Czy wiesz, że... możesz podsyłać newsy, artykuły, pliki i zdjęcia?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
Mam pytanie jak dopasowuje się teksturę do modelu. Załóżmy że mam model .dff który chcę pokryć trzema teksturami, tzn. na dole inna, po środku inna i na górze inna. To jak ustawić te tekstury na poszczególne części modelu?
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
W jakim programie?
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
No najlepiej 3ds max
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
To są podstawy(z podkreśleniem na podstawy) obsługi 3ds max. W necie masz pełno triali na ten temat(za równo tekstowych jak i filmików wideo) więc tłumaczenie po raz enty tego samego nie ma trochę sensu. Jak nie wiesz jakich słów wpisać żeby ci znalazło odpowiedni trial to wpisz sobie "3ds max teksturowanie" albo po angielsku "3ds max texturing". Ja się z owych poradników uczyłem i nie wieże że i ty byś nie mógł się nauczyć.
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
To mam jeszcze inne pytanie, czy jak mam gotowy model i teksturę (zapisane już w plikach .dff i .txd) i chcę przeskalować model (tylko zmniejszyć) to czy muszę teksturę na nowo nakładać, czy będzie ona pasować tak samo do zmniejszonego modelu?
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Tak będzie pasować.
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
A powiedz mi jeszcze czy plik LOD musi posiadać swój plik kolizji? Oczywiście nie chodzi mi tu o samą kolizję, (bo to byłoby bez sensu), ale czy musi istnieć plik .col (chociażby pusty) o takiej samej nazwie jak nazwa modelu LOD ?
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Cytat:
A powiedz mi jeszcze czy plik LOD musi posiadać swój plik kolizji?

Tak musi inaczej się gra nie włączy
Cytat:
ale czy musi istnieć plik .col (chociażby pusty) o takiej samej nazwie jak nazwa modelu LOD ?

Jak wyżej. Jednak jeżeli chodzi o kolizje modelów LOD możesz kolizje wyłączyć w programie o nazwie colleditor 2. Co do nazwy kolizji modelów LOD to musi być ona taka sama jak nazwa pliku LOD.
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
Dzięki, to chyba tyle, przynajmniej na razie
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
To zamykam.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Temat zamknięty.
Poprzedni 1 Następny
Created & Powered by MakG