Czy wiesz, że... rejestracja trwa tylko 20 sekund?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 11 Dołączył: 2009-04-11
#
Cytat:
Jednak to od groma czasu...


Zdaje sobie z tego sprawę ale 9 osób jest i są już wstępne projekty:)

Fecik wysłałem pw czy jestem zainteresowany czy nie:)

___________________
Postów: 11 Dołączył: 2009-04-11
#
jeszcze napisz mi (sorki za taka niesamodzielność) za głównego gracza odpowiada player dff i txt??

___________________
Postów: 11 Dołączył: 2009-04-11
#
Kto wie może ktoś na forum skorzysta z tego bo moje zdanie to jak ktoś poważnie podchodzi do tego to lepiej uprościć życie opisując coś.

___________________
Postów: 11 Dołączył: 2009-04-11
#
Cytat:
Hmm... jak chcesz tworzyc gry to najpierw musisz nauczyc sie ortografii...

Z góry przepraszam za ortografie ale sądzę że ortografia moze przeszkadzać w skryptach co do mojej funkcji nie należny na chwilę obecną.

Cytat:
To ma być wstęp do reklamy waszego projektu czy o co ci chodzi?


Reklama to nie jest bo zapodawałbym oficjalna stronę mojej grupy czego nie robię tylko ciekawostka a że to dział "wasze produkcje" to oczywiście mam zamiar publikować efekty pracy dotyczącej projektu(dla jasności mam do tego pozwolenie:) ) chyba że nie chcecie to mogę uznać temat za zamknięty.

Cytat:
... czy to twoj silnik gry?...


A musi być mój aby móc o nim się wypowiadać? Po prostu opisuje że można go przetestować niekomercyjnie bo sam nim posługuję obecnie.

Czy coś ważnego pominąłem?

___________________
Postów: 11 Dołączył: 2009-04-11
#
zapewne każdy z was wie jak tworzy się mody do gier ale czy ktoś nie rozmyślał z was o zrobieniu własnej gry?

Fakt że to nie jest proste ale wykonalne:)
Czemu o tym pisze? Na pewno nie chce spamować:)

Ale jak ktoś będzie chciał skorzystać z tej wiedzy mogę rozwinąć temat:)

Być może słyszał ktoś z was o Esenthel engine to jak pewnie wiadomo główny silnik do gier na których można robić nawet dobrej jakości gry do niego w zestawie jest world edytor. Jedyna wada jest taka że jak gra zapowiada się dobrze i ma być komercyjna to współczucie finansowe pada bo dla amatorskich zespołów oraz firm które nie wyprodukowały jeszcze komercyjnej gry,
oraz nie posiadają jeszcze licencji Esenthel Engine to cena za 1 amatorska wynosi aktualnie 250zł a kolejne 1.000zł a profesjonalna 20.000 zł a kolejne 17.000zł

Ładne ceny prawda??
Ale zawsze można nie kupować licencji tylko wystawić za darmo a silnik można pobrać za darmo bez opłat i na nieograniczony czas czyli największy plus bo można na spokojnie przetestować sobie:)

Ja aktualnie zajmuje się grafika 3D i udzielam się w takim projekcie więc nie ukrywam że używamy z Esenthel-a.

___________________
Postów: 11 Dołączył: 2009-04-11
#
Zapewne każdy zna tą gierkę ale mało się tu wypowiada i związku z tym chciałbym się was najbardziej spodobało lub zdołowało i poznać wasza ocenę w skali 1/5. Czy zmienilibyście coś w GTA VC czy dodali coś co by udoskonaliło jego klimat lub jakość.

___________________
Postów: 11 Dołączył: 2009-04-11
#
chciałbym się was zapytać(zanim zacznę okaleczać GTA :P)czy jak posiadam model organiczny i osobna teksturę to muszę wgrać je osobno czy mogę od razu w 1 kawałku podmienić?

Sądzę że pytanie może być dla was głupie ale mam nadzieje że zrozumiecie mnie pod tym względem gdyż nigdy nie modowałem:)

___________________
Postów: 11 Dołączył: 2009-04-11
#
moje zdanie osobiste jest takie że jak na zwykły screen to bardzo ładnie ci wyszło:)

___________________
Postów: 11 Dołączył: 2009-04-11
#
ale sadze ze korona mi z głowy nie spadnie jak exportuje sobie do tego formatu:)

___________________
Postów: 11 Dołączył: 2009-04-11
#
Czyli 1 problem mam z głowy blender exportuje do formatu 3d maxa :) a co do filmikow to michodzi o to ze chcialbym zrobic np rozmowe 2 panow na ulicy VC coś w formie Historyjki

___________________
Postów: 11 Dołączył: 2009-04-11
#
witam chciałbym się dowiedzieć od was 3 rzeczy;

1.Czy do modowania gta vc potrzebny jest koniecznie 3d max czy można korzystać z innego programu a potem exportowac do formatu 3d maxa?
2.Istnieje możliwość podmiany modeli organicznych ludzi i głównego bohatera zasada jest taka sama jak z plikami budynków i samochodów??
3.zaawansowane manewry typu filmiki wykozystujac gta to potrzebna jest znajomość c++??

starałem się przejżeć całe forum i znam tutoriale do gta ale jeżeli coś pominąłem a pytam z góry przepraszam.



___________________
Poprzedni 1 Następny
Created & Powered by MakG