Postów:
245
Dołączył:
2011-03-21
Napisano dnia: 2011-08-27 01:22:18
Witam wszystkich mam problem ponieważ nie wiem jak w CLEO zrobić zegar do HUD'u i kasę. Są na to jakieś opcode czy to trzeba napisać ?
Postów:
304
Dołączył:
2010-10-02
Napisano dnia: 2011-08-27 12:17:13
Można zapisać kase do zmiennej:
Kod:
010B: 4@ = player $PLAYER_CHAR money
Postów:
245
Dołączył:
2011-03-21
Napisano dnia: 2011-08-27 14:40:31
I tak zabardzo nie rozumiem, wiem że do zmiennej ale to chyba nie znaczy że musze robić pęle sprawdzające po kolei czy gracz ma 1$ czy 2$ czy 25 $ ?
Postów:
304
Dołączył:
2010-10-02
Napisano dnia: 2011-08-27 16:38:00
hmm... Niewiem, jak nie tak to to jest pewnie w .exe zapisane.
Postów:
61
Dołączył:
2010-01-23
Napisano dnia: 2011-08-27 18:00:44
Kod:
jeśli chcesz wyświetlac ile player ma kasy to musisz dodać :
0ADF: add_dynamic_GXT_entry "KASA7" text "$0000000~1~"
0ADF: add_dynamic_GXT_entry "KASA6" text "$000000~1~"
0ADF: add_dynamic_GXT_entry "KASA5" text "$00000~1~"
0ADF: add_dynamic_GXT_entry "KASA4" text "$0000~1~"
0ADF: add_dynamic_GXT_entry "KASA3" text "$000~1~"
0ADF: add_dynamic_GXT_entry "KASA2" text "$00~1~"
0ADF: add_dynamic_GXT_entry "KASA1" text "$0~1~"
0ADF: add_dynamic_GXT_entry "KASA0" text "$~1~"
i sprawdzać ile gracz ma kasy
Kod:
010B: KASA = player 0 money
if and
0029: KASA >= 0
002B: 9 >= KASA
then
045A: draw_text_1number 606.0 82.0 GXT " KASA7" number KASA
end
if and
0029: KASA >= 9
002B: 99 >= KASA
045A: draw_text_1number 606.0 82.0 GXT "KASA6" number KASA
o ile wiem te opcody kompiluja sie tylko w cleo4 :P
w kazdym badz razie cos w tym stylu
Postów:
245
Dołączył:
2011-03-21
Napisano dnia: 2011-08-27 18:48:36
To to jest troche roboty xD dobra dzięki, a wie ktoś jak ten zegar zrobić ?
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Napisano dnia: 2011-08-27 20:37:01
Tak samo jak pieniądze.
A co do takiego sprawdzania kasy, to można zrobić o wiele prościej. Sprintf, malloc i trochę inne wykorzystanie opcodu 0ADF sprawiłoby, że nie trzeba by było robić tyle oddzielnych wpisów. To samo tyczy się zegara.
___________________
Moderator
Postów:
61
Dołączył:
2010-01-23
Napisano dnia: 2011-08-28 08:56:39
CrisPK gdzie tu widzisz dużo roboty? praktycznie wszystko już jest zrobione to nie jest aż tak skomplikowane : P
Postów:
245
Dołączył:
2011-03-21
Napisano dnia: 2011-08-28 14:21:56
Dzięx już rozumiem temat do zamknięcia.
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Napisano dnia: 2011-08-28 15:24:07
Jak sobie chcesz.
___________________
Moderator