Postów:
2
Dołączył:
2009-07-19
Napisano dnia: 2009-07-21 15:50:51
Witam jestem nowy w pisaniu skryptów. Chodzi mi misję z jednego z tutorialów na stronie (tam gdzie musimy pojechac na GS i zabić gościa). Chcę ją przerobić na cleo a dokładniej tak aby była aktywowana dopiero po naciśnięciu klawisza. Jak ktoś może to niech mi to wytłumaczy albo da gotowy skrypt
Postów:
103
Dołączył:
2009-03-15
Napisano dnia: 2009-07-21 15:53:44
Dalej siedzisz w Cleo,hę?Jak twoje konto na spryciarze to domol97 to nauczyłeś mnie instalować mody Cleo.
Postów:
878
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2009-07-21 16:08:17
Kod:
{$CLEO .cs}
:wcisnij
wait 10
if
00E1: player 0 pressed_key 15
jf @wcisnij
(kod misji)
0A93: end_custom_thread
Zamiast parametru
15 możesz dać dowolny inny klawisz. Znajdziesz je w dokumentacji Sanny Buildera.
W miejsce "(kod misji)" wklej kod misji, który znajduje się pomiędzy
Kod:
:MISJA
thread 'MISJA'
a
Kod:
end_thread
W skryptach CLEO nie umieszcza się sekcji MAIN.
___________________
Administrator
Postów:
2
Dołączył:
2009-07-19
Napisano dnia: 2009-07-22 09:36:15
Cytat:
Dalej siedzisz w Cleo,hę?Jak twoje konto na spryciarze to domol97 to nauczyłeś mnie instalować mody Cleo
Tak moje konto na spryciarzach to domol97
MakG dzięki za pomoc
Postów:
2
Dołączył:
2009-10-04
Napisano dnia: 2009-10-05 16:43:41
Witam wszystkich ;)
Mam dwa pytania:
Czy na pewno powyższa konstrukcja skryptu jest poprawna? Bo z tego co zrozumiałem to:
Nie umieszczamy sekcji MAIN. OK - doczytałem i wiem czemu.
Ale w tym momencie próbuję zrobić misje taką jak w tutku jest pierwszym, tyle że przenieść do CLEO - i wyskakuje błąd - Nie można rozpoznać funkcji $PLAYER_CHAR.CanMove(False)
Ta funkcja jest normalnie definiowana w sekcji MAIN, a skoro w CLEO nie mamy sekcji MAIN to co teraz?
A drugie pytanie - czy mógłby ktoś zamieścić przykładowy skrypt misji (ale nie ten z gry - zbyt skomplikowany), w której fotografujemy kolesia ze 3 razy podczas różnych czynności (animacji) i czy dałoby sie od razu w CLEO podać skrypt?
___________________
Postów:
2
Dołączył:
2009-10-04
Napisano dnia: 2009-10-07 20:27:35
Ech, ludzie pomóżcie!
Pierwszy problem myślałem że rozwiązałem - użyłem funkcji Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = True/False
Ale w skrypcie *.cs nie działało...
___________________