Czy wiesz, że... na forum możesz uzyskać pomoc nt. modowania GTA?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 11 Dołączył: 2009-01-22
#
próbowałem już go. To skrypt do 3DS MAXA, do tego nic z niego nie czaję. Ma ktoś coś innego? Ja znalazłem Path-Editor v1.5b. Nawet nie jest taki zły, punkty zaczepienia montuje się na współrzednych, i dobrze mieć w tle mapę z własnego moda, znacie jakiś program który zrobi mapę graficzną mapy z gry? coś w stylu http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/2/2b/GTA_VCS_Map.png/250px-GTA_VCS_Map.png
Postów: 11 Dołączył: 2009-01-22
#
Witam, szukam programu do GTA: VC do edycji tras samochodów, łodzi, przechodniów. Prosiłbym również o link do tutoriala do obsługi tego programu, lub napisanie jeśli sie ktoś zna.
Postów: 11 Dołączył: 2009-01-22
#
może poszukaj opcji w programie aby zamiast zwykłego obiektu stworzyć plik LOD, i każdego pliku stworzyć taką kopię tuż pod nim. będzie on widziany z daleka, a jak się zbliżysz to Ci zamieni go na ten widziany z bliska.
Postów: 11 Dołączył: 2009-01-22
#
Wielkie dzięki za szczegółową pomoc. Sam sobie poradziłem.
Postów: 11 Dołączył: 2009-01-22
#
A w czym edytujesz mapę? w Map Editor'ze (ja używam v.0.23b) klikasz dwa razy na obiekt, wybierasz w nowym okienku u góry "IDE" i tam jest taka opcja "LOD". Domyślnie jest ona ustawiona na 299, wystarczy ustawić więcej, nie wiem jaki jest przelicznik na odległość w grze. Ta właśnie opcja służy do "wydłużania" zasięgu widoczności. Jest tylko jeden chaczyk. Jeśli dodasz za dużo szczegółowych obiektów do gry i ustawisz im wszystkim, np. LOD = 900 to gra może się strasznie ciąć.
Postów: 11 Dołączył: 2009-01-22
#
ale tam jest tylko opisane jak stworzyć dff, do tego do SA, a ja potrzebuję do VC, i głównie kłopoty mam z tym jak dodać aby chodziło, ew. jak zrobić poprawnie plik col. a co do screena Ola to coś poza opcją VC? coś z tymi 4 przyciskami pod spodem co na screenie są 3 na żółto? coś z lock dff? z Skip COL? coś wiecej?
Postów: 11 Dołączył: 2009-01-22
#
Fajny tutorial, wszystko chodzi jak należy, robiłem to samo w GTA: VC. Kiedy druga część i co w niej? może Tworzenie własnych obiektów i dodawanie ich do gry?
Postów: 11 Dołączył: 2009-01-22
#
Cytat:
1. Właśnie dodałem do download program o nazwie "VC Limit Adjuster". Zwiększa on limity co do ilości modeli, tekstur itd. To powinno Ci umożliwić wgranie nowych plików. http://www.gta-mods.pl/download/file/id/15

Nic on nie daje. z Tego co się orientuję on służy do zwiększania limitu obiektów któe sie znajdują juz na mapie, a ja jeszcze nie używam tych plików. Poprostu je dodaję do gta3.img.

Cytat:
2. Jeśli gra crashuje z podmienionymi modelami, to prawdopodobnie są one błędne. Źle skonwertowane itp.

A znasz jakiś poradnik, może być też po angielsku, najlepiej ze screenami, mówiący o tworzeniu własnych obiektów do VC, plików kolizji do nich i wrzucaniu ich do gry, tak aby ona chodziłą i aby można było je spotkać w tej grze bez żadnych crashy?

Cytat:
Jeżeli dodajesz nowe pliki powinieneś przebudować archiwum. W Img tool żeby przebudować archiwum wybierasz Commands>Rebuild Archive.

Przebudowuję. też nic to nie daje. dalej crash.

Cytat:
Nie napisałeś jakim programem to tworzysz ale przypuszczam że 3dsmaxem.

Tak, tworzę 3ds maxem. z kams scripts. tylko nie wiem jak dokłądnie w tych okienkach co zaznaczac a co odznaczać aby stworzyć poprawny dff i col. możecie zrobić screena wtyczce, jak ją trzeba dokładnie ustawić?

Dzięki za odpowiedzi. Możecie mi jeszcze powiedzieć co oznacza skrót "TC"?
Postów: 11 Dołączył: 2009-01-22
#
Metallica, Iron Maiden, Nightwish, Green Day, Guns'N'Roses, Rammstein, Die Toten Hosen, Breaking Benjamin, Dragon Force, 3 Doors Down... Ogólnie metal i rock... :P
Postów: 11 Dołączył: 2009-01-22
#
dostałem maila... :P
Postów: 11 Dołączył: 2009-01-22
#
Witam, tworzę własną mapę do GTA: VC, ogólnie całą chcę usunąć i wstawić nową zrobiona przezemnie. Mam tylko kilka z tym problemów:

1. Kiedy dodam nowe pliki do gta3.img, to gra wywala crash w połowie ładowania gry. Nawet wtedy, kiedy nie użyję tych plików w grze. Sądzę, że to coś z błędnym dodaniem plików przez program (jakby co uzywałem IMG Tools 2.0, IMG Tools 1.3 i Alci's IMG Editor 1.5).

2. Kiedy już dodam własne pliki (podmienię stare: dff, txd i col - bo tylko jak podmienię to rusza gra) i wstawię do mapy (używam MapEditor 0.23Alpha i czasem MapEditor 0.32) do gra również wywala crash, a gdy zrobie podgląd pliku col w MapEditorze to pokazuje nie stworzony przezemnie, tylko ten co go podmieniłem mimo ze został usunięty.

3. Ostatnim problemem jest zrobienie tras dla samochodów i ludzi w GTA. Macie jakieś propozycje programów, i najlepiej tutoriali do nich? Kolega polecał mi Paths Editor.

Bardzo was proszę o pomoc, chciałbym zrobić ten mod, obiekty, teksury, pliki kolizji są już gotowe, nawet większość misji, projekt mapy też już gotowy, tylko przez te 3 problemy praca stoi w miejscu. Gadałem już kolesiami z GTAMods.pl ale oni nie są zbyt skorzy do pomocy. Mam nadzieję, że Wy mi pomożecie.
Poprzedni 1 Następny
Created & Powered by MakG