Czy wiesz, że... możesz podsyłać newsy, artykuły, pliki i zdjęcia?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 245 Dołączył: 2011-03-21
#
Witam wszystkich mam problem ponieważ nie wiem jak w CLEO zrobić zegar do HUD'u i kasę. Są na to jakieś opcode czy to trzeba napisać ?
Postów: 304 Dołączył: 2010-10-02
#
Można zapisać kase do zmiennej:
Kod:
010B: 4@ = player $PLAYER_CHAR money
Postów: 245 Dołączył: 2011-03-21
#
I tak zabardzo nie rozumiem, wiem że do zmiennej ale to chyba nie znaczy że musze robić pęle sprawdzające po kolei czy gracz ma 1$ czy 2$ czy 25 $ ?
Postów: 304 Dołączył: 2010-10-02
#
hmm... Niewiem, jak nie tak to to jest pewnie w .exe zapisane.
Postów: 61 Dołączył: 2010-01-23
#
Kod:
jeśli chcesz wyświetlac ile player ma kasy to musisz dodać :

0ADF: add_dynamic_GXT_entry "KASA7"   text "$0000000~1~"
0ADF: add_dynamic_GXT_entry "KASA6"   text "$000000~1~"
0ADF: add_dynamic_GXT_entry "KASA5"   text "$00000~1~"
0ADF: add_dynamic_GXT_entry "KASA4"   text "$0000~1~"
0ADF: add_dynamic_GXT_entry "KASA3"   text "$000~1~"
0ADF: add_dynamic_GXT_entry "KASA2"   text "$00~1~"
0ADF: add_dynamic_GXT_entry "KASA1"   text "$0~1~"
0ADF: add_dynamic_GXT_entry "KASA0"   text "$~1~"


i sprawdzać ile gracz ma kasy
Kod:
010B: KASA = player 0 money
if and
    0029:   KASA >= 0
    002B:   9 >=  KASA
then
    045A: draw_text_1number 606.0 82.0 GXT " KASA7" number  KASA 
end
if and
    0029:    KASA >= 9
    002B:   99 >=  KASA
    045A: draw_text_1number 606.0 82.0 GXT "KASA6" number KASA


o ile wiem te opcody kompiluja sie tylko w cleo4 :P

w kazdym badz razie cos w tym stylu
Postów: 245 Dołączył: 2011-03-21
#
To to jest troche roboty xD dobra dzięki, a wie ktoś jak ten zegar zrobić ?
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Tak samo jak pieniądze.

A co do takiego sprawdzania kasy, to można zrobić o wiele prościej. Sprintf, malloc i trochę inne wykorzystanie opcodu 0ADF sprawiłoby, że nie trzeba by było robić tyle oddzielnych wpisów. To samo tyczy się zegara.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 61 Dołączył: 2010-01-23
#
CrisPK gdzie tu widzisz dużo roboty? praktycznie wszystko już jest zrobione to nie jest aż tak skomplikowane : P
Postów: 245 Dołączył: 2011-03-21
#
Dzięx już rozumiem temat do zamknięcia.
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Jak sobie chcesz.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Temat zamknięty.
Poprzedni 1 Następny
Created & Powered by MakG