Czy wiesz, że... na forum możesz uzyskać pomoc nt. modowania GTA?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 2 Następny
Postów: 24 Dołączył: 2009-06-23
#
Cytat:
2 Czy istnieje jakiś opcod który pozwoli mojej postaci silniej bić chodzi mi o efekt jaki jest po wpisaniu kodu IAVENJQ - Mocne Uderzenie
NIE WIEM
Cytat:
1 Czy ktoś zna opcod dzięki któremu moja postać będzie szybsza jak w modzie SuperCJ ??
TO JEST MOD CLEO. Bo nie znam.
Postów: 24 Dołączył: 2009-06-23
#
Weź mi napisz gotowy kod. Sam wybierz kordy i co ma być bramą, ja se później zmienię, bo mi coś nie wychodzi.
Postów: 24 Dołączył: 2009-06-23
#
Cytat:
1@ += 1.0 // 3. jeśli brama ma się przesuwać w kierunku wschód-zachód usun poniższy kod jeśli w kierunku północ-południe usun ten kod


Chce aby otwierała się wschód-zachód. Czyli który kod mam usunąć?


A i skąd mogę wziąć modele? Czy bramą może być każda rzecz?
Postów: 24 Dołączył: 2009-06-23
#
Mam pytanie. Czy da się zrobić bramę. Jak do niej podejdę lub podjadę samochodem to się otwiera. Coś jak ta na lotnisku.
Postów: 24 Dołączył: 2009-06-23
#
Ahh. Zapomniałem się.
Postów: 24 Dołączył: 2009-06-23
#
Cytat:
{$CLEO .cs}
0000: NOP
0247: request_model 346
0247: request_model 347
0247: request_model 348
0247: request_model 349
0247: request_model 350
0247: request_model 351
0247: request_model 352
0247: request_model 353
0247: request_model 372
0247: request_model 355
0247: request_model 356
038B: load_requested_models
:Modzik
wait 10
if
Player.Defined($PLAYER_CHAR)
jf @Modzik


:Klawisz
wait 0
if
0AB0: key_pressed 46
jf @Klawisz

08D4: $Panel = create_panel_with_title 'FEM_MM' position 29.0 145.0 width 200.0 columns 1 interactive 1 background 1 alignment 1
08DB: set_panel $Panel column 0 header 'Bronie' data 'Pistol' 'SilencedPistol' 'DesertEagle' 'Shotgun' 'SawnOffShotgun' 'CombatShotgun' 'MicroUzi' 'MP5' 'TEC9' 'AK47' 'M4' 'DUMMY'
Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = False
:czekaj_na_wybor
wait 0
if
00E1: player $PLAYER_CHAR pressed_key 15
jf @czekaj_na_wybor_test2
:wyjdz
00E1: player $PLAYER_CHAR pressed_key 15
08DA: remove_panel $Panel
03E6: remove_text_box
Marker.Disable($Znaczek)
Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = True
jump @Klawisz
:czekaj_na_wybor_test2
if
00E1: player $PLAYER_CHAR pressed_key 16
jf @czekaj_na_wybor
00E1: player $PLAYER_CHAR pressed_key 15
08D7: $Wybrane = panel $Panel active_row
08DA: remove_panel $Panel
03E6: remove_text_box
0871: init_jump_table $Wybrane total_jumps 2 1 -1 jumps 0 @wybrane1 1 @wybrane2 2 @wybrane3 3 @wybrane4 4 @wybrane5 5 @wybrane6 6 @wybrane7 7 @wybrane8 8 @wybrane9 9 @wybrane10 10 @wybrane11 0 -1 0 -1 0 -1 0 -1 0 -1

:wybrane1
Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = True
01B2: give_actor $PLAYER_ACTOR weapon 22 ammo 100

jump @wyjdz

:wybrane2
Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = True
01B2: give_actor $PLAYER_ACTOR weapon 23 ammo 100
jump @wyjdz

:wybrane3
Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = True
01B2: give_actor $PLAYER_ACTOR weapon 24 ammo 100
jump @wyjdz

:wybrane4
Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = True
01B2: give_actor $PLAYER_ACTOR weapon 25 ammo 100
jump @wyjdz

:wybrane5
Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = True
01B2: give_actor $PLAYER_ACTOR weapon 26 ammo 100
jump @wyjdz

:wybrane6
Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = True
01B2: give_actor $PLAYER_ACTOR weapon 27 ammo 100
jump @wyjdz

:wybrane7
Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = True
01B2: give_actor $PLAYER_ACTOR weapon 28 ammo 100
jump @wyjdz

:wybrane8
Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = True
01B2: give_actor $PLAYER_ACTOR weapon 29 ammo 100
jump @wyjdz

:wybrane9
Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = True
01B2: give_actor $PLAYER_ACTOR weapon 32 ammo 100
jump @wyjdz

:wybrane10
Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = True
01B2: give_actor $PLAYER_ACTOR weapon 30 ammo 60
jump @wyjdz

:wybrane11
Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = True
01B2: give_actor $PLAYER_ACTOR weapon 31 ammo 60
jump @wyjdz


Zrobiłem tak, ale gdy włączam grę daje DELETE wyświetla mi się MENU, ale nie wyświetla niektórych nazw i jak wybiorę niektóre daje Shift to mi się wyłącza gra.
Postów: 24 Dołączył: 2009-06-23
#
Ok. Dzięki.
Postów: 24 Dołączył: 2009-06-23
#
Nie no spoko jest. Tylko jak zrobić większą listę broni?
Postów: 24 Dołączył: 2009-06-23
#
Mam prośbę.
Czy by mi mógł ktoś napisać w cleo pewnego moda w którym nacisnę np. "DELETE"
i wyświetli mi się menu, będą tam nazwy niektórych broni, a jeśli naciśnie się
na jedną z nich to daje nam tą broń.

Próbowałem zrobić takie menu jak jest na www.gta-mods.pl ale nie mogę coś mi nie wychodzi.
Poprzedni 1 2 Następny
Created & Powered by MakG