Czy wiesz, że... możesz podsyłać newsy, artykuły, pliki i zdjęcia?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 52 Dołączył: 2012-11-18
#
Witam, mam następujący problem. Zaimportowałem do 3dmaxa postać Big Smoke'a i chcę zrobić z niego pomnik (w grze będzie bez ruchu, po prostu pomnik) lecz nie mogę zmienić jego postury (tzn np odchylić mu ręki, czy coś takiego) Po próbie skręcenia szkieletu, odchyla się tylko sam szkielet, tak jakby model nie był pod niego "podłączony". W przypadku modelu z Gta3 wszystko poszło pomyślnie. Moje pytanie: Jak podpiąć szkielet do modelu?

http://i.imagebanana.com/img/l3kdlbru/smoke2
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Peda najlepiej zaimportuj do maksa przez skrypt "IFP IO animation". Sam skrypt wchodzi zestaw skryptów kams script.
Postów: 52 Dołączył: 2012-11-18
#
Zapomniałem wcześniej odpisać ale wszystko się udało, dzięki wielkie :)
Poprzedni 1 Następny
Zaloguj się lub zarejestruj się, żeby pisać na forum.
Created & Powered by MakG