Postów:
11
Dołączył:
2009-04-11
Temat:
model i tekstura
|
Napisano dnia:
2009-04-13 10:13:04
jeszcze napisz mi (sorki za taka niesamodzielność) za głównego gracza odpowiada player dff i txt??
___________________
Postów:
11
Dołączył:
2009-04-11
Temat:
Twożenie własnej gry
|
Napisano dnia:
2009-04-12 22:12:50
Kto wie może ktoś na forum skorzysta z tego bo moje zdanie to jak ktoś poważnie podchodzi do tego to lepiej uprościć życie opisując coś.
___________________
Postów:
11
Dołączył:
2009-04-11
Temat:
Twożenie własnej gry
|
Napisano dnia:
2009-04-12 17:18:54
zapewne każdy z was wie jak tworzy się mody do gier ale czy ktoś nie rozmyślał z was o zrobieniu własnej gry?
Fakt że to nie jest proste ale wykonalne:)
Czemu o tym pisze? Na pewno nie chce spamować:)
Ale jak ktoś będzie chciał skorzystać z tej wiedzy mogę rozwinąć temat:)
Być może słyszał ktoś z was o Esenthel engine to jak pewnie wiadomo główny silnik do gier na których można robić nawet dobrej jakości gry do niego w zestawie jest world edytor. Jedyna wada jest taka że jak gra zapowiada się dobrze i ma być komercyjna to współczucie finansowe pada bo dla amatorskich zespołów oraz firm które nie wyprodukowały jeszcze komercyjnej gry,
oraz nie posiadają jeszcze licencji Esenthel Engine to cena za 1 amatorska wynosi aktualnie 250zł a kolejne 1.000zł a profesjonalna 20.000 zł a kolejne 17.000zł
Ładne ceny prawda??
Ale zawsze można nie kupować licencji tylko wystawić za darmo a silnik można pobrać za darmo bez opłat i na nieograniczony czas czyli największy plus bo można na spokojnie przetestować sobie:)
Ja aktualnie zajmuje się grafika 3D i udzielam się w takim projekcie więc nie ukrywam że używamy z Esenthel-a.
___________________
Postów:
11
Dołączył:
2009-04-11
Temat:
Wasza ocena
|
Napisano dnia:
2009-04-12 16:43:37
Zapewne każdy zna tą gierkę ale mało się tu wypowiada i związku z tym chciałbym się was najbardziej spodobało lub zdołowało i poznać wasza ocenę w skali 1/5. Czy zmienilibyście coś w GTA VC czy dodali coś co by udoskonaliło jego klimat lub jakość.
___________________
Postów:
11
Dołączył:
2009-04-11
Temat:
model i tekstura
|
Napisano dnia:
2009-04-12 16:35:10
chciałbym się was zapytać(zanim zacznę okaleczać GTA :P)czy jak posiadam model organiczny i osobna teksturę to muszę wgrać je osobno czy mogę od razu w 1 kawałku podmienić?
Sądzę że pytanie może być dla was głupie ale mam nadzieje że zrozumiecie mnie pod tym względem gdyż nigdy nie modowałem:)
___________________
Postów:
11
Dołączył:
2009-04-11
Temat:
Konkurs
|
Napisano dnia:
2009-04-12 16:01:15
moje zdanie osobiste jest takie że jak na zwykły screen to bardzo ładnie ci wyszło:)
___________________
Postów:
11
Dołączył:
2009-04-11
Temat:
3 pytania modowania
|
Napisano dnia:
2009-04-12 11:47:33
ale sadze ze korona mi z głowy nie spadnie jak exportuje sobie do tego formatu:)
___________________
Postów:
11
Dołączył:
2009-04-11
Temat:
3 pytania modowania
|
Napisano dnia:
2009-04-11 21:36:19
Czyli 1 problem mam z głowy blender exportuje do formatu 3d maxa :) a co do filmikow to michodzi o to ze chcialbym zrobic np rozmowe 2 panow na ulicy VC coś w formie Historyjki
___________________
Postów:
11
Dołączył:
2009-04-11
Temat:
3 pytania modowania
|
Napisano dnia:
2009-04-11 16:28:02
witam chciałbym się dowiedzieć od was 3 rzeczy;
1.Czy do modowania gta vc potrzebny jest koniecznie 3d max czy można korzystać z innego programu a potem exportowac do formatu 3d maxa?
2.Istnieje możliwość podmiany modeli organicznych ludzi i głównego bohatera zasada jest taka sama jak z plikami budynków i samochodów??
3.zaawansowane manewry typu filmiki wykozystujac gta to potrzebna jest znajomość c++??
starałem się przejżeć całe forum i znam tutoriale do gta ale jeżeli coś pominąłem a pytam z góry przepraszam.
___________________