Postów:
205
Dołączył:
2010-11-23
Napisano dnia: 2011-12-12 17:34:45
Bardzo spodobał mi się sposób konwersji modeli z różnych gier do San Andreas więc sam spróbowałem coś zrobić. Zaopatrzyłem się w 3DS Max'a 2009 ( Trial ) oraz Kam's Script. Wszystko było by OK, gdyby nie jeden szkopuł. Gdy wybieram " Import " Nie mam do wyboru formatu 3RD w którym 3D Ripper zapisuje swoje modele. I nie mam jak tego zobaczyć w 3DS Maxie :/
Podczas uruchamiania Max'a wyskakuje mi taki błąd:
Nie wiem czym to jest spowodowane, i czy to wina właśnie tego błędu. Prosze o pomoc.
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2011-12-12 18:59:47
Postów:
205
Dołączył:
2010-11-23
Napisano dnia: 2011-12-13 07:34:35
Windows 7 Ultimate 64Bit.
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2011-12-13 11:18:09
Podobno pomaga wyłączenie "interfejsu Aero" Windows 7. Niestety nie mam tego systemu i nie potrafię powiedzieć jak to się robi i co to jest dogładnie ale to coś chyba związane z pulpitem. Ale zapewne google ci powie jak to się robi j co to jest dokładnie no i jakie skutki uboczne są tego zabiegu. Jeżeli problem dalej będzie się pojawiał albo boisz się sam grzebać w systemie proponuje zapytać się na forum
www.max3d.pl. Tam są bardziej doświadczeni ludzie z takimi programami i prędzej coś ci powiedzą.
Postów:
205
Dołączył:
2010-11-23
Napisano dnia: 2011-12-13 17:03:39
Wyłączyłem, lecz problem nadal ten sam :/
Postów:
304
Dołączył:
2010-10-02
Napisano dnia: 2011-12-13 22:58:50
A skrypt napewno zainstalowałeś do dobrej wersji 3ds maxa ?
Postów:
205
Dołączył:
2010-11-23
Napisano dnia: 2011-12-14 16:01:22
Tak.
Próbowałem zarejstrować się na tej stronce
http://www.max3d.pl/ jednakże jest to niemożliwe. Cały czas wyskakuje błąd, że źle przepisuje kod z obrazka :/