Czy wiesz, że... rejestracja trwa tylko 20 sekund?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 2 Następny
Postów: 245 Dołączył: 2011-03-21
#
Jak napisać skrypt aby CJ chodził a nie biegł truchtem bo próbowałem już z kilkowa opcodami ale dalej nie wiem jak to zrobić.
Postów: 61 Dołączył: 2010-01-23
#
Kod:
05D3: AS_actor $PLAYER_ACTOR goto_point 345.5621 306.2212 998.4484 mode 4 30000 ms
Postów: 245 Dołączył: 2011-03-21
#
Ale mi nie chodzi żeby on szedł do jakiegoś punktu tylko cały czas chodził a nie biegł.
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
Ale przecież taka funkcja jest normalnie dostępna w grze, należy chodzić z wciśniętym jakimś przyciskiem chyba odpowiadającym za dodatkową akcję, czy jakoś tak; nie jestem pewien który to przycisk dokładnie ;-)
Postów: 245 Dołączył: 2011-03-21
#
OMG mówie że chce aby CJ chodził tak bez wciśniętego przycisku "ALT". Tak jak w GTA IV.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Był taki mod który pozwalał na takie poruszanie postaci bez trzymania klawisza alt jednak gdzie go widziałem to nie wiem.

A co do tego opcodu to mi się wydaje że wystarczy uruchomić odpowiednią animacje za pomocą tego opcodu
Kod:
0605: actor $PLAYER_ACTOR perform_animation_sequence "IDLE_CHAT" from_file "PED" 4.0 loop 1 0 0 0 -1 ms   
i wpisać odpowiednią nazwę animacji chodzenia. Co do tej animacji chodzenia znajdziesz ją gdzieś w tym spisie.

Po za tym wydaje się mi że gdzie w spisie opcodów widziałem bezpośredni opcod, który po dodaniu do scryptu powodował że postać chodziła tak jak chcesz jednak nie ma jak tego teraz sprawdzić.
Postów: 245 Dołączył: 2011-03-21
#
Dzięki działa :) Sory jednak nie działa ;/ nie wiem jak zrobić aby po wciśniećiu i przytrzymaniu "w" szedł, bo teraz jak wcisne w to cały czas idzie ;/
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Bo musisz napisać odpowiedni skrypt który najpierw by powodował włączenie tej animacji jeżeli jest taka potrzeba a potem wyłączenie jej.
Postów: 245 Dołączył: 2011-03-21
#
Nie zabardzo mam pojęcie jak to zrobić ;/
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
olopl100 napisał(a):

Był taki mod który pozwalał na takie poruszanie postaci bez trzymania klawisza alt jednak gdzie go widziałem to nie wiem.


http://forum.gtasite.pl/index.php?topic=39985

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 245 Dołączył: 2011-03-21
#
@Silent - Twój mod mi nie działa, i niestety nie da się podejrzeć jak to jest zrobione.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Do większości jego skrytpów musisz mieć zainstalowane cleo 4.
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Właśnie nie, lubię zachowywać kompatybilność z CLEO3. Na tej stronie tylko jeden mod wymaga CLEO4 i jest on wyraźnie oznaczony :P

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 245 Dołączył: 2011-03-21
#
Dobra widze że nie dostane odpowiedzi ;P Temat do zamknięcia.
Postów: 61 Dołączył: 2010-01-23
#
Napisałem ci taki kod:

Kod:
{$VERSION 3.1.0027}
{$CLEO .cs}

//-------------MAIN---------------
thread 'ANIM' 

:ANIM_11
wait 0 
if 
   Player.Defined($PLAYER_CHAR)
else_jump @ANIM_11 
if 
0AB0:   key_pressed 87 
else_jump @ANIM_11 
04ED: load_animation "PED" 

:ANIM_53
wait 0 
if 
04EE:   animation "PED" loaded 
else_jump @ANIM_53 
0812: AS_actor $PLAYER_ACTOR perform_animation "IDLE_CHAT" IFP_file "PED" 1.0 loopA 1 lockX 1 lockY 1 lockF 1 time -2 // versionB 
wait 1000 

:ANIM_117
wait 0 
if 
   Player.Defined($PLAYER_CHAR)
else_jump @ANIM_117 
if and
8AB0:   not key_pressed 87 
80E1:   not player 0 pressed_key 15 
else_jump @ANIM_165 
jump @ANIM_117 

:ANIM_165
0792: disembark_instantly_actor $PLAYER_ACTOR 
04EF: release_animation "PED" 
wait 1000 
jump @ANIM_11 


zmień tylko animacje :P

Poprzedni 1 2 Następny
Zaloguj się lub zarejestruj się, żeby pisać na forum.
Created & Powered by MakG