Czy wiesz, że... możesz podsyłać newsy, artykuły, pliki i zdjęcia?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 2 Następny
Postów: 21 Dołączył: 2013-01-01
#
Sorki za pomylke. Wyczytalem to z jakiejs zagranicznej strony.
Postów: 21 Dołączył: 2013-01-01
#
Gra potrafi odczytac jednoczesnie tylko jednego txd. Gdy bedzie ich wiecej, to poprzednie tekstury zamienia sie w biale prostokaty. Taki limit.
Postów: 21 Dołączył: 2013-01-01
#
Co do problemu z gmax: okienko edytora materialow obslugiwane jest przez wtyczke flash player. Gdy klikne na dowolna zakladke np opacity to mam caly czas to diffuse factors. Kiedy natomiast klikne na assign texture to wywala unable to convert undefined to type string i gdy to wylacze i na cos klikne to wybija dzwiek errora i restartowac program musze. Patrzylem nawet na forach o Trainz ale nic o tym problemie nie bylo :-( .
Postów: 21 Dołączył: 2013-01-01
#
Znajdz w scm:
Kod:
0629: change_integer_stat 181 to 0

i zamien 0 na 4. Bedziesz mial odblokowane wszystkie miasta i chyba cos tam jeszcze.
Postów: 21 Dołączył: 2013-01-01
#
Mam problem z mapowaniem tekstur w Zmodelerze - czego bym nie robil, jest rozmazana. 3DSMax odpada bo nie moge go pobrac (internet mobilny; skromne limity transferu) a flash player nie calkowicie obsluguje okienko nakladania materialow w gmaxie. Model, ktory edytuje to polaczone tunele prosty i zakret z mojego metra. Staram sie zrobic z nich rozjazd.
Postów: 21 Dołączył: 2013-01-01
#
Przydaly by sie troche doklaniejsze informacje: gdzie go ustawiles i wycinek skryptu z calym opcodem. Korzystam z cleo3 a w nim nie ma tego 00A5:, tylko 06D8: 1@ = create_train_at 2278.177 -1144.882 27.5107 type 0 direction 1 (pociag pojawia sie u wylotu tunelu w Jefferson).
@edit: zdekompiluj main.scm i poszukaj w nim "create_train". Co do lewitacji - albo zaladowales tym opcodem pociag jako samochod albo gra nie przykleila go do najblizszej sciezki.
Poprzedni 1 2 Następny
Created & Powered by MakG