Postów:
18
Dołączył:
2010-10-27
Napisano dnia: 2010-11-02 15:20:48
Witam! Postanawiam zrobić mod typu total conversions do GTA III . Mam już dużo wykonanych tekstur,ale brakuje jeszcze. Nazwę ustalę razem z innymi twórcami moda.Potrzebuję:
-Kilku skrypterów
-Min. 2 modelerów dff i txd
Fabuła nie zostanie opublikowania aż do ukończenia mody.Też tylko twórcy wcześniej o tym będą wiedzieć.
Z góry dzięki.
Postów:
26
Dołączył:
2010-04-17
Napisano dnia: 2010-11-02 20:00:24
hm ,a ludzi od map nie potrzebujesz? jeśli tak- zgłaszam się na ochotnika
___________________
http://www.alcofoto.pl
Postów:
18
Dołączył:
2010-10-27
Napisano dnia: 2010-11-03 18:39:08
Od map?...
Też by się bardzo przydało.Ok,a robiłeś już jakieś mody z mapami?
Postów:
26
Dołączył:
2010-04-17
Napisano dnia: 2010-11-03 18:46:23
tak, przy Vice Citym mam zrobione 3 niewielkie wysepki- niestety- map editor jest dosyć niepewnym programem, i na mapie występują błędy w rodzaju że nie widzę czegoś w programie, a widzę w grze i na odwrót- ale nie robię własnych DFFów- tylko mapy- mam ja wrzuconą na mojego chomika- nazywa sie Praktica_MTL5- folder GTA- ale nie bardzo wiem, jakie limity- trzeba experymentalnie ustalić
mogę też zrobić coś w plikach z folderu DATA( ale nie wszystkich)
___________________
http://www.alcofoto.pl
Postów:
18
Dołączył:
2010-10-27
Napisano dnia: 2010-11-03 18:56:36
Do wysep używałeś modelów z gry czy sam robiłeś modele w gta3.img LOD itd.
W data byś mogłbyś pokopać w gta3.dat , i te ide. w folderach w maps.
Z tego co wiem to gta3.dat to tam jest ta widzialność a ide to stawianie na jakimś terenie jakichś budynków itd.
Co do limitów, chyba VC limit adjuster działa też na gta 3,a nie?
Postów:
26
Dołączył:
2010-04-17
Napisano dnia: 2010-11-03 18:58:37
oj nie wiem, nie wiem...
modeli używam oryginalnych, ale chcę się nauczyć robić nowe
___________________
http://www.alcofoto.pl