Czy wiesz, że... możesz podsyłać newsy, artykuły, pliki i zdjęcia?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Modeluje sobie takie niewielkie miasto do gta sa. Jak z modelowaniem mi nawet idzie tak z teksturami nie bardzo.

http://img507.imageshack.us/img507/867/asdasdnuf

Jak widać na obrazku powyżej na jednym budynku użyłem oryginalnych tekstur z gta sa, a na drugim pobranych z neta. Te tekstury z gta sa o wiele ładniejsze i się tak nie rozmazują jak te pobrane z neta. Nawet prawie z drugiego końca mapy tekstury z gry wyglądają ładnie.

Ktoś może wie jak tworzyć takie tekstury żeby wyglądały tak samo jak te z gta, to znaczy nie rozmazywały się?
Postów: 37 Dołączył: 2012-12-25
#
Tekstury mogą być zbyt wyraziste i będą widoczne z bliska bardzo szczegółowo a z daleka gorzej, tekstury lod powinny być lekko rozmazane(blur)

___________________
GTA Big Day - największy polski mod do Vice City
Poprzedni 1 Następny
Zaloguj się lub zarejestruj się, żeby pisać na forum.
Created & Powered by MakG