Postów:
536
Dołączył:
2011-04-12
Napisano dnia: 2011-08-06 20:41:43
W jednej z misji przenosi nas do LC i tam jest niebo normalnie. A da się taką mapkę gdzieś zrobić że jak tam się prze teleportujemy to jest normalnie niebo, ziemia i woda? Ale żeby nie było widać żadnego miasta SA jak tam się prze teleportujemy i innych obiektów typu domy z savami. Chyba wyjaśniłem o co kaman:)
___________________
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2011-08-06 21:05:05
Nie wiem o co ci chodzi z tą mapką bo tak trochę niechlujnie napisałeś ale co do koloru nie ba to je można ustalać za pomocą opocdu
Kod:
04F9: set_interior 2 color_to 0
Jednak jaki interior i id koloru to niebo ma to nie wiem.
Postów:
536
Dołączył:
2011-04-12
Napisano dnia: 2011-08-06 23:30:02
Wyjaśnię może inaczej. Potrzebuje takie miejsce do którego jak się prze teleportuje to że by była woda i niebo. i nic więcej. Bo pod mapą miasta nie możę być bo jak spojrzymy w górę to widzimy miasto. nad miastem też nie bo wody nie będzie. Jeszcze inaczej spróbuje. Mamy mapę miasta oryginalną i jak teleportuje śie to żęby byłą taka sama mapa tylko bez budynków tylko sama woda i niebo.
Np, jak wejdziemy do budynku i się prze teleportuje używając trainera wpisując współrzędne to przenosi nas do świata czarnego w którym gdzieś w oddali widać domy.
I jak by dało się tam dodać wodę do tego ciemnego świata to by było git bo ja bym już niebo sobie zrobił. Chodzi o ten świat co na obrazku
___________________
Postów:
51
Dołączył:
2011-07-28
Napisano dnia: 2011-08-07 00:00:14
nie lepiej wyjąć tą mapę LC z tego interioru i wstawić do interioru 0? gdzie już jest woda i niebo
Postów:
536
Dołączył:
2011-04-12
Napisano dnia: 2011-08-07 00:50:26
Ale niebo i woda jest tylko tam gdzie normalna mapka a ja chce by nie było widać tych miast co są w gta sa jak jesteśmy w tym miejscu
___________________
Postów:
878
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2011-08-07 09:44:39
Jak zrobisz tę mapę daleko od wybrzeża, to nie będzie widać miast SA.
___________________
Administrator
Postów:
304
Dołączył:
2010-10-02
Napisano dnia: 2011-08-07 12:08:06
@up
Ale mapa SA jest zamała jak się tam daleko umieści obiekty to one znikną w czasie gry i niema chyba możliwości aby tą mape powiększyć, napewno ja niewiem jak.
Postów:
536
Dołączył:
2011-04-12
Napisano dnia: 2011-08-07 13:40:51
A jaka jest najdalsza współrzędna na mapie?
___________________
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2011-08-07 14:42:40
Jakieś pół metra za najdalszym brzegiem mapy. Ciekawe jak w mta zrobili że można obiekty ustawiać nieraz i kilka kilometrów poza mapą.
Postów:
536
Dołączył:
2011-04-12
Napisano dnia: 2011-08-07 15:51:34
No właśnie jak bym to wiedział to by było git .Bo mi chodzi by była woda i niebo ale żeby nie było widać starej mapy
___________________
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Napisano dnia: 2011-08-07 16:55:08
Granice mapy to -3000.0 - 3000.0. A MTA na pewno coś tweakuje, to modyfikuje silnik SA tak znacząco, że niedługo pewnie się odpali z własnych EXE.
___________________
Moderator
Postów:
536
Dołączył:
2011-04-12
Napisano dnia: 2011-08-09 21:43:43
3000 na -3000 to mało. A nie da rady powiększyć ? Lub jakoś zrobić że nie widać tych budynków z normalnej mapy tylko dopiero po przeteleportowaniu
___________________
Postów:
304
Dołączył:
2010-10-02
Napisano dnia: 2011-08-09 23:15:29
A może zbuduj miasto nad mapą i podwyż poziom wody po przeteleportowaniu, potem daj znacznik teleportujący do miasta i jak się wchodzi w znacznik to pokazuje się pasek z czasem kiedy woda opadnie do zwykłego stanu i przeteleportuje cię na dół. I po sprawie.po sprawie.
Postów:
536
Dołączył:
2011-04-12
Napisano dnia: 2011-08-10 11:21:02
A da się tak że jak prze teleportuje sie w dane miejsce nad mapą to tam też będzie woda? A umiesz tak zrobić w cleo?
___________________
Postów:
304
Dołączył:
2010-10-02
Napisano dnia: 2011-08-10 14:49:47
Nie umiem ale gdzieś widziałem moda cleo, że po wciśnieciu jakiegos klawisza woda sie obniza.