Czy wiesz, że... na forum możesz uzyskać pomoc nt. modowania GTA?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 12 Dołączył: 2009-01-20
#
Musisz znaleść na necie odpowiedniego sparkIV z importerem tychże pliczków wdr, tak nawiasem działa tylko z patch 1.0.2.0

___________________
http://img136.imageshack.us/img136/72/jarhead
Postów: 12 Dołączył: 2009-01-20
#
Witam, pragnę przedstawić wam mojego nowego moda. Mod ten pozwala ustawiać skale czasu, czyli potocznie mówiąc szybkość gry.



http://img213.imageshack.us/img213/4430/screena


Do dyspozycji mamy trzy poziomy 5 poziomów szybkości gry.

1. Najwolniejsza prędkość czasu. - coś dla hardkorowców prędkość tą mogę opisać mniej więcej tak. różnica między wystrzałem pocisku z M4 jest równa powyżej 1.5 sekundy.

2. Wolniejsza prędkość czasu. - coś ala up ale jest już bardziej przystępny do poruszania się

3. Wolna prędkość czasu. - jest to czas mniej więcej o szybkości połowy normalnego czasu.

4. Normalna prędkość czasu - poprostu normalny czas.

5. Czas przyśpieszony - przydatne np. jeżeli chcesz pokonać jakiś odcinek drogi na piechotę szybciej.




Instrukcja instalacji jest w pliku readme!


___________________
http://img136.imageshack.us/img136/72/jarhead
Postów: 12 Dołączył: 2009-01-20
#
To znaczy?

___________________
http://img136.imageshack.us/img136/72/jarhead
Postów: 12 Dołączył: 2009-01-20
#
Witam umiem już robić skrypty typu zrób i cofnij (te podane w poradniku) ale ciągle mam problem z utworzeniem skryptów działających samoczynnie od uruchumienia gry oraz skryptów z jedą możliwością wyboru bez jej anulowania.
bardzo proszę wytłumaczenie mi różnicy.

___________________
http://img136.imageshack.us/img136/72/jarhead
Postów: 12 Dołączył: 2009-01-20
#
Kto by o nim nie słyszał :)

to był świetny raper niestety świat jest porąbany...


___________________
http://img136.imageshack.us/img136/72/jarhead
Postów: 12 Dołączył: 2009-01-20
#
Pobrać możesz najwyżej wersję trail (30 dniowa) z http://usa.autodesk.com/adsk/servlet/home?siteID=123112&id=129446 a jeżeli chcesz pełną wersje musisz sobie ją kupić.

___________________
http://img136.imageshack.us/img136/72/jarhead
Postów: 12 Dołączył: 2009-01-20
#
Nikt jeszcze tego nie zrobił ale teoretycznie było by to możliwe przy użyciu DxRipper ale żeby to zrobić potrzebna jest wiedza z zakresu:

-Obsługi 3ds max
-Obsługi DxRipper
-Obsługi Skryptów Kama
-Obsługi Map Editora

Ale było by to 3 razy trudniejsze zadanie niż mapa chociażby z gta VC

EDIT:// zobacz też na to http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=402942

___________________
http://img136.imageshack.us/img136/72/jarhead
Postów: 12 Dołączył: 2009-01-20
#
Skonwenteruj model do editable mesh powinno pomóc

___________________
http://img136.imageshack.us/img136/72/jarhead
Postów: 12 Dołączył: 2009-01-20
#
Oczywiście jest możliwość ale będzie wyglądać to sztucznie, przykładem jest chociaż misja w której wieziemy gościa na masce od samochodu aby wydusić od niego informację.

___________________
http://img136.imageshack.us/img136/72/jarhead
Postów: 12 Dołączył: 2009-01-20
#
Zgadzam się z Melusem, moja ocena 9/10

___________________
http://img136.imageshack.us/img136/72/jarhead
Postów: 12 Dołączył: 2009-01-20
#
Witam, piszcie tutaj jak poznaliście ten serwis.

Ja poznałem go przez best kumpla MakG'a jeszcze w pizdu przed premierą.

___________________
http://img136.imageshack.us/img136/72/jarhead
Postów: 12 Dołączył: 2009-01-20
#
No tutorial prosty, ale napewno przyda się. ocena 9/10 :)

___________________
http://img136.imageshack.us/img136/72/jarhead
Poprzedni 1 Następny
Created & Powered by MakG