Postów:
30
Dołączył:
2009-08-11
Temat:
[Problem] 3ds Wierzowiec
|
Napisano dnia:
2010-06-24 19:23:08
@up
ajć najlepiej do takich nowych budynków tworzyć oddzielne IPL i IDE o tym zapomniałem dzięki
Ale błąd tkwi w modelu, ( Trzeba go pociąć ale mam już DFF nie mam pliku MAX i dziury mam w modelu.
Postów:
30
Dołączył:
2009-08-11
Temat:
RealizmSA
|
Napisano dnia:
2010-06-22 17:42:28
Kogo dokładnie potrzebujesz?
Grafików 2d /3d , skrypterów , mapperów itd... ?
ps obawiam się , że ten twój dystans utrudni grę niektórym graczom ( lagi słabe kompy)
Postów:
30
Dołączył:
2009-08-11
Temat:
[Problem] 3ds Wierzowiec
|
Napisano dnia:
2010-06-22 17:36:15
Otóż jak się domyślacie zrobiłem budynek do gta sa ale mam dziwny problem :O
Kiedy dodaje go do gry w połowie ładowania gra wywala do pulpitu.Podejrzewam ,że to pilk .COL próbowałem go jeszcze kilka razy zrobić ale i tak klapa.
Ustawiam obiekt na mapie wchodzę w MED (propetries czy jakoś tak) klikam i nie ma cola. Archiwum col zgodne jest z nazwą dff
Może jak ktoś się zna zrobi za mnie col i będzie współautorem? xD
Jak macie jakieś pomysły piszcie. Screeny mogę zrobić ale powiedzcie jakie.
Pracuję w max3d
Postów:
30
Dołączył:
2009-08-11
Temat:
Taxi_driving
|
Napisano dnia:
2009-08-30 09:16:14
Istnieje już taki mod ;] Zdanio go zrobił nazywa sie fonmod
Widze że mod ma mniej bugów niż tamten ;] 5/5 fajnie sie z nim gra jak gta 4 troche ;]
Dodaj funkcje jedź szybciej oraz
SKIP + Extra coost czyli zciemnia sie obraz i taksówka zatrzymuje sie a CJ płaci dodatkowe koszty
to tylko mod miodzio ;] 5
Postów:
30
Dołączył:
2009-08-11
Temat:
commandline
|
Napisano dnia:
2009-08-29 11:55:04
Stworzyłem command line dla słabych PC ustawnienia na Low+ zero cieni
http://odsiebie.com/pokaz/5142767---1ce8.html By me
Jak mam komuś zrobić pod sprzęt commandline pisać gg 1251666
edit
Piszcie na forum bo GG czasem robi anty spama ;/ chętnie zrobie
Podajcie jeszcze jak wam chodzi na danych ustawieniach i ile macie FPS z Bencha
Ja z 10 fps do 25 zrobiłem ;]
Postów:
30
Dołączył:
2009-08-11
Temat:
Nowa Misja
|
Napisano dnia:
2009-08-29 11:53:01
a zobacze ,że mi dałeś 2/5 nie będę się z tobą kłócił
Postów:
30
Dołączył:
2009-08-11
Temat:
Brama
|
Napisano dnia:
2009-08-16 10:50:56
$BRAMA, #MODEL dasz nazwy tych pliczków bo w MED`e nie moge znaleść bramy z lotniska
Postów:
30
Dołączył:
2009-08-11
Już jest taki mod. nazywa FPS mod (chyba)
Poszukaj sciągnij go z dekomplikuj i poszukaj op coda ;] Pozdro
Postów:
30
Dołączył:
2009-08-11
Temat:
neon mod
|
Napisano dnia:
2009-08-14 14:18:33
Daj link wogóle nie ten dział
Daj link do modu
Postów:
30
Dołączył:
2009-08-11
Temat:
Start misji
|
Napisano dnia:
2009-08-14 10:09:54
działa heli spawnują sie na Cmentarzysku samolotów W nowej wersji zrobie że W Area 51 narazie są dwa heli ale w nowej wersji zrobie że 2 z area 51 2 z Lotniskowca w SF
Postów:
30
Dołączył:
2009-08-11
Temat:
Code Generator
|
Napisano dnia:
2009-08-13 16:25:05
MakG`u mam pytanie program jest ZajeFajny ;]
ale czy będziesz go dalej rozwijał czy na tej fazie go zostawisz ?
Postów:
30
Dołączył:
2009-08-11
Temat:
Start misji
|
Napisano dnia:
2009-08-13 13:04:08
// This file was decompiled using sascm.ini published by Seemann (http://sannybuilder.com/files/SASCM.rar) on 13.10.2007
{$VERSION 3.1.0027}
{$CLEO .cs}
0000: NOP
thread 'ATACK'
Model.Load(#HUNTER)
Model.Load(#ARMY)
Model.Load(#Patriot)
038B: load_requested_models
$CAR = Car.Create(#PATRIOT, 370.6321, 2455.63, 16.48438)
$HELI = Car.Create(#HUNTER, 160.5955, 2458.754, 16.47656)
Car.Angle($HELI) = 1.8056
0129: $PILOT = create_actor_pedtype 24 model #ARMY in_car $HELI driverseat
$HELI1 = Car.Create(#HUNTER, 111.5527, 2464.885, 16.52999)
Car.Angle($HELI1) = 1.8056
0129: $PILOT1 = create_actor_pedtype 24 model #ARMY in_car $HELI1 driverseat
$HELI2 = Car.Create(#HUNTER, 83.94141, 2535.963, 16.52178)
Car.Angle($HELI2) = 1.8056
0129: $PILOT2 = create_actor_pedtype 24 model #ARMY in_car $HELI2 driverseat
0724: heli $HUNTER follow_and_attack_player $PLAYER_CHAR radius 50.0
0724: heli1 $HUNTER follow_and_attack_player $PLAYER_CHAR radius 50.0
0724: heli2 $HUNTER follow_and_attack_player $PLAYER_CHAR radius 50.0
:check_dead
wait 10
if
0118: actor $PLAYER_ACTOR dead
then
jump @MISSION_FAILED
:check_dead
wait 10
if
0118: actor $PILOT dead
0118: actor $PILOT1 dead
0118: actor $PILOT2 dead
then
jump @MISSION_PASSED
:MISSION_FAILED
00BA: show_text_styled GXT 'M_FAIL' time 5000 style 1
009B: destroy_actor $PILOT
009B: destroy_actor $PILOT1
009B: destroy_actor $PILOT2
009B: destroy_car $Patriot
00A6: destroy_car $HUNTER
jump @MISJA_KONIEC
:MISSION_PASSED
009B: destroy_actor $PILOT
009B: destroy_actor $PILOT1
009B: destroy_actor $PILOT2
009B: destroy_car $Patriot
00A6: destroy_car $HUNTER
01E3: show_text_1number_styled GXT 'M_PASS' number 2000 time 5000 style 1
0109: player $PLAYER_CHAR money += 25000
0394: play_music 1
:MISJA_KONIEC
end_thread
Napisałem tyle ale nie rozumiem o pętli wiem do czego służy ale nie umiem sie tym posłigować dasz rade poprawic ? Ps wiesz jaki Op cod do petli pasuje zeby sprawdzil czy CJ jest w samochodzie ?
A co do postu wyżej
version,cleo, to musi byc inaczej zapisze do SCM :/