Postów:
245
Dołączył:
2011-03-21
Napisano dnia: 2011-08-15 02:54:13
Jak napisać skrypt aby CJ chodził a nie biegł truchtem bo próbowałem już z kilkowa opcodami ale dalej nie wiem jak to zrobić.
Postów:
61
Dołączył:
2010-01-23
Napisano dnia: 2011-08-15 08:57:15
Kod:
05D3: AS_actor $PLAYER_ACTOR goto_point 345.5621 306.2212 998.4484 mode 4 30000 ms
Postów:
245
Dołączył:
2011-03-21
Napisano dnia: 2011-08-15 11:41:21
Ale mi nie chodzi żeby on szedł do jakiegoś punktu tylko cały czas chodził a nie biegł.
Postów:
294
Dołączył:
2011-07-27
Napisano dnia: 2011-08-15 13:05:14
Ale przecież taka funkcja jest normalnie dostępna w grze, należy chodzić z wciśniętym jakimś przyciskiem chyba odpowiadającym za dodatkową akcję, czy jakoś tak; nie jestem pewien który to przycisk dokładnie ;-)
Postów:
245
Dołączył:
2011-03-21
Napisano dnia: 2011-08-15 13:07:55
OMG mówie że chce aby CJ chodził tak bez wciśniętego przycisku "ALT". Tak jak w GTA IV.
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2011-08-15 13:46:55
Był taki mod który pozwalał na takie poruszanie postaci bez trzymania klawisza alt jednak gdzie go widziałem to nie wiem.
A co do tego opcodu to mi się wydaje że wystarczy uruchomić odpowiednią animacje za pomocą tego opcodu
Kod:
0605: actor $PLAYER_ACTOR perform_animation_sequence "IDLE_CHAT" from_file "PED" 4.0 loop 1 0 0 0 -1 ms
i wpisać odpowiednią nazwę animacji chodzenia. Co do tej animacji chodzenia znajdziesz ją gdzieś
w tym spisie.
Po za tym wydaje się mi że gdzie w spisie opcodów widziałem bezpośredni opcod, który po dodaniu do scryptu powodował że postać chodziła tak jak chcesz jednak nie ma jak tego teraz sprawdzić.
Postów:
245
Dołączył:
2011-03-21
Napisano dnia: 2011-08-15 14:09:14
Dzięki działa :) Sory jednak nie działa ;/ nie wiem jak zrobić aby po wciśniećiu i przytrzymaniu "w" szedł, bo teraz jak wcisne w to cały czas idzie ;/
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2011-08-15 14:59:31
Bo musisz napisać odpowiedni skrypt który najpierw by powodował włączenie tej animacji jeżeli jest taka potrzeba a potem wyłączenie jej.
Postów:
245
Dołączył:
2011-03-21
Napisano dnia: 2011-08-15 15:02:25
Nie zabardzo mam pojęcie jak to zrobić ;/
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Napisano dnia: 2011-08-15 15:48:45
olopl100 napisał(a):
Był taki mod który pozwalał na takie poruszanie postaci bez trzymania klawisza alt jednak gdzie go widziałem to nie wiem.
http://forum.gtasite.pl/index.php?topic=39985
___________________
Moderator
Postów:
245
Dołączył:
2011-03-21
Napisano dnia: 2011-08-15 15:51:46
@Silent - Twój mod mi nie działa, i niestety nie da się podejrzeć jak to jest zrobione.
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2011-08-15 18:31:56
Do większości jego skrytpów musisz mieć zainstalowane cleo 4.
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Napisano dnia: 2011-08-15 18:36:08
Właśnie nie, lubię zachowywać kompatybilność z CLEO3. Na tej stronie tylko jeden mod wymaga CLEO4 i jest on wyraźnie oznaczony :P
___________________
Moderator
Postów:
245
Dołączył:
2011-03-21
Napisano dnia: 2011-08-15 18:54:25
Dobra widze że nie dostane odpowiedzi ;P Temat do zamknięcia.
Postów:
61
Dołączył:
2010-01-23
Napisano dnia: 2011-08-15 20:15:19
Napisałem ci taki kod:
Kod:
{$VERSION 3.1.0027}
{$CLEO .cs}
//-------------MAIN---------------
thread 'ANIM'
:ANIM_11
wait 0
if
Player.Defined($PLAYER_CHAR)
else_jump @ANIM_11
if
0AB0: key_pressed 87
else_jump @ANIM_11
04ED: load_animation "PED"
:ANIM_53
wait 0
if
04EE: animation "PED" loaded
else_jump @ANIM_53
0812: AS_actor $PLAYER_ACTOR perform_animation "IDLE_CHAT" IFP_file "PED" 1.0 loopA 1 lockX 1 lockY 1 lockF 1 time -2 // versionB
wait 1000
:ANIM_117
wait 0
if
Player.Defined($PLAYER_CHAR)
else_jump @ANIM_117
if and
8AB0: not key_pressed 87
80E1: not player 0 pressed_key 15
else_jump @ANIM_165
jump @ANIM_117
:ANIM_165
0792: disembark_instantly_actor $PLAYER_ACTOR
04EF: release_animation "PED"
wait 1000
jump @ANIM_11
zmień tylko animacje :P