Postów:
2
Dołączył:
2009-10-04
Temat:
Przerobienie misji do cleo
|
Napisano dnia:
2009-10-07 20:27:35
Ech, ludzie pomóżcie!
Pierwszy problem myślałem że rozwiązałem - użyłem funkcji Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = True/False
Ale w skrypcie *.cs nie działało...
___________________
Postów:
2
Dołączył:
2009-10-04
Temat:
Przerobienie misji do cleo
|
Napisano dnia:
2009-10-05 16:43:41
Witam wszystkich ;)
Mam dwa pytania:
Czy na pewno powyższa konstrukcja skryptu jest poprawna? Bo z tego co zrozumiałem to:
Nie umieszczamy sekcji MAIN. OK - doczytałem i wiem czemu.
Ale w tym momencie próbuję zrobić misje taką jak w tutku jest pierwszym, tyle że przenieść do CLEO - i wyskakuje błąd - Nie można rozpoznać funkcji $PLAYER_CHAR.CanMove(False)
Ta funkcja jest normalnie definiowana w sekcji MAIN, a skoro w CLEO nie mamy sekcji MAIN to co teraz?
A drugie pytanie - czy mógłby ktoś zamieścić przykładowy skrypt misji (ale nie ten z gry - zbyt skomplikowany), w której fotografujemy kolesia ze 3 razy podczas różnych czynności (animacji) i czy dałoby sie od razu w CLEO podać skrypt?
___________________