Cytat:
1. Właśnie dodałem do download program o nazwie "VC Limit Adjuster". Zwiększa on limity co do ilości modeli, tekstur itd. To powinno Ci umożliwić wgranie nowych plików. http://www.gta-mods.pl/download/file/id/15
Nic on nie daje. z Tego co się orientuję on służy do zwiększania limitu obiektów któe sie znajdują juz na mapie, a ja jeszcze nie używam tych plików. Poprostu je dodaję do gta3.img.
Cytat:
2. Jeśli gra crashuje z podmienionymi modelami, to prawdopodobnie są one błędne. Źle skonwertowane itp.
A znasz jakiś poradnik, może być też po angielsku, najlepiej ze screenami, mówiący o tworzeniu własnych obiektów do VC, plików kolizji do nich i wrzucaniu ich do gry, tak aby ona chodziłą i aby można było je spotkać w tej grze bez żadnych crashy?
Cytat:
Jeżeli dodajesz nowe pliki powinieneś przebudować archiwum. W Img tool żeby przebudować archiwum wybierasz Commands>Rebuild Archive.
Przebudowuję. też nic to nie daje. dalej crash.
Cytat:
Nie napisałeś jakim programem to tworzysz ale przypuszczam że 3dsmaxem.
Tak, tworzę 3ds maxem. z kams scripts. tylko nie wiem jak dokłądnie w tych okienkach co zaznaczac a co odznaczać aby stworzyć poprawny dff i col. możecie zrobić screena wtyczce, jak ją trzeba dokładnie ustawić?
Dzięki za odpowiedzi. Możecie mi jeszcze powiedzieć co oznacza skrót "TC"?