Postów:
552
Dołączył:
2009-11-29
Napisano dnia: 2011-11-11 22:24:48
1. zastanawia mnie jak to jest zrobione że w każdym z miast w S.A jest inna pogoda
warunki atmosferyczne
2. jest jakiś opcode czy coś co odpowiada za rozprzestrzenianie się ognia
___________________
https://www.youtube.com/playlist?list=PLnyepX_nM3diMjoil8NbARyMbgn4wMvOb
https://www.paysafecard.com/pl-pl/lp-produkte/mgm/?partnerProgramId=4597a36f-1a4b-4a98-ac47-c8c8e54bccc1
https://www.g2a.com/r/user-5615b5b5a48c5
Wymyśliłem sobie na to sposób, będę udawał głucho niemego.
Postów:
878
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2011-11-11 22:54:01
2. Nie jestem pewien, ale możesz spróbować z tym:
Kod:
0828: set_max_fire_generations 1
Jeżeli chodzi Ci ogólnie o ogień w grze, a nie tylko stworzony ręcznie w skrypcie.
___________________
Administrator
Postów:
552
Dołączył:
2009-11-29
Napisano dnia: 2011-11-12 00:31:47
moze nie jasno sie wyraziłem
chodziło mi o to że jak sie coś pali to ogień się rozprzestrzenia i jest go coraz więcej
___________________
https://www.youtube.com/playlist?list=PLnyepX_nM3diMjoil8NbARyMbgn4wMvOb
https://www.paysafecard.com/pl-pl/lp-produkte/mgm/?partnerProgramId=4597a36f-1a4b-4a98-ac47-c8c8e54bccc1
https://www.g2a.com/r/user-5615b5b5a48c5
Wymyśliłem sobie na to sposób, będę udawał głucho niemego.
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2011-11-12 12:22:13
Cytat:
moze nie jasno sie wyraziłem
chodziło mi o to że jak sie coś pali to ogień się rozprzestrzenia i jest go coraz więcej
Do tego celu możesz wykorzystać np. efekty 2dfx. I tu masz dwie możliwości do wyboru. Możesz stworzyć własny
efekt palenie się ognia lub wykorzystać te już istniejące w grze. Jednak w obu przypadkach musiał byś napisać odpowiedni skrypt który by symulował rozchodzenie się ognia np. po jakimiś budynku.
Do końca nie jest pewien czy by się tak dało zrobić ale biorąc pod uwagę broń zwaną koktajlem mołotowa on ma pewne właściwości rozchodzenia się ognia. To znaczy kiedy się nią żuci o coś to najpierw jest go nie wiele a z czasem coraz więcej. Jednak tak jak mówię nie jestem pewien czy ten efekt da się przenieść na zwykły obiekt.