2009-01-20
#
Możesz zrobić..że po bustedzie (złapaniu przez policje) rozpoczyna się grę w otwartej celi. Sam o tym myślałem i miałem dodać że ma się na sobie ciuchy więzięnne i odbiera się normalne ubranie w biurze policyjnym...ale nie mam czasu..ani głowy ostatnio do tego. :D...powodzenia.

___________________
Postów: 74 Dołączył: 2009-01-20
#
Wyślij mi go na pocztę w załączniku to Ci naprawie tak jak chcesz :D

fecik92@gmail.com

___________________
Postów: 74 Dołączył: 2009-01-20
#
Z tego co się orientuję to ta karta ma 128 MB pamięci, a to definitywnie za mało. Przydałoby się również więcej RAM`u.

___________________
Postów: 74 Dołączył: 2009-01-20
#
1.Przede wszystkim trzeba poprawić banner (ten obrazek po lewej )
2.Dział kosz najlepiej dać gdzieś na końcu forum.
3.Shoutbox powinien być raczej na samej górze strony, gdyż forum jest dość długie i nie wszyscy np. zjadą na dół żeby coś napisać w SB, bo nie będą widzieć że takie coś jest na forum :D
4. Logowanie oraz rejestracja powinny być pierwsze na tym forum, inaczej każdy user żeby się zalogować będzie musiał przejechać całą stronę z góry na dół, aby się zalogować.

No i to chyba tyle. Będziesz chciał to się zastosujesz do niektórych rad. Po prostu zrób tak żeby to wyszło ładnie i przejrzyście :D

PS. Z tą grafiką, to mogę się tego podjąć jeżeli będziesz chciał.

___________________
Postów: 74 Dołączył: 2009-01-20
#
W takim razie ok i biorę się za opisanie wszystkich operacji. Wstęp tutka jest już gotowy. Postęp około 24%. THX za pomoc.

___________________
Postów: 74 Dołączył: 2009-01-20
#
Czy taka forma tutorialu o skryptach w SAMI byłaby dla was zrozumiała. Oczywiście będzie również foto.

Kod:
Dodawania i podmiana plików w archiwum IMG

W celu dodania i podmiany plików w archiwum IMG, wybieramy pierwszą pozycję z listy ? ImgAdd

W pierwszym polu podajemy ścieżkę dostępu do pliku .dff.
Przykład.:
Nasz skrypt i folder Auto znajduje się folderze Mod.  W folderze Auto znajduje się plik bravura.dff. W tym przypadku ścieżka dostępu będzie wyglądać tak:
Autobravura.dff

W drugim polu podajemy ścieżkę dostępu do pliku IMG, ale z poziomu głównego folderu GTA, czyli:
models/gta3.img

Teraz możemy zaakceptować nasz kod.


___________________
Postów: 74 Dołączył: 2009-01-20
#
Znalazłem kilka tutków:

Jeśli znasz dobrze angielski:
Kod:
http://www.etspe.ca/zmt/v2/


Tutaj filmiki:
Kod:
http://www.youtube.com/results?search_type=&search_query=ZModeler+tutorial&aq=f


I coś, czym będziesz zachwycony bo to jest naprawdę dobry tutek przedstawiający wszystko po kolei:
Kod:
http://pchteam.com/art_zanoza.php

___________________
Postów: 74 Dołączył: 2009-01-20
#
Na Twoim miejscu najlepszym wyjściem będzie po prostu obejrzenie filmików, ale nie tylko o modelowaniu aut, ale też o podstawach programu. To na początek żeby mniej więcej wiedzieć co gdzie ma swoje miejsce w programie. Po czym jeszcze raz obejrzeć filmiki o tworzeniu modeli. Po tym już powinno Ci coś wychodzić. Wiadomo, że od razu nie zrobisz jakiegoś super auta, bo każdy od czegoś zaczyna. Tak na początek to w zupełności Ci to wystarczy. A co do oczekiwania na pomoc kogoś doświadczonego to jedyne na co możesz liczyć to ewentualne porady lub odpowiedzi na pytania dot. modelowania w programie, bo nie wydaje mi się żeby ktoś tłumaczył Ci program od podstaw i cały proces modelowania od podstaw.

___________________
Poprzedni 1 2 3 4 5 Następny
Created & Powered by MakG