Postów:
304
Dołączył:
2010-10-02
Napisano dnia: 2011-08-09 12:14:23
Ema.
Ile ma życia/hp Carl i ile samochód gdy ma pełne życie/hp i jak sprawdzić czy ma od 10 do 20 punktów życia/hp ?
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Napisano dnia: 2011-08-09 12:48:02
Samochód ma 100, Carl ma różnie - w trakcie gry pasek się wydłuża i życie się zwiększa.
___________________
Moderator
Postów:
61
Dołączył:
2010-01-23
Napisano dnia: 2011-08-09 13:36:10
aby sprawdzić czy gracz ma od 10 do 20 hp można zrobić coś w tym stylu:
Kod:
0223: set_actor 1@ health_to 100
0226: $hp = actor 1@ health
:petla
wait 0
if
1@ =< 20
jf @petla
jump @petla2
:petla2
wait 0
if
1@ >= 10
jf @petla
//dalszy kod
nie wiem czy dokładnie tak ale coś w tym stylu : P
Postów:
304
Dołączył:
2010-10-02
Napisano dnia: 2011-08-09 16:51:29
Dzięki ale ile Carl może mieć maksymalnie hp po przejściu całej gry na 100% ?
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Napisano dnia: 2011-08-09 18:05:52
176. Tyle jest po przejściu misji medyka, raczej więcej bez modów się nie wyciśnie.
___________________
Moderator
Postów:
304
Dołączył:
2010-10-02
Napisano dnia: 2011-08-09 18:30:35
Ale jak chce zrobić moda wyświetlającego ile jest hp w liczbie i ile jest hp w teksturach to jak to zrobić ? Wiem jak to zrobić w teksturach z hp auta, ale jak z hp carla ?
Postów:
61
Dołączył:
2010-01-23
Napisano dnia: 2011-08-09 22:59:09
oczywiście ten mod bedzie w cleo nie? więc zanim zaczniesz sprawdzać ile gracz ma hp to ustaw mu przykładowo 100
Kod:
0223: set_actor $PLAYER_ACTOR health_to 100
i rób tak jak z samochodami robisz :P
Postów:
304
Dołączył:
2010-10-02
Napisano dnia: 2011-08-09 23:03:45
@up
Co ty głupi jesteś ? xD , dobra wiem już jak ale jak pokazać na ekranie jak gracz ma 60hp to pokazać napis 60.
Postów:
61
Dołączył:
2010-01-23
Napisano dnia: 2011-08-09 23:09:26
coś w tym sylu
Kod:
0226: $hp = actor 1@ health
:sprawdz
wait 0
if
1@ = 60
jf @sprawdz
//wyświetlasz tekst
Postów:
304
Dołączył:
2010-10-02
Napisano dnia: 2011-08-10 13:19:15
THX. Temat do zamknięcia.