Postów:
207
Dołączył:
2009-03-18
Temat:
ENBseries - pomożecie?
|
Napisano dnia:
2010-02-19 21:03:42
hmmm niezła myśl spróbuję...
EDIT:
No niestety nic nie dało.
___________________
Postów:
207
Dołączył:
2009-03-18
Temat:
ENBseries - pomożecie?
|
Napisano dnia:
2010-02-19 16:37:31
sorry ale nie znalazłem nawet takiej komendy ;]
daję swój enbseries.ini
[PROXY]
EnableProxyLibrary=0
InitProxyFunctions=1
ProxyLibrary=
[GLOBAL]
UseEffect=0
AlternativeDepth=1
AllowAntialias=1
BugFixMode=0
SkipShaderOptimization=0
QuadVertexBuffer=0
EnableShaders_3_0=1
AdditionalConfigFile=enbseries2.ini
UseMRTRendering=0
[EFFECT]
EnableBloom=1
EnableOcclusion=0
EnableReflection=1
EnableMotionBlur=0
EnableWater=1
EnableShadow=1
DepthBias=50
EnableDepthOfField=0
[INPUT]
KeyUseEffect=123
KeyBloom=100
KeyOcclusion=121
KeyReflection=122
KeyCombination=16
KeyScreenshot=44
KeyShadow=119
KeyWater=118
KeyShowFPS=106
[REFLECTION]
ReflectionPower=30
ChromePower=15
UseCurrentFrameReflection=0
ReflectionQuality=2
ReflectionSourceSpecular=20
ReflectionSourceTFactor=20
UseAdditiveReflection=0
ReflectionDepthBias=100
UseLowResReflection=0
ReflectionSinglePass=1
UseEnvBump=1
EnvBumpAmount=150
EnvBumpOffset=50
ReflectionFlip=1
[BLOOM]
BloomPowerDay=20
BloomFadeTime=100
BloomConstantDay=0
BloomQuality=2
BloomScreenLevelDay=60
BloomCurveDay=-1
BloomPowerNight=40
BloomConstantNight=0
BloomCurveNight=0
BloomScreenLevelNight=20
BloomAdaptationScreenLevel=85
BloomAdaptationMultiplier=14
BloomAllowOversaturation=0
BloomMaxLimit=100
[SSAO]
UseFilter=0
OcclusionQuality=0
FilterQuality=1
DarkeningLevel=35
BrighteningLevel=40
IlluminationLevel=12
AdditiveIlluminationLevel=15
UseAmbientOcclusion=1
FadeDistance=25
UseForAlphaTest=1
UseForAlphaBlend=1
UseIndirectLighting=0
[COLORCORRECTION]
DarkeningAmountDay=20
ScreenLevelDay=75
ScreenLevelNight=24
DarkeningAmountNight=-10
GammaCurveDay=0
GammaCurveNight=2
ColorSaturationDay=1
ColorSaturationNight=0
UsePaletteTexture=1
[WATER]
UseWaterDeep=0
WaterDeepness=1000
WaterQuality=0
[SHADOW]
ShadowFadeStart=800
ShadowFadeEnd=1000
ShadowAmountDay=40
ShadowAmountNight=70
ShadowScreenLevelDay=40
ShadowScreenLevelNight=15
ShadowQuality=2
UseShadowFilter=1
FilterQuality=1
ShadowBlurRange=6
[ENGINE]
ForceAnisotropicFiltering=0
MaxAnisotropy=16
ForceDisplayRefreshRate=0
DisplayRefreshRateHz=75
[MOTIONBLUR]
MotionBlurQuality=1
MotionBlurVelocity=40
MotionBlurRotation=40
[PERPIXELLIGHTING]
SpecularColorMin=0
SpecularColorMax=100
SpecularColorMultiplier=100
SpecularGlossinessMin=0
SpecularGlossinessMax=40
SpecularGlossinessMultiplier=100
[DEPTHOFFIELD]
DOFQuality=2
DOFNumberOfPasses=1
DOFFocusRange=1000
DOFBlurinessRange=20
___________________
Postów:
207
Dołączył:
2009-03-18
Temat:
Najśmiejszniejsza sytuacja w IV.
|
Napisano dnia:
2010-02-18 23:52:42
W tym temacie będziemy mówić o najśmieszniejsz rzeczach jakie się wam przytrafiły w grze.
Więc jade Cometem przez Star Junction i wyskakuję z samochodu. Uderzam w kiosk i nagle jestem w kiosku i nie mogę z niego wyjść. Więc do sprawy przyłącza się RPG i wszystko załatwione ;)
___________________
Postów:
207
Dołączył:
2009-03-18
Temat:
ENBseries - pomożecie?
|
Napisano dnia:
2010-02-18 23:37:54
Od dzisiaj zacząłem upiększać San Andreas. Nowe efekty, Project Oblivion, ENBseries. No właśnie, ENBseries! Uruchamiam grę, uruchamiam moda i jednym okie płaczę ze szczęscia, drugim ze smutku, gdyż mam tak pięknie rozmazany obraz, że aż przetarłem oczy bo myślałem, że mam wadę wzroku. Postanowiłem zmienić enbseries.ini, a tu dla mnie czarna magia. Więc mógłby ktoś mi powiedzieć która komenda świadczy o rozmyciu ekranu? Z góry dziękuję.
___________________
Postów:
207
Dołączył:
2009-03-18
heh już nazbierałem i myślę czy nie kupić sobię PS3...
EDIT:
Jea! 2,66 OC! Temp. max 68 stopni!
Temat do zamknięcia ;]
___________________
Postów:
207
Dołączył:
2009-03-18
Temat:
Opcode
|
Napisano dnia:
2010-02-15 17:01:04
MP - Melee Proof - Wydaje mi się że nie reaguje na np. bicie i walenie z broni białej w pojazd.
___________________
Postów:
207
Dołączył:
2009-03-18
Dokładnie o to samo bym prosił.
___________________
Postów:
207
Dołączył:
2009-03-18
Temat:
Strój NOOSE
|
Napisano dnia:
2010-02-14 20:25:47
Lub też ściagnij z naszej strony Simple Native Trainer i w polu object spawning znajdź ped-a który będzie miał ubranie NOOSE. Dodatkowo będzie też jego animacja ;]
___________________
Postów:
207
Dołączył:
2009-03-18
Temat:
Wgrywanie_brak_efektu_koncowego
|
Napisano dnia:
2010-02-14 20:19:09
Mam ten sam problem ale go rozwikłałem. Podmianiałem wiele samochodów jednocześnie, ale tylko jeden się podmieniał o_O. Więc zawsze jak coś podmienisz rób Rebulid Archive i podmieniaj tylko jeden plik modelu i tekstury. W moim przypadku działa.
___________________
Postów:
207
Dołączył:
2009-03-18
Temat:
Linux Kubuntu - potrzebuję pomocy,
|
Napisano dnia:
2010-02-14 17:52:36
Witam! Jako że od niedawna przerzuciłem się na Linuksa Kubuntu mam pytanie. Jak przesunąć Windowsa na sam szczyt (Grub Loading) aby podczas uruchamiania się komputera na liście systemów nie górował Linux tylko Windows? (Mam Windowsa Vista, na którym chcę grać w gry, a na Linuksie przeglądać Internet).
___________________
Postów:
207
Dołączył:
2009-03-18
Moim nie. Powie mi ktoś ile mogę podkręcić procesor na spokojnie? Na razie jest 2.45 i wszystko działa.
___________________
Postów:
207
Dołączył:
2009-03-18
Temat:
Gta Sa Base Jump mod - Pomocy!
|
Napisano dnia:
2010-02-04 18:05:17
Tak właśnie chce coś takiego zrobić ale nie znam opcodu. Prosiłbym o niego.
___________________
Postów:
207
Dołączył:
2009-03-18
Temat:
Gta Sa Base Jump mod - Pomocy!
|
Napisano dnia:
2010-02-03 20:30:18
Witajcie! Mam problem. Chciałbym zrobić mod, żeby po wciśnięciu [E] kiedy lecimy z otwartym spadochronem jeszcze raz można by lecieć ze spadochronem ale zamkniętym. , tak jak w just cause. Więc proszę o:
-kod na animację rozpoczynającą spadanie ze spadochronem
-kod na animację która kończy swobodne latania na otwartym sadochronie
Na razie tyle jeśli będę czegoś potrzebował napiszę. Z góry dziękuję.
___________________